Ο τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, Jody Egginton, είπε ότι η ιταλική ομάδα έμεινε εντυπωσιασμένη από το ντεμπούτο του Alex Albon στην Formula 1, περιγράφοντας την παρουσία του νεαρού οδηγού στο τριήμερο ως “συνετή” και “μεθοδική”.
Ο Albon, που δεν είχε οδηγήσει μονοθέσιο της F1 μέχρι τις δοκιμές του προηγούμενου μήνα, πήρε την 13η θέση στις κατατακτήριες της Μελβούρνης, μπροστά από τον έμπειρο teammate του, Daniil Kvyat. Τερμάτισε 14ος στον αγώνα, έχοντας ταλαιπωρηθεί από υπερθέρμανση στα φρένα σχεδόν από την αρχή.
Αν και τερμάτισε εκτός βαθμών, η ομάδα ήταν ευχαριστημένη με τον τρόπο που αντιμετώπισε το πρώτο του αγωνιστικό σαββατοκύριακο.
“Έκανε πολύ σκληρή δουλειά”, είπε ο Egginton. “Στην αρχή του αγώνα είχε να διαχειριστεί τα φρένα, αλλά παράλληλα είχε και τις αναπηδήσεις ως αποτέλεσμα. Έμαθε αρκετά όσον αφορά την διαχείριση των ελαστικών, και πως να τα χρησιμοποιεί στον αγώνα”.
“Είναι προφανώς η πρώτη φορά που είχε εμπειρία με τις μπλε σημαίες. Έκανε συνετή δουλειά και έδωσε καλή εντύπωση, ενώ ήταν και σταθερός”.
“Ήταν καλός, μεθοδικός, δεν ήταν συναισθηματικός, και μαθαίνει γρήγορα. Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος μέχρι τώρα. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει σε αυτήν την τροχιά. Γνωρίζει την πίστα του Bahrain, έτσι περιμένω ακόμη ένα βήμα προόδου εκεί.”
Ο επικεφαλής της Toro Rosso, Franz Tost, ήταν επίσης ενθουσιασμένος με την πρόοδο του νέου του οδηγού.
“Ο Alex έκανε απροσδόκητα καλή δουλειά, επειδή δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν η πρώτη του φορά στην Μελβούρνη.”
“Παραλίγο να μπει στο Q3, ήταν λίγα εκατοστά πίσω. Στον αγώνα έκανε μία εξαιρετική δουλειά, και είχε ένα καλό πρώτο stint με την επιλογή των ελαστικών. Οδήγησε χωρίς λάθη, και αυτό άφησε πολλές υποσχέσεις για τους επόμενους αγώνες”.
Ο Albon τόνισε από τη μεριά του ότι το μεγαλύτερο μάθημα που πήρε από την Μελβούρνη ήταν η πίεση που μπορούν να δεχθούν τα ελαστικά, ειδικά όταν υπάρχει μάχη με άλλα μονοθέσια.
“Στην F2 ίσως οδηγείς στο 90% του αγώνα για να προστατεύσεις τα ελαστικά, στην F1 είναι περισσότερο στο 95%, έτσι μπορείς να πιέσεις λίγο παραπάνω.”
“Το θέμα είναι ότι, όταν ακολουθείς ένα άλλο μονοθέσιο, είναι πολύ κακό, τα ελαστικά φθείρονται… Έτσι οι μάχες είναι δύσκολες, και δεν μπορείς να ξοδέψεις δύο συνεχόμενους γύρους χωρίς να έχεις υπερθέρμανση”.
“Το να ακολουθείς τα μονοθέσια είναι πραγματικά καλύτερο από το αναμενόμενο, και νομίζω ότι ένα κομμάτι αυτού οφείλεται πιθανώς στους καινούργιους κανονισμούς. Αλλά και πάλι είναι δύσκολο να προσπεράσεις”.
“Πιστεύω ότι η Μελβούρνη σαφώς δεν είναι η ευκολότερη πίστα έτσι και αλλιώς για αυτό. Αλλά είναι καλύτερα, όπως είπα, όταν μάχεσαι με τα άλλα μονοθέσια – η αποφυγή της υπερθέρμανσης των ελαστικών όμως παραμένει δύσκολη υπόθεση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!