H Force India μας εξήγησε, ότι ο σχεδιασμός της μύτης του νέου της μονοθεσίου είναι αποτέλεσμα το ότι θέλουν να εκμεταλλευτούν μια περιοριστική περιοχή των κανόνων.
Η VJM10 αποκαλύφθηκε στο Silverstone την Τετάρτη, η οποία διαθέτει ένα εντυπωσιακό σχεδιασμό μύτης, καθώς και το μεγαλύτερο πτερύγιο καρχαρία [shark fin] από οποιαδήποτε άλλη ομάδα μέχρι στιγμής.
Ο τεχνικός διευθυντής Andy Green είπε πως το σκαλοπάτι στη μύτη ήταν ένα αποτέλεσμα που επιλέχθηκε κατά την σχεδίαση της ανάρτησης της Force India, σε συνδυασμό με την περιοχή των κανόνων που περιορίζει το τι μπορούν να κάνουν οι ομάδες σε αυτόν τον τομέα του μονοθεσίου.
“Έχουμε προσπαθήσει να εκμεταλλευτούμε μια περιοχή των κανονισμών της μπροστινής ανάρτησης που βελτίωσε τα χαρακτηριστικά της από την μηχανική προοπτική,” δήλωσε ο Green.
“Σημαίνει ότι λόγω του τρόπου που οι κανονισμοί έχουν διατυπωθεί, δεν μπορούμε να συγχωνεύσουμε τη μύτη όσο θα θέλαμε. Υπάρχει ένα κομμάτι αποκλεισμού που πρέπει να σεβαστούμε, οπότε δυστυχώς καταλήγουμε με ένα μικρό κομμάτι ενός “μετώπου”, όπως λέγεται.”
Το μονοθέσιο της Force India επίσης έχει την πιο διαφορετική σχεδίαση μύτης μέχρι τώρα, αλλά ο Green είπε ότι το “πιρούνι” όπως φαίνεται είναι απλά μια εξέλιξη της μύτης “ρουθούνι” που είχε χρησιμοποιηθεί από τα μέσα του 2015.
“Είναι το ίδιο concept”, πρόσθεσε, επιβεβαιώνοντας ότι ανοίγοντας τα ρουθούνια μέχρι το κάτω μέρος επιτρέπει περισσότερο αέρα να περάσει στο κάτω μέρος του σασί, με το μονοθέσιο να μην διαθέτει το S-Duct.
“Είναι μια διαφορετικής όψης μύτη παρόμοια με αυτή που είχαμε πέρυσι, η ίδια φιλοσοφία. Απλά το ανοίξαμε λίγο περισσότερο.”
Ο Green επιβεβαίωσε επίσης ότι η προδιαγραφή του μονοθεσίου που αποκαλύφθηκε από τη Force India την Τετάρτη είναι “ακριβώς” αυτό που θα δούμε για πρώτη φορά στο pitlane κατά την έναρξη των δοκιμών στη Βαρκελώνη, τη Δευτέρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!