Ο αγώνας της Βαρκελώνης είχε μία πολύ θετική έκβαση για την ομάδα της Suzuki, καθώς η ιαπωνική εταιρία είδε και τους δύο αναβάτες της να τερματίζουν στο βάθρο, για πρώτη φορά μετά από 13 χρόνια (Misano, 2007)!
Το αποτέλεσμα αυτό επιβεβαιώνει ότι οι μοτοσικλέτες της Suzuki είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο φετινό πρωτάθλημα, με τους αναβάτες της να εκμεταλλεύονται το γεγονός αυτό και να βρίσκονται σε σταθερή βάση στην μάχη του βάθρου – μάλιστα, για τον Joan Mir ήταν το τρίτο συνεχόμενο, με τον Ισπανό να δείχνει πλέον ως ένας από τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου!
Όντας μόλις 8 βαθμούς μακριά από τον πρωτοπόρο, Fabio Quartararo, o Joan Mir δείχνει την σταθερότητα και την ταχύτητα για να παλέψει ως το τέλος, αν και αναγνωρίζει ότι το γεγονός ότι συνήθως εκκινεί από τις πιο πίσω θέσεις του grid δεν τον βοηθάει.
“Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς κάναμε πολύ καλή δουλειά όλο το Σαββατοκύριακο με τελικό στόχο τον αγώνα”, δήλωσε ο Mir.
“Γνωρίζουμε ότι το δυνατό μας σημείο δεν είναι ο γρήγορος γύρος στις κατατακτήριες, κάναμε το μέγιστο αλλά γνωρίζουμε ότι η εκκίνηση από την 8η θέση δεν είναι ποτέ εύκολη. Στην αρχή του αγώνα προσπάθησα να ανακτήσω πολλές θέσεις χωρίς να μπλέξω σε προβλήματα”
“Ήμουν πίσω από τον Jack Miller και οι πρώτοι αναβάτες πίεζαν πολύ σκληρά, ήταν πολύ δυνατοί στο πρώτο μέρος του αγώνα. Στη συνέχεια, στη μέση του αγώνα άρχισα να νιώθω καλύτερα και να μειώνω την διαφορά, ενώ είδα ότι πολλοί αναβάτες δυσκολεύονταν περισσότερο με το πίσω ελαστικό σε σχέση με εμάς”.
“Ήμουν κοντά στο να φτάσω τον Fabio Quartararo (για την νίκη στο τέλος) αλλά έκανε πολύ καλή δουλειά, πίεσε την μοτοσικλέτα και τα ελαστικά του στο μέγιστο, ενώ ήταν σαφώς πιο γρήγορος από εμάς. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που υπάρχει ακόμη μία Suzuki στο βάθρο, είναι ξεχωριστό για την Suzuki και είμαι πραγματικά χαρούμενος για την ομάδα μου”, συμπλήρωσε ο Ισπανός.
O team-mate του Mir, Alex Rins, πήρε την τρίτη θέση και δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, σε μία σεζόν στην οποία αντιμετωπίζει προβλήματα με τον τραυματισμό που απέκτησε στην Jerez και δεν μπορεί να ξεπεράσει έκτοτε πλήρως.
“Σίγουρα είναι υπέροχο να επιστρέφω στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το Silverstone (το 2019)”, είπε ο Rins.
“Είμαι τόσο χαρούμενος για αυτό, καθώς όλοι γνωρίζουν ότι στον πρώτο αγώνα έβγαλα τον ώμο μου – μετά την Jerez, στο Brno δεν αισθανόμουν πόνο και πίστευα ότι ήμουν στο 100%. Έτσι, για το σώμα και το μυαλό μου ήταν δύσκολο να καταλάβω γιατί στο τέλος των δοκιμών της Παρασκευής, μετά από τέσσερις – πέντε γύρους δεν μπορούσα να οδηγήσω πιο γρήγορα”.
“Όμως, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου συνολικά, γιατί όλοι έδωσαν το μέγιστο για να μου δώσουν το κίνητρο να είμαι στην μάχη και να αγωνίζομαι. Σίγουρα το 2020 δεν είναι εύκολο, η σεζόν πηγαίνει πάνω – κάτω, οπότε πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να είμαστε σταθεροί”.
“Στην τελική ο πρώτος αναβάτης που θέλεις να κερδίσεις είναι ο team-mate σου. Σίγουρα προσπαθώ σκληρά για να τον νικήσω, κάνει μια καλή σεζόν. Είναι πολύ σταθερός, αυτό σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα μας τα πηγαίνει καλά”, συμπλήρωσε ο Rins.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!