Ο Valtteri Bottas δήλωσε πως η χρήση του παλιότερου κινητήρα για τις κατατακτήριες στο Abu Dhabi, του κόστισαν τουλάχιστον δύο δέκατα στον γύρο, κάτι που τον φέρνει στην 6η θέση της αυριανής εκκίνησης.
Ο Bottas τερμάτισε πάνω από 9 δέκατα πίσω από τον poleman, Max Verstappen, στο Q3, με τη Red Bull να παίρνει την πρώτη θέση στις σημερινές κατατακτήριες, μπροστά από τη Mercedes, η οποία ηγείτο στο FP2 και FP3 με τον Lewis Hamilton.
Ο Hamilton στο Q3 βρέθηκε πάνω από τρία δέκατα πίσω από τον Verstappen, με τους δυο τους να καταλαμβάνουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης στον αυριανό αγώνα που θα αποφασίσει τον τίτλο.
Ο Bottas, ο έτερος οδηγός της Mercedes, θα εκκινήσει αύριο από την 6η θέση, με τους Norris, Perez και Carlos Sainz να κάνουν καλύτερο χρόνο από τον Φινλανδό στο Q3.
“Στο Q2, θεωρώ πως έκανα τον καλύτερο χρόνο μου και δεν θα μπορούσα με τίποτα να τον βελτιώσω”, δήλωσε μετά τις σημερινές κατατακτήριες στη Yas Marina ο Bottas.
“Ένιωθα πως, όσο περισσότερο προσπαθούσα, δεν είχε να μου δώσει κάτι παραπάνω το set-up”.
“Ακολούθησα ένα αρκετά μαλακό στήσιμο από μηχανική πλευρά και θεωρώ πως είναι πολύ καλό για τον αγώνα, και ήλπιζε να είναι και ΟΚ για τις κατατακτήριες. Αλλά η πρόσφυση βελτιωνόταν αρκετά όσο περνούσε η ώρα, αυτό είναι το ένα πράγμα”.
“Έπρεπε επίσης να βάλουμε παλιότερη μονάδα ισχύος σήμερα, η οποία ξέρω πως, σε σχέση με χθες, θα μου κόστιζε τουλάχιστον δύο δέκατα στον γύρο”.
Ο Bottas πρόσθεσε πως η Mercedes νιώθει “πιο ασφαλής από πλευράς αξιοπιστίας με αυτή τη μονάδα ισχύος”, επιχειρηματολογώντας υπέρ της απόφασης της ομάδας του να βάλει έναν κινητήρα που μεν εισήχθη πιο πρόσφατα, ωστόσο είχε κάνει περισσότερα χιλιόμετρα στην πίστα”.
Μια από τις τακτικές που η Red Bull χρησιμοποίησε αρκετά στο Q3 ήταν ο Perez να δίνει slipstream στον Verstappen, κάτι που βοήθησε στις ευθείες τον Ολλανδό, συμβάλλοντας επίσης και στην pole του.
Ο Bottas δήλωσε πως η Mercedes δεν ασχολήθηκε με τέτοιες τακτικές στο Abu Dhabi, μιας και “συνήθως πάει άσχημα, για τουλάχιστον έναν από τους δύο οδηγούς”.
Επίσης, ο προσεχώς οδηγός της Alfa Romeo δήλωσε: “Προσηλωθήκαμε απλά στους δικούς μας γύρους και στο να βρεθούμε σε καλό ρυθμό. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, η Red Bull βρήκε λίγο περισσότερο χρόνο στο Q3 απ’ ότι πιστεύαμε πως θα έβρισκαν, έτσι αυτό μας προκάλεσε κάποια έκπληξη”.
“Προσπαθήσαμε να παραμείνουμε στο πλάνο, αλλά τα πράγματα πήγαν καλύτερα γι’ αυτούς σήμερα”.
Points on Sunday, Team. 💪 We’ve come this far, we won’t quit now. Keep believing. 👊 pic.twitter.com/HSB8wWblK9
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 11, 2021
Τόσο ο Bottas, όσο και ο Hamilton, θα εκκινήσουν με τη μέση γόμα αύριο, την ώρα που οι δύο Κόκκινοι Ταύροι θα παραταχθούν με τη μαλακή.
Ερωτώμενος από το Motorsport.com για το εάν η Mercedes σκέφτηκε καθόλου την εναλλακτική των μαλακών ελαστικών για την εκκίνηση, ο Bottas πρόσθεσε: “Από το FP3, το πλάνο ήταν πάντα να ξεκινήσουμε με τη μέση”.
“Θεωρούμε πως αυτό είναι το καλύτερο για εμάς. Τουλάχιστον το πρώτο παράθυρο αλλαγής ελαστικών θα είναι αρκετά μεγαλύτερο, έτσι, εάν θέλουμε ή πρέπει να παρατείνουμε το stint μας, θα έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε”.
“Εάν ξεκινάς με τη μαλακή, τα ελαστικά θα αρχίσουν να φθείρονται αρκετά γρήγορα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!