Ο Νικόλας Τομπάζης, διευθυντής μονοθέσιων της FIA, πιστεύει ότι το προβάδισμα που έχει η Red Bull σύντομα θα συρρικνωθεί, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην Corriere della Sera, με τον Έλληνα αεροδυναμιστή να συζητά επίσης για τους ισχύοντες τεχνικούς κανονισμούς και αυτούς που αναμένονται στο μέλλον.
Πέρυσι, η Formula 1 εισήγαγε έναν νέο τύπο μονοθεσίου: τα μονοθέσια με ground effect. Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί εισήχθησαν με σκοπό να διευκολύνουν τα προσπεράσματα και να ελαχιστοποιήσουν τις διαφορές δυναμικότητας μεταξύ των ομάδων.
Βέβαια, η υπεροχή της Red Bull εγείρει το ερώτημα αν αυτό έχει πετύχει. Ο Τομπάζης σχολιάζει το ζήτημα αυτό στις δηλώσεις που ακολουθούν:
“Πίσω από τη Red Bull, όλοι είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Θα είναι θέμα χρόνου μέχρι να πετύχουμε τους στόχους μας.”
Όπως φαίνεται, δηλαδή, ο Έλληνας πρώην μηχανικός της Ferarri αναμένει ότι οι ομάδες που πλαισιώνουν τα βάθρα θα κλείσουν τη διαφορά από τη Red Bull σύντομα, ίσως μέσα σε λίγους μήνες με ένα χρόνο.
“Όλοι εργάζονται τώρα προς την δική τους τεχνική κατεύθυνση, ακόμη και η Ferrari και η Mercedes,” δήλωσε ο υπεύθυνος της FIA.
Ο Νικόλας Τομπάζης ελπίζει ότι αυτό θα βελτιώσει τις μάχες του πρωταθλήματος.
“Ελπίζουμε να δούμε και πάλι σκληρές μάχες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπως το 2021. Αλλά δεν μπορείς να δημιουργήσεις τεχνητά κάτι τέτοιο,” σχολίασε για την δυσκολία του να δημιουργήσεις κανονισμούς που θα κάνουν το πρωτάθλημα απόλυτα ανταγωνιστικό.
Επίσης, τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι φωνές που ζητούν την κατάργηση του DRS για να ενθαρρυνθούν τα προσπεράσματα. Όλο και πιο συχνά, οι οδηγοί εγκλωβίζονται σε ένα τρένο DRS, χωρίς να μπορούν να περάσουν το αυτοκίνητο μπροστά τους. Η ειρωνεία σε όλη αυτή κατάσταση είναι ότι το DRS δημιουργήθηκε κάποτε για να φέρει περισσότερη δράση στην πίστα.
Ωστόσο, αν και είναι διακαής πόθος των περισσότερων οπαδών της Formula 1, η κατάργησή του δεν αποτελεί επιλογή προς το παρόν, πιστεύει ο Τομπάζης.
“Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα το καταργούσαμε. Αλλά αυτό δεν είναι εφικτό βραχυπρόθεσμα. Η προσπέραση θα γινόταν πολύ δύσκολη. Θα ήταν ένα μεγάλο ρίσκο για το άθλημα”, λέει κλείνοντας ο πρώην μηχανικός της Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!