Με την παρουσίαση στη Νέα Υόρκη να δείχνει μονάχα το livery, υπήρχε η προσμονή για τις εξελίξεις που θα έφερε πάνω του το νέο μονοθέσιο της Red Bull, η RB19. Στις δοκιμές του Bahrain είχαμε την ευκαιρία να τις δούμε.
Δεδομένου ότι το περσινό μονοθέσιο κυριάρχησε, κανείς δεν θα περίμενε το φετινό να είναι ριζικά διαφορετικό, παρά μια βελτίωση του προηγούμενου. Έτσι κι έγινε με την RB19, η οποία από τα σημερινά πλάνα φαντάζει ως μια “ήπια εξέλιξη” της RB18.
Η εξέλιξη αυτή ξεκινά ήδη από το ρύγχος της εμπρός αεροτομής, όπου αυτό έχει διαπλατυνθεί ελαφρώς, ενώ έχει αλλάξει και η είσοδος του αέρα στη μικρή οπή.
Η περιοχή με τις πιο ορατές αλλαγές, ωστόσο, όπως άλλωστε συμβαίνει και με κάθε μονοθέσιο του φετινού grid, είναι στα sidepods και το κάλυμμα του κινητήρα. Ενόψει 2022, έχουν υπάρξει ομάδες που άλλαξαν ριζικά τη σχεδιαστική τους φιλοσοφία στο συγκεκριμένο μέρος, υιοθετώντας μια εκδοχή του downwash σχεδιασμού της RB18, όπου τα sidepods θυμίζουν ράμπα που κινείται καθοδικά προς την πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου.
Όντας η ομάδα που ξεκίνησε το συγκεκριμένο trend, η Red Bull επέλεξε να προχωρήσει σε μικρές βελτιστοποιήσεις στη συγκεκριμένη περιοχή, διατηρώντας την ίδια ουσία με πέρυσι.
Τα καλύμματα δείχνουν να είναι πιο “εφαρμοστά” πάνω στα εσωτερικά μηχανικά μέρη του μονοθεσίου, προσφέροντας αν μη τι άλλο αεροδυναμικά οφέλη στην ομάδα του Milton Keynes.
Λίγο ψηλότερα, στο κάλυμμα του κινητήρα, η Red Bull ξανά έδωσε τον ρυθμό πέρυσι, με το κάλυμμα τύπου “ράφι”. Στην RB18, ωστόσο, ο σχεδιασμός στο συγκεκριμένο μέρος είναι λίγο πιο συμβατικός σε σχέση με άλλες ομάδες που επέλεξαν πιο επιθετικό σχεδιασμό για τη συγκεκριμένη περιοχή.
Ενδιαφέρον προκαλεί και η επιλογή των Κόκκινων Ταύρων για το πάτωμα της RB19, μιας και τα σημερινά πλάνα έδειξαν θεμελιώδεις αλλαγές. Εντύπωση προκάλεσαν τα δύο μικρά πτερύγια στην περιοχή του πατώματος, τα οποία κοιτούν ανοδικά και προς τα έξω από το μονοθέσιο, με την επιλογή αυτή να πατάει στους νέους κανονισμούς για τις άκρες των πατωμάτων.
Τέλος, συνεχίζοντας λίγο πιο πίσω από τα πτερύγια, υπάρχει ένα επίμηκες και περιστραμένο πτερύγιο στην άκρη του πατώματος, το οποίο μέσω κάποιων στηριγμάτων συνδέεται με τη συγκεκριμένη περιοχή. Ο προσανατολισμός του βοηθήματος αυτού δείχνει πως έχει γίνει ώστε να επιφέρει τα επιθυμητά αεροδυναμικά κέρδη στη συγκεκριμένη περιοχή, αν και οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν πολλά-πολλά για το πάτωμα και την άκρη αυτού.
Με τις δοκιμές στο Bahrain να έχουν ακόμα δύο ημέρες δράσης, πολλές είναι οι λεπτομέρειες που ενδέχεται να εξακολουθούν να κάνουν την εμφάνισή τους, με τις ομάδες να προσπαθούν να παίξουν κρυφτό και να αποκαλύπτουν όσο λιγότερα γίνεται από τόσο νωρίς. Στη Red Bull, πάντως, δείχνουν πως χτίζουν πάνω στα γερά θεμέλια του 2022 και μένει να φανεί το κατά πόσο θα μπορέσει η ομάδα να μπει με το δεξί σε μια ακόμα σεζόν!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!