Οι οδηγοί της Alpine Elf Team Andre Negrao και Matthieu Vaxiviere εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για την έλλειψη τελικής ταχύτητας στις ευθείες κατά την διάρκεια των δοκιμών στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, με τους δύο να αναφέρουν ότι το μονοθέσιο της LMP1 θα δυσκολευτεί να προσπεράσει τις LMP2s στην ευθεία Mulsanne.
Η Alpine κατατάχθηκε 5η από τους πέντε συνολικά συμμετέχοντες της κατηγορίας Hypercar και στις δύο περιόδους διάρκειας 4 ωρών την Κυριακή ενόψει του σαββατοκύριακου και της εκδήλωσης 90 χρόνων, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο ταχύτερος γύρος της Alpine στην ημέρα δοκιμών – ήταν 3:32.420 από τον Vaxiviere – μόλις 2,5 δευτερόλεπτα μακριά από ρυθμό και πίσω από τα δύο πρωτοπόρα μονοθέσια της LMP2, όπου το ταχύτερο μονοθέσιο ήταν δύο δευτερόλεπτα μακριά από το πρωτοπόρο No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid.
Την περσινή χρονιά, η Alpine A480 Gibson βρισκόταν 1 δευτερόλεπτο μπροστά από τον συνολικό ρυθμό της Glickenhaus 007 Pipo.
Τα δεδομένα των χρόνων της Κυριακής έδειξαν ότι η τελική ταχύτητα της Alpine ήταν τα 325.8 km/h ενώ το επόμενο ταχύτερο LMH, το No. 709 της Glickenhaus, ήταν 6 km/h ταχύτερο. Τα ταχύτερα μονοθέσια από τις Toyota και Glickenhaus έπιασαν τα 337 km/h.
Τα ταχύτερα χρονομετρημένα κομμάτια στην πίστα έδειξαν ότι η Alpine είναι πιο αργή συγκριτικά με τους αντιπάλους της στην Hypercar κατά την διάρκεια του μεσαίου τμήματος της πίστας στην Mulsanne από ‘τι στα τμήματα 1 και 2.
Όταν ρωτήθηκε εάν η Γαλλική ομάδα ανησυχεί από τα αποτελέσματα της ημέρας των δοκιμών, ο Negrao δήλωσε: “Ναι, είναι πολύ νωρίς να πούμε κάτι επειδή ο κανονισμός BoP έχει ολοκληρώσει το πρώτο μέρος.
“Ελπίζω η FIA και η ACO να δουν πόσο πολύ είμαστε πίσω επειδή είμαστε εντελώς πίσω από τα μονοθέσια LMH.
“Το βασικό είναι ότι χάνουμε στο δεύτερο κομμάτι και αυτό είναι ευθεία. Το υπόλοιπο είναι αρκετά εντάξει, αλλά στο δεύτερο κομμάτι είμαστε μεταξύ 1 και 1,2 δευτερόλεπτα πίσω.
“Μπορούμε να συγκρίνουμε την τελική μας ταχύτητα με τα μονοθέσια LMP2. Τα ελαστικά μας είναι πολύ καλύτερα, οπότε στο τρίτο κομμάτι είμαστε πολύ καλύτεροι. Αλλά στο κομμάτι της ευθείας δυσκολευόμαστε να τους προσπεράσουμε αυτούς.
“Οι υπόλοιποι πηγαίνουν πιο γρήγορα από τα 330 km/h – η Glickenhaus και η Toyota.”
Η Alpine είχε δεχθεί μείωση 10kW αύξηση ισχύος για τις δοκιμές του Le Mans, αποκαθιστώντας το ποσοστό που έχασε τον αγώνα 1000 Miles of Sebring και στον αγώνα 6 ωρών του Spa.
Η μέγιστη απόδοση ισχύος, σύμφωνα με τον κανονισμό BoP (Ισορροπίας και Απόδοσης), ήταν 420 kW(570 hp) όπου τα 30kW (σχεδόν 40 hp) ήταν λιγότερα από ότι είχε πέρυσι στο Le Mans.
Αντίθετα, η Toyota έχει 9 kW λιγότερα από τον περσινό αγώνα και 4kg λιγότερο βάρος, ενώ η Glickenhaus έχει την ίδια μέγιστη απόδοση και το ελάχιστο βάρος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!