Ο Carlos Sainz τόνισε ότι η Renault έχει πλησιάσει τους κινητήρες που θέτουν τον ρυθμό στην Formula 1 αυτή τη σεζόν, παρά τις αρχικές δυσκολίες.
Η Renault είχε μείνει πίσω από τη Mercedes και πιο πρόσφατα και από τη Ferrari, κατά την διάρκεια της υβριδικής εποχής της Formula 1, ενώ η εμφάνιση της Honda – έχοντας αντικαταστήσει τη Renault ως προμηθευτή της Red Bull – έχει επίσης απειλήσει τη θέση του Γάλλου κατασκευαστή.
Οι οδηγοί της γαλλικής εταιρίας βρίσκονται επίσης στο όριο ποινών σχετικές με αλλαγές στον κινητήρα, λόγω της ανάγκης να εγκαταστήσουν τις αναβαθμίσεις μετά την επιδιόρθωση του MGU-K.
“Νομίζω ότι η Renault έχει σημειώσει πρόοδο, σίγουρα. Από άποψη δύναμης που βλέπεις σε κάθε πίστα φέτος είμαστε πολύ πιο κοντά στην κορυφή”, δήλωσε.
“Υπάρχει ακόμη ένας κινητήρας για μένα που ξεχωρίζει ο οποίος είναι ο κινητήρας της Ferrari σε ρυθμίσεις κατατακτήριων, που είναι ακόμα ένα μεγάλο βήμα μπροστά.
“Αλλά η Renault έχει σημειώσει πρόοδο και από την πλευρά της αντοχής, ο κινητήρας (που εισήχθη στην Ισπανία) υποτίθεται ότι είναι μια εξέλιξη αναφορικά με την αξιοπιστία, που είναι το σημείο στο οποίο είμαστε πιο αδύναμοι, οπότε ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να προχωρούμε μπροστά και θα συνεχίσουμε να κάνουμε βήματα.
“Αλλά σε σχέση με πέρυσι έχουμε σίγουρα περισσότερη δύναμη.
“Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς την διαφορά μεταξύ των κινητήρων, καθώς αυτό είναι ένα αρκετά ιδιωτικό θέμα για τους κατασκευαστές και δεν είναι για μένα να σχολιάσω. Αλλά είναι ένα καλό βήμα.”
Η McLaren απέτυχε να προκριθεί στο Q3 στην Ισπανία, αλλά ο teammate του Sainz, Lando Norris ανέφερε ότι η ομάδα είχε κέρδη, επιλέγοντας να χρησιμοποιήσει τα αποτελέσματα από το Shanghai Circuit, αντί του Μπαχρέιν ή του Αζερμπαϊτζάν, ως απόδειξη της προόδου.
“Νομίζω ότι αν δούμε πού βρισκόμασταν στην Κίνα, όχι στο Μπακού, έχουμε σημειώσει πρόοδο”, είπε.
“Είναι δύσκολο να πούμε πόσο ακριβώς καθώς οι πίστες εξακολουθούν να είναι αρκετά διαφορετικές στο σύνολό τους.
“Αν το κοιτάξουμε με συνολικό τρόπο, έχουμε κάνει μια μικρή πρόοδο που είναι θετικό, αλλά δεν νομίζω αν ξαναπηγαίναμε πίσω στην Κίνα τώρα, ότι θα είχαμε εύκολο έργο για το Q3. Υπάρχει ακόμα περισσότερος χρόνος να βρούμε αλλά έχουμε σημειώσει πρόοδο που είναι το πιο σημαντικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!