Παλεύοντας για τον τίτλο του «best of the rest» αυτής της σεζόν, την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η Alpine και η McLaren ελπίζουν ότι οι ποινές, που αφορούν τις αλλαγές στους κινητήρες, δεν θα επηρεάσουν τη κόντρα τους στους έξι εναπομείναντες αγώνες της σεζόν.
Στα μισά του πρωταθλήματος, οι δύο ομάδες ισοβάθμησαν στους 81 βαθμούς, αλλά, η Alpine είναι αυτή που έχει πάρει το προβάδισμα στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν οι τέσσερις «διπλοί» (= και τα δυο μονοθέσια) τερματισμοί στους βαθμούς.
Έτσι, η γαλλική ομάδα έχει 125 βαθμούς με τη McLaren να βρίσκεται στους 107.
Φυσικά, η «μάχη» δεν έχει τελειώσει σε καμία περίπτωση.
Με έξι αγώνες να απομένουν, υπάρχουν ακόμα διαθέσιμοι 279 βαθμοί συνολικά, τα πάντα θα μπορούσαν να συμβούν – ακόμα και μια νίκη σοκ. Άλλωστε, είναι κάτι που και οι δύο ομάδες το κατάφεραν την περασμένη σεζόν. Η Alpine με τον Esteban Ocon κέρδισε στην Ουγγαρία ενώ, τρεις «στροφές» αργότερα, ο Daniel Ricciardo με τον Lando Norris έκαναν το 1-2 για τη McLaren στην Ιταλία.
Από την άλλη πλευρά, αυτό που θα μπορούσε να συμβεί και θα ήταν αρνητικό είναι οι ποινές για αλλαγές στους κινητήρες, που στέλνουν τους πιλότους στο πίσω μέρος του grid.
Ο Ricciardo είναι ο μόνος από τους τέσσερις που δεν έχει ακόμη τιμωρηθεί με ποινή μονάδας ισχύος, αν και ο Αυστραλός είναι στο τελευταίο από όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα που μπορεί να αλλάξει χωρίς να δεχτεί ποινή.
Δεδομένου ότι εγκατέλειψε στον τελευταίο αγώνα, στην Monza, λόγω διαρροής λαδιού, η «ζωή» του κινητήρα του μπορεί να έχει τελειώσει.
Το αφεντικό της ομάδας, Andreas Seidl, ελπίζει ότι δεν ισχύει αυτό.
«Ο στόχος είναι να τελειώσουμε τη σεζόν τώρα χωρίς περαιτέρω ποινές», δήλωσε ο Γερμανός.
«Στο Spa, νομίζω ότι σχεδόν όλα τα μονοθέσια με κινητήρα της Mercedes παρουσίασαν τις πιο ανανεωμένες προδιαγραφές. Και ήταν μόνο ο Lando [Νόρις] που τιμωρήθηκε για προηγούμενο πρόβλημα.
«Έχουμε δει τα τελευταία χρόνια ότι προφανώς υπάρχουν πίστες όπως το Spa ή η Monza όπου περιμένεις να υπάρχουν αρκετές προσπεράσεις. Και γι’ αυτό, συνήθως, όλοι επιλέγουν να αλλάξουν εκεί κινητήρα, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη αυτό που συνέβη στο Spa και εδώ [Monza]».
Η Alpine ελπίζει επίσης ότι έχει τελειώσει με τις ποινές.
Ο Fernando Alonso, ο οποίος ήταν ο πρώτος οδηγός αυτή τη σεζόν στον οποίο επιβλήθηκε ποινή για υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού εξαρτημάτων μονάδας ισχύος όταν χρειαζόταν ένα νέο PU για το Ισπανικό Grand Prix, έχει τιμωρηθεί δύο φορές, ενώ ο Ocon ήταν ένας από τους εννέα που τιμωρήθηκαν στη Monza.
Ο αθλητικός διευθυντής της Alpine, Alan Permane, δήλωσε:
«Ο Fernando δεν χρειαζόταν νέο κινητήρα στη Monza και σκεφτήκαμε ότι θα ήταν στρατηγικά επωφελές για τον Esteban να έχει τον νέο κινητήρα για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτό είναι όλο. Ήταν μια στρατηγική αλλαγή. Είναι κάτι που θα μας βοηθήσει στους επόμενους αγώνες»
«Ο Fernando δεν έχει έλλειψη κινητήρων, αν και δεν αποκλείω μια αλλαγή μονάδας ισχύος για αυτόν, αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε προγραμματίσει άλλη μια».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!