Ο αναπληρωτής τεχνικός διευθυντής της Mercedes, Simone Resta, πιστεύει ότι οι ομάδες της Formula 1 δε θα αντιμετωπίσουν εκπλήξεις με τους κανόνες του 2026 παρά τις όποιες ανησυχίες που έχουν προκύψει.
Μετά την πλήρη αποκάλυψη των κανονισμών του 2026 πριν ένα χρόνο, όπου ξεχωρίζουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και η αφαίρεση του MGU-H από τον κινητήρα, οι ομάδες έχουν εκφράσει διάφορους προβληματισμούς, όπως το ενδεχόμενο του να τελειώνει η ισχύς της μπαταρίας στις ευθείες σε πίστες όπου η ισχύς είναι κομβικής σημασίας.
Αυτές οι ανησυχίες ωστόσο έχουν σταδιακά μετατραπεί σε πεδίο καινοτομίας και παρ’όλο που η επιτυχία των κανονισμών μένει να φανεί, ο Resta είναι σίγουρος ότι μέσω συνεργασίας των ομάδων και της FIA τα περισσότερα προβλήματα θα εκλείψουν.
«Νομίζω ότι η FIA είναι πολύ δραστήρια αυτήν τη στιγμή στο κλείσιμο όλων των “παραθύρων” με τις υποδείξεις των ομάδων. Δε νομίζω ότι θα υπάρχουν εκπλήξεις, οι κανονισμοί φαίνεται να ορίζονται πλήρως. Είμαι σίγουρος ότι θα δούμε διαφορετικά εγχειρήματα που θα προσπαθήσουν να κάνουν τη διαφορά» σχολίασε ο τεχνικός διευθυντής.
«Ίσως θα έχουμε ζητήματα να κατανοήσουμε βάσει της πίστας που θα αγωνιστούμε, σε πολλές πίστες το πρόβλημα δε θα είναι φανερό. Θα δούμε στη Monza (σ.σ. όσον αφορά τις μπαταρίες), αλλά εκεί θα έχουν ήδη γίνει κάποιες αλλαγές στη χρήση της μονάδας ισχύος, οπότε ειλικρινά δε νομίζω ότι θα είναι μεγάλο θέμα,» πρόσθεσε.
Με τις ομάδες να έχουν ξεκινήσει από φέτος την ενασχόλησή τους με τους κανονισμούς του 2026, ο Resta πιστεύει ότι οι κανονισμοί είναι σταθεροί και ότι μένουν να οριστούν μόνο πράγματα μικρής σημασίας.
«Νομίζω ότι οι κανονισμοί του 2026 είναι πλέον σταθεροί και, αν προσθέσουμε ότι οι τεχνικοί των ομάδων αρχίζουν να καταλαβαίνουν καλύτερα πως λειτουργούν τα μονοθέσια, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην ιστορία της Formula 1, επειδή όλα έρχονται συγχρονισμένα» δήλωσε ο μηχανικός της Mercedes.
«Ως συνέπεια αυτού, σημαίνει ότι όλα τα μηχανικά μέρη επίσης θα ανανεωθούν, οπότε νέα μετάδοση, τροποποιήσεις στην ανάρτηση, στα φρένα, και θα κάνει και το ντεμπούτο της η ενεργή αεροδυναμική. Συγκλίνουν τα πάντα, όλα θα καταφτάσουν ταυτόχρονα, ενώ στο παρελθόν πάντα τα πράγματα έρχονταν με μια διαφορά φάσης,» συνέχισε.
«Η πρόκληση είναι πολύ περίπλοκη, αλλά προσφέρει μια ευκαιρία επειδή θα υπάρχουν πολλές δυνατότητες για να προσπαθήσει κάποιος να κάνει τη διαφορά. Ας πούμε ότι θα είναι κανονισμοί που θα βάλουν τις πρώτες ομάδες σε μεγαλύτερο ρίσκο λαθών απ’ότι οι τωρινοί.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!