Ο Fernando Alonso κρατήθηκε μπροστά από τον Sergio Perez στο Grand Prix της Βραζιλίας για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, σε ένα εντυπωσιακό photo finish, και ο επικεφαλής της Aston Martin Mike Krack απέδωσε την επιτυχή άμυνα του Ισπανού στις αγωνιστικές γραμμές που επέλεγε.
Μόλις 53 χιλιοστά χώριζαν τον Alonso από τον Perez στη γραμμή τερματισμού, αλλά ήταν αρκετά για να επαναφέρουν το βρετανικό γκαράζ στο βάθρο για πρώτη φορά από την Ολλανδία και ενώ είχαν προηγηθεί δύο εγκαταλείψεις για τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.
Η μάχη τους μονοπώλησε το ενδιαφέρον και την αγωνία για το τελευταίο μέρος του αγώνα, καθώς ο Perez, που είχε εκκινήσει ένατος, πάλεψε επί πολλούς γύρους να βρει χώρο και ευκαιρία για να προσπεράσει τον Alonso, χωρίς επιτυχία.
Τελικά, στον 70ο από τους 71 γύρους, ο οδηγός της Red Bull κατάφερε να βρεθεί μπροστά, βουτώντας στα φρένα της στροφής 1. Αλλά ο Alonso δεν τα παράτησε και έμεινε κοντά καθ’όλη τη διάρκεια του γύρου, πριν εξαπολύσει την αντεπίθεση του στο τελευταίο πέρασμα. Υποχρεώνοντας τον Perez να βγει εκτός γραμμής στη στροφή 1 για να αμυνθεί, ο Ισπανός ολοκλήρωσε την απόπειρά του στη στροφή 4, έχοντας βρεθεί μπροστά στην ευθεία και περνώντας εν τέλει με DRS από την εξωτερική.
Το δράμα ωστόσο δεν τελείωσε εκεί, καθώς ο Perez εκμεταλλεύτηκε το slipstream για μια τελευταία έφοδο στη μεγάλη ευθεία που είδε τα μονοθέσια πλάι πλάι στη γραμμή τερματισμού, με τον Alonso να αναδεικνύεται νικητής στη μάχη τους κυριολεκτικά στο νήμα.
«Ήταν μια ενδιαφέρουσα μάχη στους τελευταίους γύρους. Προφανώς, όσο πιο κοντά πλησιάζεις στο τέλος του αγώνα, τόσο πιο συναρπαστικό γίνεται… ήταν μια ενδιαφέρουσα μάχη,» σχολίασε ο Krack.
«Μπορούσατε να δείτε ότι έπαιρνε μερικές γραμμές που ήταν ίσως κάπως ασυνήθιστες, ας πούμε. Αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι ο Sergio πίσω πήρε οδηγία να κάνει το ίδιο.
Οπότε βασικά, μπορούσες όντως να δεις τις ενδιαφέρουσες δυναμικές που προέκυψαν εκεί – όλοι προσπάθησαν να διαχειριστούν τα ελαστικά τους για να είναι δυνατοί στα σημεία που επιτρέπουν προσπέρασμα. Και αυτό ήταν πολύ ενδιαφέρον,» συνέχισε ο αγωνιστικός διευθυντής.
«Είδατε την τεράστια εμπειρία, πως διαχειρίστηκε το παιχνίδι του εκεί απέναντι σε κάποιον που στα χαρτιά έχει ένα ταχύτερο μονοθέσιο.»
Ο Krack πρόσθεσε επίσης ότι οι γραμμές του Alonso, που γενικά φαίνονταν να του δίνουν καλύτερη έξοδο από τις στροφές και ως εκ τούτου ασφαλή διαφορά στις πιο μεγάλες ευθείες, αποσκοπούσαν επίσης σε αρκετά σημεία στο να συντηρήσουν τα ελαστικά, για την υψηλή φθορά των οποίων είχαν παραπονεθεί αρκετοί οδηγοί αυτό το τριήμερο.
Όσο για το κατά πόσο πίστεψε ότι ο Alonso θα μπορούσε να πάρει πίσω τη θέση του στον τελευταίο γύρο, ο Krack επαίνεσε απλά την κίνηση του οδηγού του, χωρίς να τοποθετηθεί συγκεκριμένα.
«Ποτέ δεν ξέρεις πόσο ακόμα έχει ο καθένας διαθέσιμο, οπότε αυτό οπωσδήποτε καθορίζει πως θα ολοκληρωθεί η κατάσταση.
Κατεβαίνοντας για τελευταία φορά την πίσω ευθεία για τη στροφή 4, πιστεύω ότι ο Fernando το προετοίμασε πολύ καλά από την έξοδο των στροφών 1 και 2 και κατάφερε να προσπεράσει.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!