Στη Mercedes πιστεύουν πως τα προβλήματα και των δύο τους μονοθεσίων με το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αναπόφευκτα με τον τωρινό σχεδιασμό της W11, ύστερα και από την αποκάλυψη ότι ένας αυξανόμενος θόρυβος στα ηλεκτρικά κυκλώματα προκαλεί τα προβλήματα.
Με την ομάδα ακόμα να προσπαθεί να βρει λύση στις δυσκολίες που επηρέασαν τόσο τον Valtteri Bottas, όσο και τον Lewis Hamilton στο Red Bull Ring, έχει ανακύψει πως το θέμα δεν σχετίζεται άμεσα με τα μηχανικά μέρη του κιβωτίου.
Αντίθετα, ένας συνδυασμός της χωροταξίας στο εσωτερικό της W11, συν οι κραδασμοί από τα κερμπ στην Αυστρία, προκαλούν μεγάλο πρόβλημα στη γερμανική εταιρεία.
Ο επικεφαλής μηχανικός αγώνα της Mercedes, Andrew Shovlin, δήλωσε πως τα προβλήματα του κιβωτίου στην Αυστρία δεν ήταν απλά προβλήματα της μιας φοράς, αλλά κάτι με το οποίο η ομάδα πάλευε όλο το σαββατοκύριακο.
“Γνωρίζαμε γι’ αυτό από την Παρασκευή, όταν είδατε πως ο Valtteri είχε κάποιο θέμα στο τέλος των δοκιμών”, δήλωσε ο Shovlin. “Έτσι, αυτό αποτέλεσε και το πρώτο σημάδι πως υπάρχει πρόβλημα”.
“Είχαμε επαναλαμβανόμενα προβλήματα κατά τη διάρκεια του Σαββάτου. Ερχόμενοι στον αγώνα, αναμέναμε να συμβούν επειδή τα πράγματα έδειχναν πως το πρόβλημα ήταν στοιχείο του μονοθεσίου”.
“Έτσι, αυτή τη στιγμή, εάν στήσουμε το μονοθέσιο και τρέξουμε, το πρόβλημα θα εμφανιστεί σε κάποιο σημείο. Είναι θέμα του πόσο σύντομα”.
Ο Shovlin εξήγησε πως η αιτία των προβλημάτων σχετίζεται με τη δόμηση των ηλεκτρικών συνδεσμολογιών εντός των συστημάτων του μονοθεσίου, το οποίο προκαλεί εν τέλει προβλήματα στο κιβώτιο και τους αισθητήρες του.
“Δεν ξεδιπλώνεται ως ένα μόνο πράγμα”, δήλωσε ο Shovlin. “Είναι βασικά μια κλιμάκωση ηλεκτρικού θορύβου”.
“Αυτό ξεκινά να παρεμβαίνει με διάφορα συστήματα. Στον Valtteri είδαμε το πρόβλημα περίπου στα μισά του αγώνα. Για τον Lewis έγινε σταδιακά πιο μεγάλο το πρόβλημα και εμφανίστηκε αργότερα”.
“Αλλά πρόκειται για ηλεκτρικό θόρυβο που επηρεάζει πολλά διαφορετικά πράγματα”.
Η Mercedes ακόμα εξετάζει το ποιες αλλαγές μπορεί να κάνει στο μονοθέσιο για το ερχόμενο σαββατοκύριακο και το Grand Prix της Στυρίας, στην προσπάθειά της να μειώσει αυτό το πρόβλημα.
Αν και οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν ίσως απαιτήσουν τροποποιήσεις στο κιβώτιο, γίνεται αντιληπτό πως δεν θα απαιτηθεί ένας εντελώς νέος σχεδιασμός κιβωτίου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!