Οι δύο οδηγοί από την Κρήτη κατάφεραν να βρεθούν στην 1η θέση του 41ου Ράλι Παλάδιου έπειτα από την εγκατάλειψη των Κύρκο – Πολυζώη με το Mitsubishi Lancer.
Οι καιρικές συνθήκες ήταν αρκετά δύσκολες στην περιοχή της Μάνδρας αλλά και στις ειδικές διαδρομές όπου αυτό αργότερα δυσκόλεψε τα πληρώματα στις χαμηλότερες κατηγορίες, όμως μας χάρισε ιδιαίτερη συγκίνηση με τις στρατηγικές ελαστικών και την δράση στο τελευταίο service λίγο πριν το 3ο νυχτερινό κομμάτι του αγώνα.
Να πούμε ωστόσο ότι παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες η ατμόσφαιρα ήταν ιδιαίτερα θερμή στον τελευταίο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου.
1ο τμήμα – Ε.Δ. (1η, 2η ,3η): Στο 1ο πέρασμα από τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές οι Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης προηγήθηκαν με 15:53.45 μπροστά από τους Κύρκο και Πολυζώη οι οποίοι ήταν πολύ κοντά με 19 χιλιοστά να τους χωρίζουν από την 1η θέση.
Οι Αναπολιοτάκης – Τσιόυκας με το Ford Fiesta ακολούθησαν στην 3η θέση, χάνοντας αρκετό χρόνο στην 1η Ε.Δ.
15 δευτερόλεπτα πίσω τους στην 4η θέση βρέθηκαν οι Κανδηλιώτης – Παπανδρέου με το Mitsubishi Lancer Evo μέχρι εκείνη την στιγμή, ενώ ακόμα ένα Mitsubishi των Καζάνα – Μακράκη βρέθηκε στην 5η θέση γενικής και 3η θέση στην κατηγορία C2.
2ο τμήμα – Ε.Δ. (4η, 5η, 6η): Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης είχαν τα ηνία στις ειδικές διαδρομές 4 & 5 όμως ο Κύρκος με τον Πολυζώη πέρασαν μπροστά στον αγώνα με το Mitsubishi.
Στην 3η θέση βρισκόταν μέχρι και το τέλος της Ε.Δ. 6 οι Αναπολιοτάκης – Τσιούκας, οι οποίοι κέρδισαν μία Ε.Δ. με το Ford Fiesta R5.
Στην 2η θέση της κατηγορίας C2 και 4η γενικής βρέθηκαν οι Κανδηλίωτης – Παπανδρέου με 1:30 λεπτό διαφορά από τον πρωτοπόρο.
Επιπλέον στην κατηγορία F2, ταχύτεροι στην γενικής κατάταξη ήταν οι Χατζημάρκος – Ιντζόγλου με το Peugeot 208 Rally4, ενώ μεγάλη μάχη είχαμε ανάμεσα στους Κομνός – Κοντός οι οποίοι προηγούταν με 3 δευτερόλεπτα μέχρι εκείνη την στιγμή.
3ο τμήμα – Ε.Δ. (7η, 8η, 9η): Με τα φώτα να έχουν τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος των αυτοκινήτων από τους μηχανικούς, οι οποίοι έδιναν την δική τους μάχη στο service park, τα αυτοκίνητα πήραν τον δρόμο για τις νυχτερινές ειδικές διαδρομές.
Στην 7η Ε.Δ. όμως είχαμε την πιο σημαντική εγκατάλειψη του αγώνα με τους Κύρκο – Πολυζώη να εγκαταλείπουν ύστερα από μηχανικό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έτσι μετά από αυτό το απρόσμενο συμβάν οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης πήραν τα ηνία του αγώνα και την πρωτιά στην 7η ειδική διαδρομή, ενώ προηγούταν με σχεδόν 1 λεπτό από το Ford Fiesta του Αναπολιοτάκη.
Στην 3η θέση συνέχισε μέχρι εκείνη την στιγμή ο Κανδηλίωτης με το Mitsubishi Lancer Evo VI.
Στην 4η θέση γενικής και 1η στην F2 την κυριαρχία είχε ο Καραδημήτρης με τον Μουτούκο συνοδηγό στο Peugeot 206 XS.
Οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης πήραν και την 8η Ε.Δ. έχοντας προβάδισμα 1 λεπτό από το Ford στην 2η θέση του Αναπολιοτάκη και Τσιούκα.
Στην 3η θέση συνέχισε ο Κανδηλιώτης με το Mitsubishi με 3 λεπτά διαφορά από τον πρωτοπόρο.
Έτσι μετά το πέρας της τελευταίας 9ης ειδικής διαδρομής το Κρητικό πλήρωμα πήρε την νίκη στο τελευταίο ράλι της σεζόν, με 2ο να τερματίζει το Ford Fiesta των Αναπολιοτάκη – Τσιούκα.
Στην 3η θέση γενικής τερμάτισε ο Κανδηλιώτης, ο οποίος ήταν και 1ος στην κατηγορία C2 με 2:30 λεπτά διαφορά από τον πρωτοπόρο, ενώ οι Χατζημάρκος – Ιντζόγλου πήραν την 1η θέση στην κατηγορία F2 με το Peugeot Rally 4.
Την 5αδα συμπλήρωσε το Mitsubishi των Κόρακα – Κοτσάλη.
Συνολικά τερμάτισαν 21 από τα 32 πληρώματα στον αγώνα, ανάμεσα τους και ιστορικά.
Τα αποτελέσματα του 41ου Ράλι Παλάδιου
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!