Ο Christian Horner επιβεβαίωσε πως ήταν μια κίνηση παρόμοια με το “CTRL+ALT+DELETE” που έδωσε την ευκαιρία στον Sergio Perez να τρέξει στο Bahrain.
Ο Perez, στο ντεμπούτο του με τη Red Bull έπεσε θύμα ενός “εκνευριστικού gremlin” σύμφωνα με τον Horner, κάτι που έκανε την RB16B του να σβήσει εντελώς στον γύρο σχηματισμού.
Παρά το ότι παραδέχτηκε πως σχεδόν ήταν έτοιμος να βγει εκτός μονοθέσιου πριν ο πρώτος του αγώνας με τη Red Bull είχε καν ξεκινήσει, ο Μεξικανός έβαλε πάλι μπροστά τη μονάδα ισχύος της Honda και, με την υποχρέωση πλέον να εκκινήσει από το pitlane, έκανε μια εκπληκτική ανάκαμψη, τερματίζοντας 5ος.
Ο Horner, επικεφαλής της Red Bull, ελπίζει πως ο Perez, ο οποίος φέτος εντάχθηκε φέτος στην ομάδα ως αντικαταστάτης του Alex Albon, δεν θα χρειαστεί να επαναλάβει τη διαδικασία που έκανε στο Bahrain, η οποία μοιάζει αρκετά σε αυτό που κάνει ο κόσμος όταν ο υπολογιστής του “παγώνει”.
“Ήταν ένα ηλεκτρικό θέμα”, επιβεβαίωσε ο Horner κατά τη διάρκεια του podcast της ομάδας, Talking Bulls. “Θεωρώ πως έχουμε αρχίσει να το καταλαβαίνουμε και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε για τον επόμενο αγώνα στην Imola”.
“Ήταν ένα εκνευριστικό gremlin που δεν έχουμε δει παρόμοιό του ξανά, αλλά σκέφτηκε πολύ καλά να επανεκκινήσει το μονοθέσιο και να το βάλει μπροστά. Control-alt-delete και φύγαμε ξανά”.
“Θεωρώ πως πολλοί οδηγοί απλά θα έβγαιναν από το μονοθέσιο στο σημείο αυτό, έτσι αυτό που έκανε ο Sergio ήταν φανταστικό”.
“Η ανάκαμψή του στη συνέχεια ήταν φανταστική, ήταν πολύ αποφασιστικός στις προσπεράσεις του και είχε εξαιρετικό ρυθμό. Το να επιστρέψεις από το τέρμα του grid στην 5η ήταν μια εξαιρετική απόδοση”.
Ήταν σίγουρα ένα ενθαρρυντικό ντεμπούτο για τον Perez αλλά δεν έδειχνε εξ’ αρχής τόσο πολλά υποσχόμενο. Σε αυτό συνέβαλε και το τεχνικό πρόβλημα στην RB16B αλλά και η απόδοσή του στις κατατακτήριες, όπου τερμάτισε 11ος, μένοντας εκτός Q2.
“Προφανώς το Σάββατο ήταν δύσκολο γι’ αυτόν, η Κυριακή ήταν εκπληκτική”, σχολίασε ο Horner.
“Ήταν κρίμα που δεν κατάφερε να μπει στο Q3. Θεωρώ πως κάναμε ένα μικρό λάθος στον δεύτερο γύρο του στο Q2 όταν θέλαμε να τον κρατήσουμε με τα προτιμώμενα ελαστικά εκκίνησης (μέση γόμα). Εκ του αποτελέσματος, θα έπρεπε ίσως να είχαμε φερθεί λίγο πιο συντηρητικά αλλά ένιωθε σίγουρος πως θα μπορούσε να βελτιωθεί”.
“Στη συνέχεια, είχαμε την απίστευτη οδήγησή του στον αγώνα, αξίζοντας τον τίτλο του Οδηγού της Ημέρας που του δόθηκε. Από την τελευταία θέση στην 5η ήταν ένα εξαιρετικό ντεμπούτο για τον ίδιο σε μονοθέσιό μας”.
“Ήταν ο περισσότερος χρόνος που βρέθηκε σε μονοθέσιό μας απ’ όταν ήρθε σε μας. Προφανώς υπήρχε πολύ περιορισμένος χρόνος δοκιμών πριν τη σεζόν για όλους τους οδηγούς φέτος. Έτσι, το να κάνει αυτά τα χιλιόμετρα (στο Bahrain) ήταν φανταστικό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!