Όταν το Sprint έκανε το «ντεμπούτο» του στο Silverstone την περασμένη σεζόν, οι ομάδες και οι οδηγοί ανησυχούσαν για τα οικονομικά έξοδα και την απήχηση που θα είχε στους οπαδούς.
Το 2021 διεξήχθησαν δύο ακόμη αγώνες Sprint και ενώ υπήρχαν μικτές κριτικές, η Formula 1 ήθελε να φιλοξενήσει διπλάσιο αριθμό αγώνων τη σεζόν του 2022.
Ωστόσο, οι ομάδες δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν σε έναν δίκαιο τρόπο για να διαχειριστούν την οικονομική επιβάρυνση των Sprint υπό τους αυστηρούς περιορισμούς του προϋπολογισμού, καθώς ήθελαν περισσότερα χρήματα για περισσότερους αγώνες Sprint.
Η Formula 1 είπε “όχι” στην αύξηση του ανώτατου ορίου του προϋπολογισμού και, καθώς το χρονοδιάγραμμα αυτό σήμαινε ότι χρειάζονταν τουλάχιστον οκτώ από τις δέκα ομάδες για να συμφωνήσουν στον διπλασιασμό του αριθμού, μόνο τρεις ήταν προγραμματισμένες για το φετινό πρωτάθλημα.
Ο Brawn λέει ότι μετά το τελευταίο Sprint στην Imola – που κρίθηκε επιτυχημένο – θα ασκήσει πίεση τώρα για έξι αγώνες την επόμενη σεζόν.
«Την Τρίτη θέλουμε να συζητήσουμε την αύξηση του σε έξι», είπε ο Brawn σύμφωνα με το motorsportweek.com «Θα θέλαμε να έχουμε έξι τον επόμενο χρόνο. Νομίζω ότι μπορούν να διεξαχθούν με επιτυχία.
Με τους νέους κανονισμούς αυτή τη σεζόν, οι προσπεράσεις έχουν αυξηθεί και έχουν αυξηθεί κατ’ επέκταση και οι εντάσεις, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα μάχης στην πίστα.
Τα αυτοκίνητα μπορούν να κολλήσουν πιο εύκολα πίσω από τα προπορευόμενα μονοθέσια, κάτι που από την οπτική γωνία πολλών οδηγών είναι πολύ διασκεδαστικό και αποτελεί αναδρομή στις μέρες τους στα karts.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το Sprint Race», συνέχισε ο Brawn. «Υπέροχη διασκέδαση, πολλοί αγώνες σε εξέλιξη, πολλές προσπεράσεις, δείξαμε ότι τα μονοθέσια μπορούσαν να ακολουθήσουν το ένα το άλλο.
«Αυτό που πρέπει πάντα να θυμάστε για το Sprint είναι ότι μας προσφέρει επίσης μια υπέροχη Παρασκευή. Είχαμε τρεις μέρες δράσης για τους οπαδούς, κάτι που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε.
«Ξέρω ότι μπορεί να πει κανείς “καλά υπάρχει το DRS”. Εν τούτοις δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το DRS αν δεν μπορείς να φτάσεις κοντά στο πίσω μέρος του προπορευόμενου αυτοκινήτου, οπότε νομίζω ότι συνολικά ήταν πολύ επιτυχημένο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!