Ο Kazuki Nakajima δήλωσε ότι ανησυχεί πως τα “πολιτικά” θα καθορίσουν τη μάχη μεταξύ της Toyota στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA και του αντίπαλου κατασκευαστή Alpine στην εξέλιξη του 2021.
Η Alpine ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι θα κάνει το επόμενο βήμα στην κορυφαία κατηγορία φέτος μετά από 5 σεζόν στην LMP2, χρησιμοποιώντας το σασί της Oreca το οποίο έχει κατασκευαστεί από την Rebellion R-13 για την LMP1.
Μέχρι στιγμής είναι η μοναδική επιβεβαιωμένη είσοδος για την σεζόν 2021 του WEC χρησιμοποιώντας τους κανονισμούς “grandfathered” της LMP1, όπου θα αντικαθιστούν από τους νέους κανονισμούς Le Mans Hypercar.
Με τα νέα αυτοκίνητα LMH να είναι πολύ πιο αργά από αυτά της LMP1 που θα αντικαταστήσουν, ο τρόπος με τον οποίο θα λειτουργεί ο κανονισμός ‘Balance of Performance’ – (Ισορροπίας και Απόδοσης) θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά την μάχη μεταξύ της Toyota και της Alpine.
Ο Nakajima παραδέχτηκε ότι η Toyota θα αντιμετωπίσει έναν σκληρό ανταγωνισμό στην μάχη για την 4η συνεχόμενη νίκη στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans απέναντι στο αποδεδειγμένο πακέτο της Rebellion-Gibson, οι οποίοι απολάμβαναν λίγο πολύ έναν αγώνα χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας πέρυσι στο Le Mans.
Αλλά ο τρεις φορές νικητής στο La Sarthe δήλωσε ότι θα υπάρξει απόρριψη από τους διοργανωτές των αγώνων Automobile Club de l’Ouest (ACO) στην διασφάλιση για μία δίκαιη μάχη δεδομένου του θεωρητικού πλεονεκτήματος στην απόδοση τους σε σχέση με την νέα Toyota.
“Πιστεύω ότι το Le Mans θα είναι λίγο διαφορετικό,” δήλωσε ο Nakajima. “Αυτοί έχουν ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να τερματίσει τις 24 ώρες χωρίς προβλήματα, έχουν μία πολύ καλή αξιοπιστία. Και έπειτα εξαρτάται πραγματικά από τον κανονισμό EoT μεταξύ εμάς και αυτών.
“Θα είναι πιο δύσκολο για εμάς επειδή η ταχύτητα μας θα είναι περιορισμένη έτσι και αλλιώς, αλλά η ταχύτητα μας εξαρτάται πραγματικά από το EoT. Με τον περιορισμό στην ταχύτητα, έχουμε την ισορροπία να είμαστε ακριβώς το ίδιο, οπότε πιστεύω ότι πρόκειται να γίνει ένας πραγματικά δυνατός αγώνας την επόμενη χρονιά. Δεν γνωρίζω εάν είναι σωστό ή όχι.
“Πραγματικά εξαρτάται από την πολιτική. Δεν είμαι μέρος αυτών, αλλά μπορώ να καταλάβω και τις δύο πλευρές. Από την δική μας πλευρά, δεν θα είναι δίκαιο, αλλά φυσικά η ACO θέλει να έχει έναν σωστό ανταγωνισμό. Ας δούμε τι θα συμβεί. Ο αγώνας της επόμενης χρονιάς θα είναι ανταγωνιστικός, αυτοί θα είναι πολύ δυνατοί αντίπαλοι.”
Ο Kamui Kobayashi δήλωσε πως πιστεύει ότι η ACO πρέπει να είναι πολύ προσεκτική για να μην αποθαρρύνει τους πιθανούς συμμετέχοντες της κατηγορίας LMH λόγο της αυξημένης μείωσης στην ταχύτητα της Toyota.
“Δεν γνωρίζω τι θα κάνουν σχετικά με τον κανονισμό BoP,” δήλωσε ο πρωταθλητής του WEC το 2019-20 στο Motorsport.com. “Είναι λίγο περίεργο επειδή η Alpine είναι πολύ γρήγορη ούτως η άλλος. Έχουμε χάσει αρκετό χρόνο ανά γύρο σε σύγκριση με την LMP1, οπότε δεν γνωρίζω τι θα συμβεί.”
“Δεν θα είναι διασκεδαστικό εάν η Alpine είναι πιο γρήγορη από εμάς, γιατί τότε κανείς δεν θα πάει στην κατηγορία Hypercar. Δεν ξέρω που στοχεύουν αυτοί.
“Για εμάς είναι ένα νέο αυτοκίνητο, και η Alpine έχει ήδη ένα καθιερωμένο αυτοκίνητο και η ομάδα έχει εμπειρία. Ακόμα δεν ανακοίνωσαν τον κανονισμό BoP, οπότε δεν ξέρω τι θέλουν να κάνουν.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!