Οι οδηγοί της Corvette Tommy Milner και Nick Tandy έβαλαν θετικό πρόσημο σχετικά με τις προοπτικές του εναρκτήριου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής στο Sebring την Παρασκευή.
Η Corvette Racing μοίρασε της προσπάθειες της για το 2022, συμμετέχοντας με μία C8.R στην κατηγορία GTD Pro του πρωταθλήματος WeatherTech SportsCar της IMSA, με οδηγούς τους πρωταθλητές της GTLM Antonio Garcia και Jordan Taylor, και με ακόμη μία συμμετοχή στην κατηγορία GTE-Pro του WEC, με τους Milner και Tandy.
Για την ώρα, στους μοναδικού αγώνες για το 2022 όπου η Corvette θα συμμετέχει και θα συμμετάσχει με δύο αυτοκίνητα, ήταν οι 24 ώρες της Daytona τον Ιανουάριο και θα είναι οι 24 ώρες του Le Mans τον Ιούνιο.
Εκτός από τις μικρές διαφορές στις προδιαγραφές του C8.R στο WEC σε σύγκριση με το IMSA, οι Milner, Tandy και οι μηχανικοί των πληρωμάτων χρειάστηκαν να αφιερώσουν πολύ χρόνο για να εξοικειωθούν με τις διαδικασίες και τους κανονισμούς του WEC.
Ο Milner ήταν ο μοναδικός με την μεγαλύτερη εμπειρία από το αντίστοιχο πρωτάθλημα και το Le Mans – ένας αγώνας όπου έχει κερδίσει δύο φορές με την Corvette – ενώ η τελευταία προσπάθεια του Tandy στο WEC ήταν στην κατηγορία LMP1 με την Porsche 919 Hybrid πίσω στο 2017.
Ωστόσο, το δίδυμο απόλαυσε ένα ενθαρρυντικό Prologue Test για το WEC ενόψει του εναρκτήριου γύρου της Παρασκευής με τον αγώνα των 1000 Μιλίων του Sebring, συμπληρώνοντας 245 γύρους στην πίστα των 6 km και τερμάτισε στην 3η θέση των χρόνων, με τον πιο κοντινό αντίπαλο να είναι η εργοστασιακή Porsche 911 RSR-19s.
Ο Milner, που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με την Corvette έκανε χρόνο 1:56.409, δηλώνοντας: “Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, ήταν δύο πολύ καλές ημέρες. Δεν είχαμε πραγματικά μεγάλα προβλήματα, κάτι που ήταν υπέροχο.
“Ήταν μία καλή ευκαιρία να καταλάβουμε τι ελαστικά θα χρησιμοποιήσουμε κατά την διάρκεια της σεζόν του WEC. Ήταν δύο σημαντικές ημέρες όχι μόνο για το Sebring αλλά επίσης και όσο αναφορά το Spa, το Le Mans και ούτω καθεξής. Είναι εξαιρετικό να έχουμε μία βασική γραμμή και να μάθουμε καθώς προχωράμε.
“Όταν ουσιαστικά έχεις την ευκαιρία να αγωνιστείς σε δύο πρωταθλήματα, υπάρχει μία πιθανότητα κάποια πράγματα να τα παραλείψουμε ή να χαθούν. Αλλά εμείς δεν είχαμε κανένα από αυτά, καθόλου προβλήματα που θα μας εμπόδιζαν να τρέξουμε, όπου ήταν σημαντικό για να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούμε.”
Ο Tandy πρόσθεσε: “Ακόμη και εάν έχουμε τρέξει με αυτό το αυτοκίνητο στο Sebring αρκετές φορές, είναι πρώτη φορά που τρέχουμε με τις παραμέτρους του WEC. Έχουμε διαφορετικά ελαστικά, διαφορετικό επίπεδο ισχύος, διαφορετικά επίπεδα βάρους από τα χαρακτηριστικά που έχουμε στο IMSA. Παρόλο που το αυτοκίνητο και η πίστα είναι πολύ οικεία για την Corvette Racing, είχαμε πολλά που έπρεπε να ξεπεράσουμε.
“Το καλό είναι ότι στις ανάμεικτες καιρικές συνθήκες – είχε λίγο ζέστη το Σάββατο, και την Κυριακή πολύ κρύο το πρωί με αρκετές μεταβολές στις θερμοκρασίες της πίστας – μας έδωσε μία καλή εργασία για να διαλέξουμε το παράθυρο των ελαστικών και ότι παρόμοιο… Αυτό μας ταίριαξε τέλεια για την εβδομάδα του αγώνα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!