O Valentino Rossi συμπληρώνει αυτήν την Κυριακή στην Αυστραλία 400 εκκινήσεις σε Grand Prix, με τον Ιταλό να είναι ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που καταφέρνει κάτι τέτοιο!
Και μπορεί η φετινή σεζόν να είναι η χειρότερη των τελευταίων ετών για τον Rossi, ο οποίος βρίσκεται μόλις στην έβδομη θέση της βαθμολογίας των αναβατών, αλλά στα 40 του χρόνια συνεχίζει να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο, κάτι που αποτελεί μεγάλο επίτευγμα από μόνο του στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας.
Ο πολυπρωταθλητής συμμετείχε για πρώτη φορά σε GP το 1996 στην κατηγορία των 125 κ.εκ., και έκτοτε, 23 (!) χρόνια μετά, συνεχίζει να αγωνίζεται στο MotoGP, έχοντας αποκομίσει συνολικά 9 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 7 στο MotoGP και από ένα στα 125 και 250 κ.εκ.
Πέρα από τις νίκες, τα πρωταθλήματα και τα ρεκόρ – αυτά που θα καταρριφθούν και αυτά που όχι – ο Ιταλός αποτελεί συνώνυμο των αγώνων ταχύτητας μοτοσικλετών, έχοντας δημιουργήσει φανατικούς οπαδούς, αλλά και φανατικούς πολέμιους ανά τα χρόνια. Είτε κάποιος τον συμπαθεί είτε όχι, δεν μπορεί να αρνηθεί ότι το σπορ διογκώθηκε σε μέγεθος τα τελευταία 20 χρόνια, και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον “Γιατρό”.
“Σκεφτείτε ότι, όταν ήμουν 17 χρονών και έβλεπα τους άλλους που ήταν 25, θεωρούσα πως ήταν παππούδες! Και τώρα είμαι 40! Δεν περιμένεις ότι θα φτάσεις τόσο μακριά, ειδικά εγώ, καθώς δεν ήξερα για πόσο καιρό ήθελα να αγωνίζομαι. Δεν το είχα σκεφτεί”, αστειεύτηκε ο Ιταλός, στη συνέντευξη τύπου για τον αγώνα στο Philip Island.
Ερωτηθείς αν αισθάνεται το “βάρος” των 400 αγώνων στις πλάτες του, έχοντας συμβόλαιο για μία ακόμη σεζόν με την Yamaha, ο Ιταλός τόνισε ότι σημασία έχει για τον ίδιο να είναι ανταγωνιστικός, και αν το καταφέρει, δεν αποκλείεται να συνεχίσει και πέραν του 2020.
“Δεν ξέρω. Αγωνίζομαι για πάρα πολλά χρόνια. Στο τέλος, τα αποτελέσματα είναι που κάνουν τη διαφορά. Όταν παλεύεις για το βάθρο ή την νίκη, όλα είναι ευκολότερα. Τώρα περνάω μία δύσκολη περίοδο, αλλά επιθυμώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι για λίγο ακόμη”.
“Αν συνεχίσω, αυτό θα είναι μόνο με την Yamaha…. Δεν θα ήθελα να αλλάξω ομάδα”, δήλωσε.
Όπως και να έχει, αν ο Rossi δει ότι το σώμα του αντέχει ακόμη, αλλά και ότι θα βελτιώσει τα φετινά προβλήματα που αντιμετωπίζει με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού στην Μ1, σε συνδυασμό με τον νέο αρχιμηχανικό στη θέση του Galbusera – μην εκπλαγείτε αν το δείτε να συνεχίζει και στα 42 του.
Βέβαια, αυτό πιθανότατα θα προκαλέσει “πονοκέφαλο” στην Yamaha για το τι θα κάνει με τον Quartararo, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!