Ο Charles Leclerc αναφέρει ότι δεν ανησυχεί από την έλλειψη δεδομένων μετά από ένα ζήτημα αξιοπιστίας που διακυβεύεται κατά την διάρκεια του κινεζικού Grand Prix.
Ο Leclerc κυριάρχησε στο Σαββατοκύριακο του Μπαχρέιν, αλλά στην Ferrari SF90 την οποία οδηγούσε σταμάτησε να λειτουργεί ένας κύλινδρος λίγους γύρους πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του νίκη, κάτι που τελικά εντοπίστηκε σε ένα βραχυκύκλωμα που δεν είχε προηγουμένως συμβεί ποτέ και αυτό συνέβη μέσα σε μια μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού.
Έτσι, η Ferrari εξέτασε τον κινητήρα του Leclerc και ενέκρινε την χρήση του για το Grand Prix της Κίνα, όμως λόγω του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στον κινητήρα και στο σύστημα ψύξης σπατάλησαν αρκετό χρόνο από το FP2 και ο Μονεγάσκος εμφανίστηκε την τελευταία μισή ώρα κάνοντας ελάχιστους γύρους.
Η Ferrari ανέφερε ότι δεν είχαν κάποια “μεγάλη ανησυχία” και ότι είχαν σταθμεύσει την SF90 για προληπτικούς λόγους, αλλά παρ ‘όλα αυτά άφησαν τον Leclerc να χάσει ένα μεγάλο κομμάτι της συνεδρίας στην οποία οι οδηγοί συνήθως πραγματοποιούν προσομοιώσεις αγώνα.
«Πήρα μια καλή αίσθηση από την SF90», είπε. “Υπάρχει ακόμα δουλειά που πρέπει να κάνουμε όσον αφορά την ισορροπία, αλλά συνολικά είμαι ικανοποιημένος από το έργο που έχουμε κάνει.
«Είναι κρίμα που δεν μπόρεσα να κάνω μια μακρά δοκιμαστική λειτουργία, διότι θα ήταν χρήσιμη για τον αγώνα, αλλά δεν ανησυχώ τόσο γι ‘αυτό.
«Έχουμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να τα κάνουμε τώρα όλα σωστά, απλώς τώρα είναι η περίπτωση που πρέπει να τα κάνουμε όλα μαζί και να πραγματοποιήσουμε σωστές κατατακτήριες, ειδικά εδώ, καθώς περιμένω να είμαστε πολύ κοντά με τους αντιπάλους μας.»
Ο ομόσταβλος του Leclerc Sebastian Vettel ήταν ο πρωτοπόρος στο FP1 πριν αναλάβει τα ηνία ο Valtteri Bottas της Mercedes με μόλις 0.027δ στο FP2.
«Έχουμε ακόμα να κάνουμε κάποιες εργασίες, η εικόνα είναι κάπως παρόμοια με το Μπαχρέιν, όπου ήμασταν ανταγωνιστική», είπε ο Vettel. «Υπάρχουν ορισμένα τμήματα της πίστας, όπου είμαστε πολύ ισχυρή και άλλα, όπου θέλουμε ακόμα βελτίωση. Περιμένω να ήμαστε πολύ κοντά αύριο συνεπώς και την Κυριακή, οπότε αυτό θα είναι το κλειδί για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να βελτιώσουμε την αίσθηση με το μονοθέσιο μας.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!