Η Williams, η Force India και η Red Bull μας έδωσαν μια πρώτη εικόνα από τους κανονισμούς της εμπρόσθιας πτέρυγας για το 2019 στο πρωινό των διήμερων δοκιμών στην Ουγγαρία.
Οι ομάδες δήλωσαν δημοσίως την πρόθεσή τους να τρέξουν με τις πειραματικές μπροστινές πτέρυγες στο Hungaroring και επέλεξαν να το κάνουν αμέσως από το πρωί της Τρίτης.
Η Williams και η Force India ολοκλήρωσαν πολλούς γύρους με τη νέα πτέρυγα, η οποία είναι 200 χιλιοστά πλατύτερη και 25 χιλιοστά βαθύτερη και διαθέτει λιγότερο περίπλοκα άκρα (endplates) και στοιχεία.
Τα σχέδια των Red Bull και Force India παρουσίασαν τέσσερα πτερύγια (flaps) πάνω από το κύριο επίπεδο, με μακριά, ελαφρώς καμπυλωμένα άκρα.
Αυτό εμποδίζει τις ομάδες από το να ωθούν τον αέρα γύρω από το εξωτερικό μέρος του ελαστικού.
Η πτέρυγα της Williams είχε παρόμοια άκρα αλλά τέσσερα πτερύγια πάνω από ένα κύριο επίπεδο που χωρίζονται στο μέσον σε δύο πλευρές, παρόμοια με το σχεδιασμό του 2018.
Τα ειδικά πτερύγια (turning vanes) απουσιάζουν και από τα δύο, όπως υπαγορεύεται από τους νέους κανόνες.
Η Red Bull διατήρησε το πρόγραμμά της απλό, με τον Daniel Ricciardo να ολοκληρώνει ένα γύρο εξόδου στην αρχή της ημέρας, ενώ η Williams ανέθεσε στον Oliver Rowland να εκτελέσει πολλαπλούς γύρους εξόδου.
Ο Nicholas Latifi ολοκλήρωσε αρκετούς γύρους εξόδου πριν πραγματοποιήσει πολλούς γύρους με χαμηλή ταχύτητα, επτά δευτερόλεπτα αργότεροι από το ρυθμό, με αεροδυναμικές σχάρες (rakes) προσαρμοσμένες στο μονοθέσιο.
Οι ομάδες θα επιδιώξουν να πάρουν τα βασικά δεδομένα από αυτές τις διαδρομές, ώστε να μπορούν να τα συσχετίσουν με τις εργασίες προσομοίωσης στο εργοστάσιο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!