Ο Βρετανός πήρε τους πρώτους του βαθμούς για τη Haas στη δεύτερη αναπληρωματική εμφάνιση του 2024.
Ο οδηγός της Haas, Ollie Bearman, λέει ότι αισθάνθηκε ότι ο Lewis Hamilton της Mercedes «δεν επρόκειτο να με βάλει σε τοίχο» κατά τη διάρκεια της μάχης τους στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν της Formula 1.
Ο Bearman οδηγούσε μπροστά από τον Hamilton στα πρόθυρα των βαθμών για 23 γύρους κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του αγώνα του Μπακού, όπου και οι δύο ανέβηκαν τελικά στις βαθμολογούμενες θέσεις μετά από τη συντριβή των Sergio Perez και Carlos Sainz.
Καθώς άρχισαν οι τελευταίοι 10 γύροι και ο Bearman κυνήγησε την Williams του Franco Colapinto μπροστά, ο Hamilton όρμησε στη στροφή 1 για να τα βάλει με τον πρωτάρη όπου αμύνθηκε αποφασιστικά πριν χάσει στην έξοδο – και να υποβιβάσει τον νεότερο συμπατριώτη του.
«Λοιπόν, ξέρεις όταν πας στην εξωτερική ότι θα σου αφήσει χώρο, κάτι που είναι ωραίο συναίσθημα», είπε ο Bearman όταν ρωτήθηκε για την κίνηση του Hamilton.
«Όπως στη στροφή 1, ήξερα ότι δεν επρόκειτο να με πετάξει στον τοίχο, κάτι που είναι λίγο λιγότερο σίγουρο με κάποιους άλλους οδηγούς. Αυτό είναι ένα ωραίο συναίσθημα και είναι πάντα πολύ καθαρά αλλά και δύσκολα όταν πάλευα εναντίον του».
Ο Bearman είχε επιστρέψει από το μοναδικό του pitstop λίγα δευτερόλεπτα πριν από τον Hamilton και η διαφορά τους ανοιγόκλεινε αρκετά – η Mercedes ήταν πολύ κοντά όταν είχαν ξεπεράσει τον Esteban Ocon και τον Zhou Guanyu – πριν ο τελευταίος μπόρεσε να κλείσει τη διαφορά και να περάσει.
«Πίεζα πραγματικά σκληρά για μερικούς γύρους για να προσπεράσω τον Franco και τα ελαστικά μου ήταν πολύ ζεστά», πρόσθεσε ο Bearman. «Ακριβώς σε εκείνο το σημείο μου επιτέθηκε και μπορούσε να με προσπεράσει πολύ εύκολα.
«Μετά από αυτό, χρειαζόμουν μερικούς γύρους και τον έπιασα πίσω και σχεδόν έπιανα το DRS ξανά.
«Είναι ενοχλητικό που τον άφησα να προσπεράσει, αλλά δεν μπορείς να κάνεις μικρά λάθη με έναν τύπο σαν αυτόν πίσω».
Ο Bearman τερμάτισε 10ος αφού αυτός και ο Hamilton πέρασαν τον Hulkenberg στον απόηχο του ατυχήματος Perez/Sainz, καθώς αντέδρασαν καλύτερα στην πράσινη σημαία μπροστά, ενώ ο Hulkenberg επιβράδυνε – ανησύχησε ότι το αυτοκίνητό του είχε ζημιά μετά από χτύπημα με τα συντρίμμια από το ατύχημα.
Αυτό ακολούθησε το ότι ο Hulkenberg ακούμπησε τον τοίχο στην προσέγγιση για τη στροφή 15 και, φοβούμενος ότι είχε κλατάρισμα στον ίδιο τροχό που αργότερα πάτησε τα συντρίμμια, στη συνέχεια έπεσε πίσω από τον Colapinto στον επόμενο γύρο, προτού χάσει τις επιπλέον θέσεις στον απόηχο του ατυχήματος.
«Όταν άναψε πράσινο, κατάφερα να τον περάσω με τον Lewis», εξήγησε ο Bearman.
«Ήταν μια προσπέραση. Λυπάμαι που είχε πρόβλημα και έχασε τη θέση και από τον Franco, αλλά είμαι χαρούμενος που πήρα το βαθμό».
Ο Bearman θεώρησε ότι το επίτευγμα ήταν «σίγουρα ωραίο», μετά την έβδομη θέση του στη Jeddah ως αντικαταστάτης για τον Carlos Sainz στη Ferrari.
Και πρόσθεσε: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Δεν έτρεχα στους βαθμούς μέχρι το τέλος λόγω του ατυχήματος μπροστά.
«Το αυτοκίνητο ήταν πολύ γρήγορο και, με κάθε ειλικρίνεια, ήμουν πολύ γρήγορος επίσης, απλώς έχασα πολύ χρόνο στο πρώτο stint, απλώς δεν οδηγούσα πολύ γρήγορα. Απλώς φύλαγα πάρα πολύ τα ελαστικά και αυτό δεν ήταν πραγματικά απαραίτητο.
«Βασίστηκα πάρα πολύ από την εμπειρία από το FP2 για τον αγώνα, αλλά η πίστα είναι τόσο διαφορετική στον αγώνα που μπορείς σχεδόν να ξεχάσεις τις μεγάλες διαδρομές από το FP2 και να ξεκινήσεις ξανά. Το προσθέτω αυτό στην εμπειρία».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!