Ο Ben Keating δήλωσε ότι “η ταχύτητα ήρθε πολύ γρήγορα” για αυτόν στο τιμόνι του Chevrolet Corvette C8.R ενώ αυτός θα αγωνιστεί στην κατηγορία GTE-Am του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA φέτος.
Ο οδηγός κατηγορίας Bronze από το Τέξας μεταπήδησε από την Aston Martin και την ομάδα της TF Sport στην Corvette Racing για την υπεράσπιση του τίτλου στην κατηγορία GTE-Am, και θα συμμετέχει μαζί με τους εργοστασιακού συνοδηγούς της General Motors Nicky Catsburg και τον Αργεντινό Nico Varrone.
Ο Keating ανέφερε ότι αρχικά ήταν μπερδεμένος ύστερα από ένα σύντομο stint με την Corvette κατά την διάρκεια του rookie test τον περασμένο Νοέμβριο στο Μπαχρέιν, ωστόσο οι δοκιμές που ακολούθησαν στο Sebring αργότερα μέσα στην χρονιά του άνοιξαν τα μάτια.
Η Corvette C8.R, η οποία συμμετέχει από το 2020, θα είναι το έκτο διαφορετικό αυτοκίνητο GTE που έχει οδηγήσει ο Keating στις 24 ώρες του Le Mans.
“Εγώ πραγματοποίησα μερικούς γύρους την ημέρα των rookie test μετά το Μπαχρέιν,” δήλωσε αυτός.
“Πραγματοποίησα ακριβώς 10 γύρους – είμασταν περισσότερο επικεντρωμένοι στις δοκιμές των οδηγών Silvers και παρακολουθούσα τον Nico που πήγαινε γρήγορα στο Μπαχρέιν.
“Όταν μπήκα για πρώτη φορά στο αυτοκίνητο στο Μπαχρέιν, ήξερα ότι έβλεπα αυτό το αυτοκίνητο με τον κινητήρα του ο οποίος βρίσκεται στην μέση, ότι έπρεπε να συνεχίσω να προσπαθώ και (να σκεφτώ) πως πρέπει να οδηγήσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
“Θα πρέπει να το οδηγήσω όπως την Ford ή την Porsche ή την Ferrari; Αυτά ήταν διαφορετικά αυτοκίνητα με παρόμοιο κινητήρας ο οποίος βρισκόταν στην μέση.
“Θα πω ότι ήμουν αρκετά απογοητευμένος με την απόδοση μου στο Μπαχρέιν. Γύρισα πίσω και κοίταξα τα δεδομένα και συνειδητοποίησα ότι οδηγούσα το αυτοκίνητα εντελώς διαφορετικά από αυτά.
“Επομένως, ενώ βασιζόμουν στην εμπειρία μου για το πώς να πήγαινα γρήγορα από όλα αυτά τα αυτοκίνητα, δεν κατάφερα να το βρω. Έπειτα σε fast-forward πήγαμε στις δοκιμές στο Sebring.”
Ο Keating περιέγραψε τις δοκιμές στο Sebring, όπου θα πραγματοποιηθεί η έναρξη της χρονιάς το επόμενο σαββατοκύριακο, ως “απίστευτο” καθώς κέρδισε περισσότερα χιλιόμετρα στην Corvette μαζί με τους συνοδηγούς του.
“Η ταχύτητα ήρθε πολύ γρήγορα για εμένα, θα έλεγα,” ανέφερε αυτός.
“Νιώθω πολύ άνετα στο αυτοκίνητο, και νιώθω σαν να έκανα μεγάλα βήματα μαθαίνοντας πως μου αρέσει να οδηγώ το αυτοκίνητο. Είναι πολύ διαφορετικό από όλα τα άλλα.
“Για εμένα προσωπικά, χρειάστηκε λίγο παραπάνω χρόνος για να το συνηθίσω. Βρισκόμουν σε ένα αυτοκίνητο turbo τα τελευταία δύο χρόνια, και ο μεγάλος V8 έχει πολύ περισσότερη ροπή πάραυτα στις χαμηλές στροφές από το να χρειάζεσαι να τελειώσει αυτό το μεγάλο διάστημα του turbo, οπότε δεν θα έχεις αυτή την μεγάλη καθυστέρηση, όπου χρειάζεσαι λίγο χρόνο μέχρι να συνηθίσεις.
“Ένα χρόνο πριν, οδηγούσα μία Porsche RSR και πάλι δεν είχε το ίδιο επίπεδο ροπής που έχει ένας μεγάλος V8. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα έχουν ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά χειρισμού.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!