Η McLaren ήταν η πρώτη ομάδα που έδωσε μια γεύση από το μονοθέσιο του 2022, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία από το σασί της MCL36 μαζί με κάποια άλλες teaser φωτογραφίες.
Στη McLaren φρόντιζαν να ανοίξουν την όρεξη ενόψει 2022 στους οπαδούς της, με τα νέα μονοθέσια να αναμένονται με τεράστιο ενδιαφέρον. Ωστόσο, ήταν αναγκαίο η όποια διαρροή να περιλαμβάνει όσο λιγότερες λεπτομέρειες γινόταν, ώστε να μην διαδοθεί κάτι που θα μπορούσαν οι ανταγωνιστές της να αντιγράψουν και να επωφεληθούν.
Έτσι, η γωνία από την οποία δόθηκε η φωτογραφία ήταν σκόπιμη ώστε να μην μπορούν να φανούν πολλά. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες λεπτομέρειες που μπορούν να παρατηρηθούν και να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα για το νέο μονοθέσιο της ομάδας του Woking.
Η πιο εμφανής απ’ αυτές είναι το airbox πάνω από το κεφάλι του οδηγού, το οποίο δείχνει αρκετά όμοιο με αυτό του 2021, ωστόσο δείχνει κάποιος πιο μικρό από αυτό της MCL35M, με την περίμετρό του να είναι λίγο αλλά εμφανώς μικρότερη. Επίσης, τα δύο κεκλιμένα στελέχη εντός του κέντρου του airbox διατηρούνται ίδια.
Μπορούν επίσης να φανούν, λιγότερο ξεκάθαρα βέβαια, τα σχέδια των sidepods και των αεραγωγών. Η πρώτη εικόνα, αν και αρκετά θολή και περιοριστική, δείχνει πως οι αεραγωγοί ακολουθούν ένα πιο συμβατικό σχεδιασμό, τοποθετημένοι πιο χαμηλά από την προηγούμενη γενιά μονοθεσίων.
Η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε λογικά λόγω των αναγκών που δημιουργεί η αλλαγή κανονισμών, μιας και τα high mounted inlets για τους αεραγωγούς, μια κίνηση που πρώτη έφερε η Ferrari το 2017, υιοθετήθηκε σταδιακά απ’ όλο το grid μιας και αποτελούσε αποτελεσματική λύση για την απελθούσα γενιά μονοθεσίων.
Details, details, details. 🔬 pic.twitter.com/QnpJvVkRWX
— McLaren (@McLarenF1) January 8, 2022
Στο προσκήνιο μπορεί να φανεί, αν και θολή και μια πρώτη εικόνα του σασί της MCL36 και του πώς αυτό αλλάζει τον προσανατολισμό και τη γεωμετρία του. Από τη διαθέσιμη αυτή εικόνα, φαίνεται πως ο σχεδιασμός μοιάζει κάπως με τη φιλοσοφία του 2021 με το στενό εμπρός ρύγχος, ωστόσο σίγουρα πρέπει να υπάρξουν και κάποιες αλλαγές για συμμόρφωση με τους κανονισμούς του 2022.
Από τη φωτογραφία πάντως, το σασί δείχνει πως όσο έρχεται προς τα μπροστά στενεύει και κατευθύνεται καθοδικά.
Δεδομένης της θεματολογίας, αξίζει να αναφερθεί επίσης πως φαίνεται οι ομάδες να καταφεύγουν ξανά στις pullrod αναρτήσεις για τους εμπρός τροχούς το 2022. Αυτό φαίνεται να καθορίζεται από τις αλλαγές στη γεωμετρία των αναρτήσεων βάσει κανονισμών, δεδομένου ότι οι upright διαμορφώσεις που έχουμε δει να χρησιμοποιούνται τα τελευταία χρόνια έχουν πλέον απαγορευτεί.
Υπάρχει επίσης και ένα μικρό όφελος αναφορικά με το Κέντρο Βάρους του μονοθεσίου εάν υιοθετηθούν οι pullrod αναρτήσεις, με το περισσότερο βάρος της να τοποθετείται χαμηλότερα στο σασί. Τα φορτία που δέχονται παραδοσιακά οι αναρτήσεις θα αλλάξουν επίσης και με την εισαγωγή των νέων ελαστικών, 18 ιντσών, των οποίων τα προφίλ θα είναι μικρότερα.
Μένει να φανεί εάν η συγκεκριμένη φωτογραφία θα αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα στις δοκιμές Φεβρουαρίου ή πρόκειται για ένα από τα παραδοσιακά πλέον mind games των ομάδων ώστε να θολώσουν τα νερά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!