Ο Fernando Alonso παραδέχεται ότι μπορεί να έχει κάνει λάθος χαρακτήριζοντάς ως “GP2 Engine” τον κινητήρα της Honda το 2015 στην Formula 1, αλλά εκτιμά ότι η κατάσταση θα άφηνε οποιοδήποτε άλλον οδηγό πολύ απογοητευμένο.
Ο Ισπανός χαρακτήρισε τον κινητήρα της Honda, ο τότε προμηθευτής της McLaren, ως “ντροπιαστικό” και ως “κινητήρα GP2” κατά την διάρκεια του Ιαπωνικού Grand Prix στην Suzuka. «Αισθάνεται σαν κινητήρας GP2. Ντροπή. Αρκετά ντροπιαστικό», είπε ο Alonso στην συνομιλία του με τον μηχανικό του καθώς μόλις τον είχε προσπεράσει η Sauber του Marcus Ericsson.
Εκείνη την χρονιά ξαναγύρισε η Honda στην Formula 1 και ο Ιάπωνας κατασκευαστής πάλευε με όλων των ειδών προβλημάτων κατά την διάρκεια περιόδου ως προμηθευτής κινητήρων της McLaren.
«Ήρθε από ένα σημείο απογοήτευσης και ίσως δεν έπρεπε να το πω αυτό, αλλά δεν το είπα στην τηλεόραση ή στη συνέντευξη τύπου. Μιλούσα με τον μηχανικό μου σε μια ιδιωτική συνομιλία [η οποία μεταδόθηκε], δεν ήταν δημόσια, αλλά ο κινητήρας ήταν πολύ κακός».
Η σχέση της Honda με την McLaren έληξε τα τέλη του 2017 καθώς η ομάδα αποφάσισε να μεταβεί σε κινητήρες της Renault, τερματίζοντας στην 9η στην 6η και πάλι στην 9η θέση του πρωταθλήματος των τριών ετών που η ομάδα χρησιμοποίησε την ιαπωνική μονάδα ισχύος. Η Honda μετακόμισε στην Toro Rosso το 2018 προτού πετύχει συμφωνία με την Red Bull για το 2019 και στην συνέχεια να κερδίσει τρεις αγώνες με τον Max Verstappen.
Ενώ μερικοί εξακολουθούν να χλευάζουν τον Alonso για τα σχόλιά του για το 2015, τώρα η Honda κερδίζει αγώνες, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αισθάνεται ότι οποιοσδήποτε οδηγός στην θέση του θα είχε επικρίνει την απόδοση του κινητήρα.
Και επιμένει ότι είναι «πολύ χαρούμενος» βλέποντας την Honda να κερδίζει νίκες. «Την πρώτη χρονιά στο Jerez [δοκιμές πριν από την σεζόν], σε τέσσερις ημέρες κάναμε επτά γύρους. Τώρα η Honda κερδίζει έναν αγώνα και λαμβάνω πολλά μηνύματα που λένε: Ο κινητήρας GP2 κερδίζει τώρα, θα πρέπει να είναι μια θλιβερή μέρα για σένα».
Ακόμη πρόσθεσε: «”Είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά ο κινητήρας που είχα στο μονοθέσιο μου δεν ήταν ο ίδιος με αυτόν που κέρδισε στη Βραζιλία! Εάν ένας κορυφαίος οδηγός περάσει σήμερα από την απόδοση που πέρασα, δεν φαντάζομαι τι θα έλεγαν. Το 2015 πάντα αγωνιζόμουν για να βγω από το Q1 και είχα 575 θέσεις ποινών».
«Λέω πράγματα που νομίζω και πιστεύω, γιατί πιστεύω ότι είναι η αλήθεια. Μερικές φορές μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δεν βλέπω πράγματα που κάνω ότι άλλοι δεν τα κάνουν. Δεν διαβάζω επιπλέον πράγματα από αυτά που λένε οι άλλοι, αλλά βλέπω αποσπάσματα μόνο από τα πράγματα που λέω…»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!