Όλα όσα είχε να δηλώσει ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας των Οδηγών, και απόλυτο φαβορί πλέον, Francesco Bagnaia στη Συνέντευξη Τύπου μετά το Αυστραλιανό Grand Prix.
Ο Ιταλός της Ducati μπορεί να μην είδε πρώτος την καρό σημαία, αλλά είναι χωρίς δεύτερη σκέψη ο μεγάλος κερδισμένος του τριημέρου. Πλέον βρίσκεται 14 βαθμούς πάνω από τον 2ο στην κατάταξη Quartararo και 27 από τον 3ο Aleix Espargaro. Στην συνέντευξη τύπου στάθηκε στη διαχείριση των ελαστικών και στο κατάλληλο mindset.
Ο Bagnaia δεν κατάφερε να κλειδώσει τον εμπρός τροχό του κατά την εκκίνηση κάτι που του κόστισε στα πρώτα μέτρα, αν και γρήγορα βρέθηκε ξανά στη μάχη για την νίκη:
«Ναι σίγουρα ήταν δύσκολο στην εκκίνηση. Χωρίς τη συσκευή η μηχανή αρχίζει να σηκώνεται στην πίσω ρόδα, και είναι κάπως επικίνδυνο. Έτσι βρέθηκα πιο πίσω στην πρώτη στροφή, όμως αποφάσισα να ρισκάρω στον πρώτο γύρο, να διαχειριστώ τα ελαστικά στη συνέχεια κι εν τέλει ήταν αρκετό. Το θέμα σε αυτό τον αγώνα είναι ο έλεγχος, η διαχείριση. Και στο τέλος, η αριστερή πλευρά του εμπρός τροχού είχε φθαρεί εντελώς κι ήμουν ευάλωτος στις αριστερές στροφές. Όμως είναι ικανοποιημένος με το βάθρο, κι ακόμα περισσότερο με την κατάσταση στο Πρωτάθλημα, γιατί ενώ ήθελα να κερδίσω ο αγώνας μου άλλαξε εντελώς μετά την πτώση του Fabio.»
Για το αν τον εξέπληξε η τόσο μεγάλη πτώση απόδοσης του εμπρός ελαστικού:
«Ως ένα βαθμό ναι γιατί δεν είναι συνηθισμένο. Ίσως φταίει που στην προσπάθεια να διατηρήσω το πίσω σε καλή κατάσταση πίεσα παραπάνω το εμπρός. Όμως ο ρυθμός ήταν καλός, διεκδίκησα τη νίκη ως το τέλος, αλλά χωρίς περιττά ρίσκα. Αν έβλεπα μια ευκαιρία θα την έπαιρνα, ήταν σημαντικό όμως να μην επαναλάβω τα περσινά λάθη.»
Στον αγώνα της Μαλαισίας, ο Bagnaia θα έχει την ευκαιρία να κλειδώσει μαθηματικά τον 1ο του Τίτλο στη μεγάλη κατηγορία, αν και μετά το Sachsering ήταν 90 βαθμούς πίσω από την κορυφή, και ρωτήθηκε πως νιώθει ενόψει της επόμενης Κυριακής:
«Μεγάλη στιγμή για μένα σίγουρα. Όμως δεν θα αλλάξω την προσέγγιση μου. Γύρο με το γύρο, session με το session. Απλώς να κάνουμε καλή δουλειά, να βρεθούμε όσο ψηλότερα γίνεται στην εκκίνηση ώστε αν μας δοθεί η ευκαιρία να τα καταφέρουμε.»
Για το αν έχει σκεφτεί καθόλου την κατάσταση όπως διαμορφώθηκε κι αν αυτό του προσθέτει πίεση:
«Αν αρχίσω να σκέφτομαι την πίεση τότε αυτόματα προσθέτω πίεση σε μένα. Δεν θα το σκεφτώ καθόλου, θα είμαι ήρεμος και θα σχεδιάσω το επόμενο τριήμερο με σύνεση όπως κάνω πάντα.»
Στη συνέχεια του ζητήθηκε να σχολιάσει την παρούσα κατάσταση με τον Fabio στο πρωτάθλημα, και το πως έζησε τον τελευταίο γύρο όπως και τη μάχη μεταξύ Rins και Marquez:
«Όσον αφορά τον Fabio, δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση βρίσκεται γιατί δεν είμαστε τόσο κοντά, όμως είναι προφανές ότι έχει μια δύσκολη κατάσταση να διαχειριστεί. Ήταν πολύ ανταγωνιστικός τους αγώνες, αλλά έχει προβλήματα πλέον. Επίσης δεν αποδίδει στις κατατακτήριες όπως συνήθιζε, δεν καταφέρνει να βρεθεί στην πρώτη σειρά ή στην Pole. Είναι σαφές ότι η Yamaha αυτή τη στιγμή έχει θέμα στον αγώνα είτε αφορά το ρυθμό είτε τη διαχείριση στον ελαστικών. Ο κινητήρας τους είναι επίσης πιο πίσω αυτή τη στιγμή.»
«Όσο για τον τελευταίο γύρο, ο Marc πίεζε πολύ για να βρεθεί στην πρωτιά, αλλά ο Rins είχε ένα κλικ καλύτερη πρόσφυση και κατά συνέπεια καλύτερες εξόδους από τις στροφές 11 και 12.»
Αν ο Bagnaia συγκεντρώσει 11 βαθμούς περισσότερους από τον Quartararo και τερματίσει απλώς πάνω από τον Aleix Espargaro στη Μαλαισία θα χριστεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής για το 2022.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!