Ο Ben Keating δήλωσε ότι νιώθει μία “μικρή δικαίωση” μετά την νίκη στις 24 ώρες του Le Mans όπου έχασε την πρώτη του νίκη το 2019 λόγο τεχνικών παραβάσεων μετά τον αγώνα.
Ο 50χρονος Τεξανός βοήθησε κατευθύνοντας την TF Sport στην δεύτερη νίκη της στην κατηγορία GTE-Am τα τελευταία χρόνια, μοιράζοντας το τιμόνι του No. 33 με την Aston Martin Vantage GTE με τον Henrique Chaves και τον εργοστασιακό οδηγό της Aston Martin Marco Sorensen.
Αυτό ήρθε μετά από δύο χρόνια όταν ο Keating με την Riley Motorsports αγωνιζόταν με το Ford GT όπου κέρδισε την GTE-Am στην πίστα αλλά αποκλείστηκε λόγο παράβασης στα καύσιμα όπου διαπιστώθηκε μετά το τέλος του αγώνα στο scrutineering.
𝗖𝗢𝗡𝗚𝗥𝗔𝗧𝗨𝗟𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗦 to IMSA driver @keatingcarguy in the No. 33 @OfficialTFSport for being victorious in the LMGTE Am category at the 2022 @24hoursoflemans. #LeMans24 | @FIAWEC
— #IMSA (@IMSA) June 12, 2022
“Τι σημαίνει αυτό, ότι έχω κερδίσει τώρα δύο φορές στο Le Mans,” δήλωσε αυτός. “Αλλά είναι ωραίο που έχω μία μικρή δικαίωση – αν υποθέσουμε ότι η μία νίκη έχει χαθεί – είναι ωραίο να το βλέπω στα βιβλία των ρεκόρ.
“Την πρώτη φορά, όποιος ήταν στον αγώνα γνώριζε ποιος είχε κερδίσει. Τώρα, ελπίζω ότι είναι επίσημο. Είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό.”
Η Aston Martin ξεκίνησε από το grid 20 αυτοκινήτων στην GTE-Am, όπου ανέβηκε στην κατάταξη ύστερα από την υποψήφια αργού κλαταρίσματος.
“Ήρθαμε από την 19η θέση και όλες οι Porsches ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερες από εμάς,” πρόσθεσε αυτός.
“Στο ξεκίνημα του αγώνα, δεν νομίζω ότι είχαμε καμία ευκαιρία. Νόμιζα ότι στην πρώτη εξάδα θα ήταν οι Porsches.
“Κυριολεκτικά, αυτό μπορεί να είναι το μόνο Le Mans που μπορώ να σκεφτώ ότι δεν είχαμε καμία ποινή, κανένα λάθος, καμία διαδρομή εκτός πίστας.
“Όλοι έκαναν την δουλειά τους. Όχι κλαταρίσματα, όχι προβλήματα.
“Νομίζω ότι η μεγάλη διαφορά μεταξύ των Astons και των Porsches ήταν ότι αυτοί δεν χρειάστηκαν να κάνουν αλλαγή στα φρένα.
“Σίγουρα είχαμε ένα μακρύ πεντάλ στο τέλος του αγώνα.”
LEMANS WINNERS GTE-AM 2022 !!! pic.twitter.com/caJbuB7Ppu
— Marco L. Sørensen (@Marco_sorensen) June 13, 2022
Ο Keating επίσης απέδωσε την χρονική στιγμή που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας την 19η ώρα ως μια κομβική στιγμή στον αγώνα που τους έδωσε το προβάδισμα σχεδόν ένα γύρο από τους υπόλοιπους.
“Είμασταν επίσης πολύ τυχεροί με το αυτοκίνητο ασφαλείας,” δήλωσε αυτός.
“Πηγαίναμε στο δεύτερο stint, με τον Marco να νιώθει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το ελαστικό του, οπότε μπήκαμε νωρίς στα pits και αυτό μας έβγαλε εκτός στρατηγικής με τους υπόλοιπους στον αγώνα.
“Καταφέραμε να πάμε από την 1η στην 4η, από την 1η θέση στην 4η θέση, και κατά την διάρκεια της νύχτας ήμασταν στην 4η θέση επειδή ήμασταν εκτός στρατηγικής και αυτός είναι ο λόγος γιατί ήμασταν τυχεροί με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
“Όλοι μπήκαν στα pits ακριβώς πριν βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εμείς περάσαμε αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας και αυτοί κόλλησαν πίσω. Είχαμε κερδίσει σχεδόν έναν γύρο από αυτούς.
“Αυτός ήταν ο μεγάλος παράγοντας διαφοράς, ο τρόπος με τον οποίο τελείωσε ο αγώνας.”
TF Sport crowned two-time 24 Hours of Le Mans GTE AM winners 🏆🍾🏁
That's it. That's the Tweet.#TFSport #WEC #LeMans24 pic.twitter.com/FnAENJmxW8
— TF Sport (@OfficialTFSport) June 13, 2022
Όταν ρωτήθηκε για το τι σκέφτεται που πήρε την νίκη στο Le Mans, αυτός είπε ότι είναι “ιδιαίτερο ξεχωριστό” για έναν gentleman οδηγό κατηγορίας Bronze.
Ο Keating και ο Sorensen πήραν την πρωτιά στην βαθμολογία της κατηγορίας GTE-Am μετά την νίκη με διπλή βαθμολόγηση στον 3ο γύρο του FIA WEC.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!