Ο Carlos Sainz, που δέχτηκε ποινή τρεις φορές μέσα στη σεζόν για «unsafe release», κάλεσε τη F1 να διευρύνει τα pit lanes.
Ο Sainz πήρε ποινή για μη ασφαλή έξοδο έπειτα από την αλλαγή ελαστικών στο Μπαχρέιν, κάτι που ανάγκασε τον Fernando Alonso να φρενάρει, του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την ίδια παράβαση στο Γαλλικό Grand Prix και έλαβε άλλη μια στο Zandvoort όταν και πάλι ο Alonso έπρεπε να φρενάρει για να αποφύγει μια σύγκρουση.
Σε εκείνη την περίπτωση, η Ferrari έδωσε το πράσινο φως στον Ισπανό όταν ήταν ασφαλές να το κάνει, αλλά στη συνέχεια έπρεπε να φρενάρει καθώς ένας μηχανικός της McLaren έτρεχε γύρω από το μονοθέσιο του Lando Norris.
Ο οδηγός της Ferrari ήταν απογοητευμένος με αυτή τη ποινή, λέγοντας «επειδή τον απέφυγα δέχτηκα ποινή – το βρίσκω πολύ απογοητευτικό και θα μιλήσω με τη FIA τώρα γιατί δεν το καταλαβαίνω».
Πρόσθεσε: «Ήταν σαφώς ασφαλές με τον Fernando, αλλά στη συνέχεια έπρεπε να πατήσω τα φρένα για να μην χτυπήσω έναν μηχανικό της McLaren που έτρεξε στη γραμμή εξόδου μου και ήταν αυτό το φρενάρισμα που προκάλεσε την μη ασφαλή έξοδο μου, αν μπορείτε να την πείτε «μη ασφαλή».»
«Ήμουν ξεκάθαρα απογοητευμένος από αυτό γιατί νόμιζα ότι είχα σώσει τη ζωή κάποιου και δεν δημιούργησα μια επικίνδυνη κατάσταση».
Ο Ισπανός κάλεσε τώρα τη Formula 1 να κάνει τα pit lanes μεγαλύτερα, λέγοντας ότι εκτός από τις ποινές, είναι θέμα ασφάλειας.
«Νομίζω ότι είναι κάτι για το οποίο δεν υπάρχει αρκετή συζήτηση, ότι πηγαίνουμε σε pit lanes κατά τη διάρκεια της χρονιάς που είναι σίγουρα πολύ στενά», είπε.
«Πρέπει να βελτιώσουμε την ασφάλεια για τους μηχανικούς, γιατί ξεχνάμε ότι εκείνοι οι άνθρωποι που φορούν τις φόρμες και τα κράνη στα pit stop βρίσκονται μέσα σε μονοθέσια που κινούνται με 80 χλμ/ώρα και απέχουν εκατοστά από σοβαρά περιστατικά και από πολύ επικίνδυνες καταστάσεις»
«Και νιώθω ότι το Zandvoort είναι μια υπέροχη πίστα, θέλω να αγωνίζομαι εκεί κάθε χρόνο. Και θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο Zandvoort, στη Σιγκαπούρη, στη Βουδαπέστη, αλλά μιλάω για τα στενά pit lanes»
«Πρέπει να σκεφτούμε τους μηχανικούς και το πόσο στενά είναι όλα εκεί μέσα, γιατί είναι πολύ στενά. Και νομίζω ότι πρέπει να βελτιώσουμε την ασφάλεια».
Η Formula 1 κατευθύνεται στη Σιγκαπούρη αυτό το Σαββατοκύριακο, όπου η πιθανότητα ενός ή δύο αυτοκινήτων ασφαλείας σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σε κάποιο σημείο του αγώνα ολόκληρο το grid να κάνει pit stop μέσα σε μερικούς γύρους.
«Μιλάμε πολύ για την ασφάλεια των αυτοκινήτων, την ασφάλεια της κάθε πίστας», πρόσθεσε, «αλλά στο pit lane ανησυχώ ότι μια μέρα κάτι θα συμβεί αν συνεχίσουμε να έχουμε αυτά τα στενά pit lanes και τόσα πολλά, ειδικά όταν υπάρχουν πολλά ταυτόχρονα.».
Το αφεντικό της ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, καταλαβαίνει τα παράπονα του Sainz για την ποινή του για το GP της Ολλανδίας.
«Είναι ένα στενό pit lane που προφανώς φέρνει κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις μαζί του, αλλά την ίδια στιγμή, όλες οι άλλες ομάδες τα κατάφεραν καλά χωρίς να συμβεί τίποτα»
«Φυσικά, αυτό το στενό pit lane, φέρνει λίγη αβεβαιότητα στο παιχνίδι, γιατί τα pit stop ήταν σίγουρα λίγο πιο αργά. Υπήρχαν και κάποιοι τυχεροί που έκαναν pit stop χωρίς κανέναν γύρω τους»
«Είναι μέρος της πρόκλησης, δεν είναι μόνο σε αυτήν την πίστα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!