Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, δήλωσε πως πιστεύει ότι οι εξελίξεις που εισήχθησαν στο μονοθέσιο της Scuderia για το ισπανικό Grand Prix βελτίωσαν την SF-23, παρά την αρνητική άποψη των περισσότερων Tifosi και όχι μόνο…
Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz έχουν βρεθεί στη θέση να αγωνίζονται με ένα “δύστροπο” μονοθέσιο καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής σεζόν στην Formula 1.
Ένα πρωταρχικό ζήτημα που υπάρχει ξεκάθαρα στο ιταλικό μονοθέσιο είναι η διαχείριση των ελαστικών, με την φθορά τους να αποδεικνύεται σαν την πιο σημαντική του αδυναμία. Αυτό, βέβαια, που κάνει το ζήτημα πιο περίπλοκο είναι ότι το πρόβλημα δεν είναι σταθερό… Συγκεκριμένα, στο Μαϊάμι, ο Leclerc και ο Sainz δυσκολεύτηκαν σε διάφορα χρονικά διαστήματα, αλλά “φορούσαν” διαφορετικά ελαστικά. Έπειτα, στον προηγούμενο αγώνα στην Ισπανία, ο Leclerc αγωνίστηκε αρχικά με ένα πρώτο σετ σκληρών ελαστικών, που τον “άφησε” με έναν εξαιρετικά αργό ρυθμό, πριν το μονοθέσιο “ζωντανέψει” με ένα δεύτερο σετ αργότερα στον αγώνα.
Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι η Ferrari εισήγαγε εξελίξεις στο κάλυμμα του κινητήρα και στο πάτωμα, καθώς και μια ειδική για την πίστα πίσω πτέρυγα.
Η κατανόηση και η επίλυση του προβλήματος της φθοράς των ελαστικών, καθώς και η συνέπεια, είναι το έργο που έχει μπροστά της η ομάδα του Vasseur, με τον Γάλλο να υποδηλώνει ότι σημειώθηκε πρόοδος στη Βαρκελώνη!
“Ερχόμαστε στον Καναδά γνωρίζοντας ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό της SF-23,” παραδέχτηκε ο Γάλλος επικεφαλής της Ferrari.
“Ωστόσο, οι αναβαθμίσεις που εισήχθησαν στον τελευταίο γύρο στην Ισπανία σήμαιναν ότι το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν με μεγαλύτερη συνέπεια στον αγώνα της Βαρκελώνης,” πρόσθεσε στηρίζοντας ουσιαστικά και τα όσα δήλωσε ο αρχιμηχανικός του Jock Clear χθες, όπως γράψαμε εδώ στο F1fan.gr.
Ενώ η Ισπανία τόνισε τη φθορά των ελαστικών με τις στροφές της που πιέζουν με μεγάλα φορτία, ο προμηθευτής ελαστικών της F1, η γνωστή σε όλους μας πια Pirelli, αξιολόγησε το Grand Prix του Καναδά αυτό το Σαββατοκύριακο σαν μέτριο, όσον αφορά την καταπόνηση των ελαστικών. Η επιφάνεια της πίστας είναι, επίσης, χαμηλής πρόσφυσης αλλά και χαμηλής τριβής, με σημαντική εξέλιξη να αναμένεται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Οι ομάδες θα προσπαθήσουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους με αύξηση της πρόσφυσης και κατά το φρενάρισμα. Επιπλέον, η πίστα απαιτεί χαμηλή κάθετη δύναμη, δεδομένου και των χαμηλών πλευρικών φορτίων που αναπτύσσονται στο Circuit Gilles Villeneuve.
Πριν από ένα χρόνο, αυτό ήταν κάτι που βόλευε τη Ferrari, καθώς ο Sainz έμεινε να παλεύει για μεγάλο διάστημα για την πρώτη του νίκη σε Grand Prix, κάτι που τελικά κατάφερε αργότερα μέσα στο 2022, στην πίστα του Silverstone.
“Πέρυσι στο Μόντρεαλ, και οι δύο οδηγοί μας αγωνίστηκαν πολύ καλά, με τον Carlos να τερματίζει δεύτερος αφού πίεσε τον νικητή μέχρι την καρό σημαία. Ταυτόχρονα, ο Charles πάλεψε εκκινώντας από την τελευταία σειρά της εκκίνησης για να κατακτήσει τελικά την πέμπτη θέση,” σχολίασε για τον περσινό αγώνα των Ιταλών ο Vasseur.
“Η Ferrari πάντα απολάμβανε μεγάλη υποστήριξη στον Καναδά και ελπίζουμε να προσφέρουμε μια δυνατή εμφάνιση για τους tifosi μας αυτό το Σαββατοκύριακο,” πρόσθεσε κλείνοντας, αν και γνωρίζει ότι η κατάσταση θα είναι πολύ-πολύ πιο δύσκολη φέτος!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!