Στη Red Bull πιστεύουν πως η πίστα της Jeddah δίνει λιγότερη έμφαση στον κινητήρα απ’ ότι ανέμεναν οι ομάδες.
Η Red Bull τα έχει βρει σκούρα στο να συναγωνιστεί τον ρυθμό της Mercedes στους τελευταίους αγώνες, ειδικά στη Βραζιλία που ο Lewis Hamilton κατάφερε να κερδίσει παρά το γεγονός πως αποκλείστηκε από το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων.
Με τα 3/4 του γύρου στην πίστα της Jeddah να είναι με τέρμα το γκάζι, οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για πλεονέκτημα Mercedes, ο κινητήρας της οποίας είναι και το σημείο αναφοράς στην υβριδική εποχή της F1, με το όλο πακέτο της W12 να στηρίζει τα στησίματα χαμηλής και μέσης κάθετης δύναμης.
Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος όλων τόσο σε FP1 όσο και σε FP2 την Παρασκευή, όμως ο Max Verstappen κατάφερε να βρεθεί εντός 1-2 δέκατα από τον χρόνο του Βρετανού. Αυτή τη στιγμή, η διαφορά Verstappen-Hamilton βρίσκεται στους 8 βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με τον Ολλανδό να είναι αυτός που προηγείται.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε μετά τα δεύτερα δοκιμαστικά της Παρασκευής πως η πίστα είναι πιο στενή απ’ ότι περίμεναν οι ομάδες, κάτι που σημαίνει πως ο παράγοντας κινητήρας δεν παίζει τόσο τον ρόλο που προσδοκούσαν.
“Η πίστα είναι λίγο πιο στενή απ’ ότι έδειχναν τα δεδομένα”, δήλωσε ο Horner στο Sky Sports F1.
“Οι στροφές είναι πιο κλειστές. Δεν πέφτει όλο το βάρος στην ιπποδύναμη όπως νομίζαμε πως θα συμβαίνει. Αυτό είναι ενθαρρυντικό”.
“Βλέπατε πως υπήρχε διαφορά 1-2 δέκατα μεταξύ των μονοθεσίων, μεταξύ των οδηγών. Σε μια πίστα τέτοιου τύπου αυτά συμβαίνουν και είναι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς αυτό”.
Η Red Bull αμφισβήτησε έντονα την πίσω πτέρυγα της Mercedes στη Βραζιλία, έχοντας δει τεράστια διαφορά μεταξύ τους στην τελική ταχύτητα, απειλώντας με επίσημη διαμαρτυρία στο Qatar εάν αυτό συνεχιζόταν.
Η FIA έφερε υπό το πρίσμα αυτό επιπλέον ελέγχους στις πίσω πτέρυγες στο Losail, οι οποίες ωστόσο δεν είχαν κάποιες επιπτώσεις, αλλά γίνονταν για τη συλλογή δεδομένων για μελλοντικά πρότυπα, κάτι που και πάλι ικανοποίησε τη Red Bull.
“Θεωρώ πως μετά την εισαγωγή των νέων ελέγχων στο Qatar, έχουμε δει μια σύγκλιση μεταξύ των δύο στην ταχύτητα”, πρόσθεσε ο Horner εχθές το βράδυ στη Jeddah.
“Και σήμερα είδαμε αρκετά παρόμοιες ταχύτητες. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και ελπίζουμε πως αυτό θα συνεχίσει να ισχύει αυτό το Σαββατοκύριακο και το επόμενο”.
Day and Arabian nights in Jeddah ? pic.twitter.com/rCnlNinBin
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) December 3, 2021
Ο Verstappen εστίασε αρκετά σε stint με τη σκληρή γόμα, ειδικά στο FP1, ωστόσο με τη μαλακότερη γόμα δυσκολεύτηκε να βρεθεί κοντά στις Mercedes.
“Δυσκολευτήκαμε να ανεβάσουμε τη θερμοκρασία των ελαστικών στο FP2, το οποίο και φυσικά θα εξετάσουμε”, εξήγησε ο Verstappen.
“Κάναμε κάποιες αλλαγές από FP1 σε FP2 οι οποίες δεν δούλεψαν όπως θα θέλαμε, αλλά ελπίζουμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία πριν τις κατατακτήριες”.
“Είδαμε ότι είχαμε πολύ καλό ρυθμό με τη σκληρή γόμα και όσο πιο μαλακή γόμα χρησιμοποιούσαμε, τόσο πιο δύστροπο γινόταν το ελαστικό ώστε να το φέρουμε στο παράθυρο λειτουργίας και να πάρουμε τα μέγιστα απ’ αυτό”, πρόσθεσε απ’ τη μεριά του ο Horner.
“Θα γίνει πολλή ανάλυση μέσα στη νύχτα, προσομοιώσεις και προετοιμασίες και όλα αυτά που γίνονται συνήθως”.
“Δεν πιστεύω, ακούγοντας και τα γύρω σχόλια, πως μόνο εμείς έχουμε το πρόβλημα αυτό. Θεωρώ πως και άλλοι δυσκολεύονται να φέρουν το μονοθέσιο στο παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας”.
“Αλλά μόλις καταφέρεις να μπεις εκεί, μπορείς να δεις πως υπάρχει αρκετά επίδοση να βρεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!