Ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas κέρδισε με μεγάλη επιτυχία το Αυστραλιανό Grand Prix, με μια στρατηγική μίας στάσης που ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψή της Pirelli: από το μαλακό ελαστικό στο μεσαίο στον 23 γύρο. Αυτή η ίδια βασική ιδέα χρησιμοποιήθηκε από τους τέσσερις πρώτους, ωστόσο ο χρόνος των στάσεων τους ποικίλλει, με τους Lewis Hamilton (Mercedes) και Sebastian Vettel (Ferrari) να σταματούν πολύ νωρίτερα από τους teammate τους σε μια στρατηγική μάχη.
Βασικά Σημεία
Ο πρώτος σημαντικός οδηγός που έκανε μια στάση ήταν ο Vettel, προσπαθώντας να επιτύχει το undercut. Αυτό οδήγησε τη Mercedes να τον καλύψει καλώντας τον Hamilton ένα γύρο αργότερα.
Ο Bottas έμεινε στη συνέχεια έξω, μεγαλώνοντας το προβάδισμα από τον teammate του.
Ο τελικός οδηγός από τους τέσσερις πρώτους για να σταματήσει ήταν ο Max Verstappen της Red Bull στον 26ο γύρο: μια στρατηγική που τον βοήθησε ανέβει στο βάθρο από την τέταρτη θέση εκκίνησης.
Ο πρώτος οδηγός για να διεκδικήσει ένα επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο ήταν ο Valtteri Bottas, ο οποίος πήγε ταχύτερα με το μεσαίο στον προτελευταίο γύρο, κερδίζοντας επίσης τον ταχύτερο γύρο του περασμένου έτους.
Όλοι οι οδηγοί έκαναν μια στάση εκτός από τις Williams: Ο George Russell έκανε δύο και ο Robert Kubica έκανε τρεις.
Πως απέδωσε κάθε ελαστικό
Σκληρό C2: Με μία πίστα που ήταν πιο πολύ στρωμένη με ελαστικό και θερμότερες θερμοκρασίες την Κυριακή (44 βαθμούς Κελσίου στη πίστα, 24 βαθμούς Κελσίου αέρα) αυτό αποδείχθηκε ένα πολύ αποτελεσματικό ελαστικό, ειδικά για μεγάλα κομμάτια, με χαμηλή υποβάθμιση.
Μεσαίο C3: Παρόλο που τα στοιχεία της Παρασκευής έδειξαν ότι αυτό ήταν το καλύτερο ελαστικό για το δεύτερο κομμάτι, ήταν δύσκολο να γίνει η επιλογή μεταξύ του μεσαίου και του σκληρού στον αγώνα (η Ferrari έβαλε για παράδειγμα διαφορετική σύνθεση στα αυτοκίνητά της κατά τη διάρκεια του δεύτερου κομματιού). Πολλοί οδηγοί συμπλήρωσαν πάνω από 40 γύρους σε αυτή την σύνθεση.
Μαλακό C4: Οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα σε αυτή την σύνθεση. Εντούτοις, το διάστημα που κάλυψαν ποικίλλει αρκετά ευρέως. Αυτή η επιπλέον πιθανότητα για τακτική παραλλαγή είναι ένα από τα πλεονεκτήματα των πιο ανθεκτικών ελαστικών του τρέχοντος έτους.
Ο Mario Isola της Pirelli σχολίασε: “Και οι τρεις συνθέσεις στάθηκαν καλά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του Albert Park και όλες χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς. Είδαμε μια ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση στη στρατηγική, με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν διαφορετικά ελαστικά για διαφορετικά μήκη, και – για όσους βρίσκονται πιο κάτω στο grid – εναλλακτικές στρατηγικές για να ανέβουν θέσεις. Στόχος μας φέτος ήταν να προσφέρουμε συνθέσεις που θα επέτρεπαν στους οδηγούς να πιέσουν από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε κομματιού. Το γεγονός ότι ο Bottas έθεσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα του Albert Park ακριβώς στο τέλος του Grand Prix, σε μια στενή μάχη για τον επιπλέον βαθμό με τον Verstappen, υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!