Μετά από πολλές συζητήσεις όλη την εβδομάδα στο Spa σχετικά με τα Hypercars όπου δεν γινόταν αν βρίσκονται πίσω από τις LMP2s, οι δύο Toyota GR010 HYBRID βρήκαν την ταχύτητα για να σημειώσουν το 1-2 στις πρώτες κατατακτήριες της σεζόν.
Στην σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων είδαμε το νέο σύστημα του WEC, με μία περίοδο 10 λεπτών της κατηγορίας GTE και μία δεύτερη περίοδο 10 λεπτών για τα μονοθέσια LMP/Hypercars. Ωστόσο δεν έλλειψαν τα ατυχήματα και οι δύο κόκκινες σημαίες από τα ατυχήματα των αυτοκινήτων της GTE-Am.
New red flag at the exact same place. Fortunately, Egidio Perfetti is ok.#WEC #6HSpa pic.twitter.com/JMR3kyDhvQ
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
What an action-packed qualifying session it's been so far in LMGTE.#WEC #6HSpa pic.twitter.com/KLG0da43GV
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
Ο Kamui Kobayashi έγινε ο πρώτος οδηγός που πήρε την πρώτη pole στην νέα εποχή Le Mans Hypercar με 2:00.747, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο από όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, αφήνοντας δεύτερο το No. 7 με 1.6δ διαφορά.
“Πιστεύω ότι στην αρχή της εβδομάδας ζοριστήκαμε με την ταχύτητα, αλλά με λίγα καύσιμα βρήκαμε ρυθμό. Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς περιμέναμε να είναι δυσκολότερα τα πράγματα αλλά αξίζαμε ένα καλό γύρο. Είναι μία εξαιρετική δουλειά από την ομάδα μου,” δήλωσε ο Kamui Kobayashi μετά τις κατατακτήριες.
“Ο αγώνας θα είναι μία διαφορετική ιστορία επειδή αυτό το μονοθέσιο είναι πιο απαιτητικό από αυτό της LMP1 πέρυσι, οπότε η διαχείριση των ελαστικών θα είναι δύσκολη κατά την διάρκεια του αγώνα και τις 6 ώρες. Αλλά μαθαίνουμε, κάθε γύρο μαθαίνουμε. Το μονοθέσιο είναι πολύ διαφορετικό.”
HYPERCAR POLE – @kamui_kobayashi clinches the first-ever Hypercar pole position for @TGReurope setting a 2:00.747.#WEC #6HSpa pic.twitter.com/3W7DrJK2dp
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
Η United Autosports τερμάτισε 3η και πήρε την pole στην LMP2 με τον Filipe Albuquerque στο τιμόνι, ο οποίος απάντησε στην ερώτηση για το πως νιώθει έπειτα από έναν εξαιρετικό γύρο μετά τις κατατακτήριες.
“Ήταν πραγματικά όμορφα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος με αυτόν τον γύρο, κάναμε πραγματικά καλή δουλειά και ξεκινήσαμε καλά στο prologue όπου μου έδωσε αυτοπεποίθηση. Βρισκόμαστε σε πολύ καλό επίπεδο. Ήμασταν στην 1η θέση σε όλες τις περιόδους οπότε έπρεπε να τα πάμε καλά το Σάββατο. Το απόλαυσα αρκετά, στις ψυχρές συνθήκες το αμάξι συμπεριφερόταν καλά,” δήλωσε ο Albuquerque.
The reigning LMP2 champions @UnitedAutosport are starting their title defence in the best possible way at @circuitspa with a pole position.#WEC #6Hspa @AlbuquerqueFil pic.twitter.com/dx8N0XxaiH
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
Στην περίοδο GTE, ο Kevin Estre έφερε το No. 92 της Porsche 911 RSR 19 στην pole position για πρώτη φορά φέτος. Ο Γάλλος έσπασε το ρεκόρ γύρου στην GTE και ήταν 1.2 δευτερόλεπτα μπροστά από όλους τους συμμετέχοντες της GTE-Pro.
“Ήταν ένας φανταστικός γύρος, ένα νέο ρεκόρ γύρου στα αυτοκίνητα GTE. Και δίχως εύκολες συνθήκες τώρα, είχε κρύο και ήταν δύσκολο να διατηρήσω τα ελαστικά ζεστά,” είπε ο Estre με teammate τον Neel Jani.
????.??? – This is the fastest ever qualifying lap in a #WEC entered GTE Pro entry at Spa. Well done to @kevinestre and @PorscheRaces.#WEC #6HSpa pic.twitter.com/ObO4o6PEBL
— WEC (@FIAWEC) April 30, 2021
Το grid της εκκίνησης για τον αυριανό αγώνα του Spa
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!