Στη Ferrari δήλωσαν πως η οριστικοποίηση των σχεδίων της Formula 1 για τους κανονισμούς των κινητήρων από το 2026 και ύστερα είναι μεγαλύτερη προτεραιότητα από τη συζήτηση για το πάγωμα των κινητήρων προς αρωγή της Red Bull.
Με τη Red Bull να προσπαθεί να πιέσει τη Formula 1 ώστε να παγώσει την εξέλιξη των κινητήρων από το 2022, ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει το project της Honda, οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα χρειαστεί να στηρίξουν το σχέδιο αυτό ώστε να συμβεί.
Ωστόσο, ενώ η Mercedes έχει δώσει τις πρώτες ενδείξεις πως θα υποστήριζε θεωρητικά μια τέτοια κίνηση, η Ferrari δεν είναι διατεθειμένη να κάνει κάτι τέτοιο σύντομα, λόγω και της υστέρησης του κινητήρα της.
Το ζήτημα των μελλοντικών μονάδων ισχύος τέθηκε επί τάπητος σε τηλεδιάσκεψη της Επιτροπής της Formula 1 εχτές, αλλά ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δεν θεωρεί πως το σημαντικό θέμα είναι το πάγωμα των κινητήρων.
Αντιθέτως, θεωρεί πως πρέπει να πέσει περισσότερη προσοχή στο τί θα συμβεί με τη νέα γενιά των κινητήρων και εάν οι αλλαγές αυτές θα συμβούν πριν το 2026 ή όχι.
“Είναι αλήθεια πως το θέμα του παγώματος της εξέλιξης των κινητήρων είναι ένα από τα θέματα της μεγάλης αυτής συνάντησης, έτσι δεν είμαι σίγουρος πως όντως θα συζητήσουμε γι’ αυτό εκτενώς”, σχολίασε ο Ιταλός.
“Αλλά πιστεύω πως πριν ξεκινήσουμε τις συζητήσεις για το πάγωμα, πιο σημαντικό είναι να ξεκινήσουμε να συζητάμε για το 2026. Ποια θα είναι η τεχνική μορφή των νέων μονάδων ισχύος για το μέλλον; Που θα αντιμετωπιστούν τα κόστη; Και ποια τεχνολογία θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε;”.
“Έτσι, αυτό το βλέπω ως πρώτη προτεραιότητα. Έτσι, το πάγωμα είναι δεύτερη προτεραιότητα στη συζήτηση”.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, ο οποίος είναι ξεκάθαρος πως η προτιμότερη επιλογή της ομάδας του για το 2022 είναι να αναλάβει τους κινητήρες της Honda, καλωσόρισε την υποστήριξη του Toto Wolff σε αυτό το ζήτημα.
Ωστόσο, θεωρεί πως το θέμα αφορά εν τέλει τους ίδιους τους επικεφαλής της Formula 1, καθώς θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στο άθλημα.
“Δεν συμβαίνει συχνά ο Toto να συμφωνεί με τη Red Bull”, σχολίασε ο Horner. “Προφανώς, δεν είναι κάτι παράλογο για τον ίδιο, καθώς έχουν τον καλύτερο κινητήρα αυτή τη στιγμή στη Formula 1”.
“Έτσι, γιατί να μην τον παγώσεις; Προφανώς, θεωρώ πως υπάρχει μεγαλύτερη εικόνα εδώ για τη Formula 1. Και προφανώς πρέπει να κάνουν τα απαραίτητα βήματα για να προστατεύσουν και να διαφυλάξουν το άθλημα στο ζήτημα των μονάδων ισχύος”.
“Θεωρώ πως ο Toto θα έκανε τα πάντα ώστε να μην πρέπει να μας προμηθεύσει με κινητήρες και είμαι πολύ ευγνώμων για την πλήρη, αμέριστη, υποστήριξή του”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!