Η Ferrari πρόσφατα κάλεσε κάποιους οδηγούς της GTE στα μονοθέσια της LMP2 για να τους δώσει μία “διαφορετική εικόνα” πίσω από το τιμόνι καθώς οι εργασίες του κατασκευαστή για το πρόγραμμα LMH συνεχίζονται.
Η Ferrari έχει επικεντρωθεί στο υφιστάμενο εργοστασιακό πλήρωμα για την εξέλιξη του υβριδικού prototype, όπου πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά τον επόμενο μήνα.
Καθώς οι εργασίες συνεχίζονται στο Maranello, η Ferrari σχεδιάζει κάποιες δοκιμές για μερικά από τα αστέρια της GTE, όπως είχε γίνει αναφορά.
Το μονοθέσιο που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι της AF Corse και η Oreca 07 Gibson με τα ελαστικά της Goodyear. Η AF Corse θα αγωνιστεί με δύο μονοθέσια της Ferrari στην κατηγορία Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής και ενώ συμμετέχει ήδη στην 2η κατηγορία.
Ο επικεφαλής του τμήματος Attivita Sportive GT της Ferrari, Antonello Coletta, εξήγησε ότι αυτό το πλάνο σχεδιάστηκε για να δώσει στους οδηγούς GT εμπειρία πίσω από το τιμόνι ενός prototype.
Ο Ιταλός κατασκευαστής δεν έχει ονομάσει ακόμη τους οδηγούς για το πρόγραμμα LMH.
Στα εργοστασιακά πληρώματα της κατηγορίας GTE-Pro αγωνίζονται οι James Calado, Alessandro Pier Guidi, Miguel Molina και Antonio Fuoco. Οι Nicklas Nielsen και Alessio Rovera, είναι επίσης δύο εργοστασιακοί οδηγοί που αγωνίζονται για την AF Corse στην κατηγορία LMP2, και ο Davide Rigon που είναι επίσης παρών.
“Οργανώσαμε ένα τεστ για τους οδηγούς μας, αλλά απλώς για να τους δώσουμε μια διαφορετική εικόνα της πίστας, την διαφορά ύψους των καθισμάτων, της κάθετης δύναμης,” δήλωσε ο Coletta.
“Ήταν απλά μία ιδέα ενός διαφορετικού αυτοκινήτου, περισσότερο παρόμοιο με το Hypercar και λιγότερο με το GT. Δοκίμασαν και οι τέσσερις οδηγοί μας. Τα εργοστασιακά πληρώματα της GTE οδήγησαν το LMP2.
“Αυτή τη στιγμή είμαστε επικεντρωμένοι στο ίδιο πλήρωμα. Θα δούμε στο μέλλον. Δεν είναι απίθανο στο μέλλον να εξετάσουμε και άλλους οδηγούς. Αλλά ξεκινήσαμε με τους ίδιους οδηγούς.
“Η επίσημη ομάδα βρίσκεται στην κατηγορία LMP2, οπότε είναι φυσιολογικό που χρησιμοποιήσαμε ένα από τα μονοθέσια της AF Corse.”
Ο Coletta επέμενε ότι οι δοκιμές δεν ήταν μία αξιολόγηση που θα βοηθούσε για την μία καθοριστική αγωνιστική θέση στο Hypercar.
“Ειλικρινά όχι,” δήλωσε αυτός. “Τα αποτελέσματα από όλους τους οδηγούς μας ήταν σχεδόν παρόμοια, αν και είναι φυσιολογικό για τους Nielsen και Rovera που βρίσκονται κάθε μέρα στην LMP2, οπότε ήταν το σημείο αναφοράς στην αρχή των δοκιμών.
“Αλλά η διαφορά ήταν πολύ μικρή.”
Δεν έχουν προγραμματιστεί επιπλέον δοκιμές με το μονοθέσιο της LMP2, σύμφωνα με τον Coletta, με την προσοχή όλων να στρέφεται στις δοκιμές του μονοθέσιο LMH στην πίστα.
Η Ferrari ωστόσο επιμένει πως βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος για την παρουσία του LMH στην πίστα, με το προγραμματισμένο ντεμπούτο να είναι για την σεζόν του 2023 στο WEC.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!