Ο σύμβουλος της Red Bull για θέματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, Helmut Marko, θεωρεί ότι η ομάδα της Formula 1 είναι “μακριά από το βέλτιστο” που μπορεί να κάνει το σασί της, μετά από μια στιγμή “rally” κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού GP.
Η ομάδα -που έχει κερδίσει τέσσερα πρωταθλήματα παλαιότερα- κατέκτησε μια θέση στο βάθρο στο αυστραλιανό Grand Prix, το πρώτο της βάθρο στον εναρκτήριο αγώνα από την σεζόν του 2014, για να ξεκινήσει τη νέα συνεργασία της με την Honda ενθαρρυντικά.
Ο Max Verstappen τερμάτισε πάνω από 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Mercedes, Valtteri Bottas, αλλά χαιρέτισε το αποτέλεσμα μετά από μια δύσκολη αρχή το σαββατοκύριακο.
Ο Marko δήλωσε ότι το set-up της Red Bull άφησε την RB15 “σαν ένα αυτοκίνητο rally” σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, αλλά αναμένει βασικά οφέλη στην απόδοση.
“Είχαμε ένα ιδανικό σαββατοκύριακο στη Μελβούρνη όσον αφορά τους κινητήρες”, δήλωσε ο Marko. “Ο κινητήρας δούλευε ομαλά από την πρώτη μέρα μέχρι τον αγώνα. Το ίδιο ίσχυσε για την προσαρμογή, την οδηγική ικανότητα και όλα αυτά.”
“Όσον αφορά το σασί, εξακολουθούσαμε να έχουμε έλλειμμα. Σίγουρα σε ένα βαθμό εξαιτίας του γεγονότος ότι ποτέ δεν οδηγήσαμε με το πλήρες πακέτο στη Βαρκελώνη, επειδή ο Pierre Gasly κατέστρεψε βασικά κομμάτια που τα είχαμε μόνο μια φορά (σε αυτό το στάδιο).
“Ενοχληθήκαμε από αυτό και πήγαμε πάρα πολύ μακριά με το setup. Θα μπορούσατε να το δείτε αυτό στην τρίτη περίοδο δοκιμών με τον Verstappen. Από την στροφή 3 έως την 4, οι τροχοί “τρελαίνονταν”, ζωγράφιζε μαύρες γραμμές εκεί, ήταν σαν ένα αυτοκίνητο rally.”
“Είμαστε επίσης πολύ μακριά από το βέλτιστο που μπορεί να κάνει το σασί, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα που δεν μπορεί να διορθωθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.”
Ο Marko δήλωσε ότι ήταν “πολύ χαρούμενος” για τη συνεργασία που είχε η Red Bull με την Honda, η οποία γιόρτασε το πρώτο της βάθρο σε 11 χρόνια με την τρίτη θέση του Verstappen στη Μελβούρνη.
Ενώ η Red Bull κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην Αυστραλία, πίσω από τη Mercedes και μπροστά από τη Ferrari, ο Marko επιφυλάχθηκε να προβλέψει μια σειρά δυναμικότητας πριν τους επερχόμενους αγώνες στο Μπαχρέιν και την Κίνα.
“Ίσως η Mercedes δεν ξέρει καν γιατί ήταν τόσο πολύ μπροστά στη Μελβούρνη”, είπε. “Ας το ονομάσουμε το φαινόμενο της Μελβούρνης. Η θερμοκρασία της πίστας ήταν μεταξύ 40 και 44 βαθμών. Αυτό είναι 15 βαθμούς περισσότερο από ότι στη Βαρκελώνη.”
“Νομίζω ότι θα δούμε την ακριβή ισορροπία ισχύος στις ερχόμενες πίστες, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη σημασία, όπως το Μπαχρέιν και η Κίνα”.
Εκτός από την αναμονή να βελτιώσει η Red Bull τον τομέα του σασί, ο Marko είναι ενθουσιασμένος από την περαιτέρω πρόοδο του νέου τους κινητήρα και επανέλαβε την προθυμία του να λάβουν ποινές εκκίνησης στην επιδίωξη της απόδοσης.
“Η Honda αναπτύσσεται μαζικά. Εάν μετά τον τρίτο κινητήρα θεωρητικά θα υπήρχε περισσότερη ιπποδύναμη για τον τέταρτο κινητήρα, τότε θα πάμε για τον τέταρτο κινητήρα. Αν είναι να πάρουμε 10-15kW (13-20 ίππους), τότε ας δεχτούμε μια ποινή. Δεν πρόκειται για αξιοπιστία.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!