Η νέα Mclaren Honda MCL32 παρουσιάστηκε και ο κόσμος που την υποστηρίζει περιμένει μια δυνατή χρονιά φέτος. Η Honda ρίσκαρε και άλλαξε όλο της τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια διάταξη που χρησιμοποιεί η Mercedes. Απομένουν λίγες ημέρες για να μάθουμε αν το ρίσκο άξιζε ή θα τους φέρει σε μπελάδες. Παρακάτω θα δούμε αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας MCL32.
Σασί
Αμάξωμα – Σύνθετο ανθρακόνημα
Μπροστινή ανάρτηση – Ψαλίδια από ανθρακόνημα, ράβδος ώσης συνδεδεμένη εσωτερικά με την ράβδο στρέψης και το σύστημα των αμορτισέρ.
Πίσω ανάρτηση – Ψαλίδια από ανθρακόνημα, ράβδος έλξης συνδεδεμένη εσωτερικά με την ράβδο στρέψης και το σύστημα των αμορτισέρ.
Βάρος – Συνολικό βάρος μονοθεσίου στα 728 κιλά (με τον οδηγό), χωρίς τα καύσιμα. Κατανομή του βάρους μεταξύ 45,3% και 46,3%.
Ηλεκτρονικά – McLaren Applied Technologies, συμπεριλαμβανομένου των: ελέγχο του σασί, έλεγχο μονάδας ισχύος, απόκτηση δεδομένων, ανάλυση δεδομένων, αισθητήρες και τηλεμετρία.
Όργανα – Πίνακας οργάνων από την Mclaren Applied Technologies
Γράσα και υγρά – Γράσο Castrol και υδραυλικά υγρά
Σύστημα φρένων – Δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα. Δαγκάνες φρένων και αντλία φρένων από την Akebono. Σύστημα ελέγχου των πίσω φρένων από την Akebono.
Τιμόνι – Υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα
Λάστιχα – Pirelli P Zero
Ζάντες – Enkei
Σύστημα ψύξης – Ψύξη νερού και λαδιού από την Calsonic Kansei
Μονάδα Ισχύος
Τύπος – HONDA RA617H
Ελάχιστο βάρος – 145 κιλά
Στοιχεία μονάδας ισχύος
Internal Combustion Engine (ICE) Μηχανή εσωτερικής καύσης.
MGU-K – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
MGU-H – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας από τα καυσαέρια μέσω του υπερσύμπιεστη.
(ERS) Σύστημα ανάκτησης ενέργειας
Υπερσυμπιεστής
Έλεγχος ηλεκτρωνικών
Internal Combustion Engine (ICE) Μηχανή εσωτερικής καύσης
Κυβισμός – 1.6 λίτρα σε διάταξη V
Αριθμός κυλίνδρων – 6
Διαμόρφωση – 90 μοίρες V6
Αριθμός βαλβίδων – 24
Όριο περιστροφής – 15.000rpm
Όριο ροής καυσίμου – 100 κιλά ανά ώρα (πάνω από 10.500rpm)
Επιτρεπόμενη ποσότητα καυσίμου ανά αγώνα – 105 κιλά ”εκκίνηση – τερματισμός”
Τροφοδοσία καυσίμου – Άμεσος ψεκασμός, μονό μπεκ ανά κύλινδρο, 500 bar max
Φόρτιση Πίεσης – Μονοβάθμιος συμπιεστής και στροβίλος καυσαερίων με κοινό άξονα
Καύσιμα και λιπαντικά από την BP Castrol
Σύστημα ανάκτησης ενέργειας
Αρχιτεκτονική- Ολοκληρωμένη αποκατάσταση υβριδικής ενέργειας μέσω των μονάδων ανάκτησης ενέργειας (MGU)
Στροφαλοφόρος σε συνδυασμό με την MGU-K
Υπερσυμπιεστής σε συνδυασμό με την MGU-H
Αποθήκευση ενέργειας – Μπαταρία λιθίου περίπου 20 – 25 κιλών με μέγιστη αποθήκευση ενέργειας στα 4MJ το γύρο.
MGU-K
Μέγιστη ταχύτητα – 50.000rpm
Μέγιστη ενέργεια – 120 kW
Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-K – Max 2 MJ/το γύρο
Ενέργεια που απελευθερώνεται από την MGU-K – Max 4 MJ/το γύρο
MGU-H
Μέγιστη ταχύτητα – 125.000rpm
Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-H – Απεριόριστη
Ενέργεια που απελευθερώνετε από την MGU-H – Απεριόριστη
Σύστημα μετάδοσης
Κιβώτιο ταχυτήτων – Κιβώτιο από σύνθετο ανθρακόνηματα
Σχέσεις – Οκτατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με όπισθεν
Αλλαγή ταχυτήτων – Ηλεκτρο-υδραυλική που λειτουργεί χωρίς μετατόπιση
Διαφορικό – Επικυκλικό διαφορικό με πολύδισκο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης
Συμπλέκτης – Ηλεκτρουδραυλική λειτουργία με πολύδισκο από άνθρακα
Λιπαντικό – Castrol
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!