Μετά από το καταστροφικό Grand Prix του Μονακό το 2017, η Mercedes παραδέχτηκε πριν από τον φετινό αγώνα ότι ήταν άκρως ανήσυχη για τις προοπτικές της και πάλι.
Είναι ευρέως γνωστό ότι το μακρύτερο μονοθέσιο στο grid της Formula 1 θα υστερούσε γύρω από τη στενή και με πολλές στροφές πίστα δρόμου, παρόλο που οι υπολογισμοί της ομάδας υποδηλώνουν ότι η επιπλέον κάθετη δύναμη υπερέβαινε την απώλεια 0.1 δευτερολέπτων λόγω του μεταξόνιού της.
Η ομάδα όμως εργάστηκε σκληρά για να βελτιώσει την πλατφόρμα της, ενώ υπήρξαν πλήθος εύστοχων αλλαγών που εισήχθησαν το Σαββατοκύριακο. Αυτές οι τροποποιήσεις την βοήθησαν να γίνει ανταγωνιστική, παρόλο που η Red Bull τελικά ήταν αρκετά γρήγορη για όλους.
Έχοντας επίγνωση των προκλήσεων που θέτουν οι πίστες δρόμου χαμηλής ταχύτητας, οι σχεδιαστές τοποθέτησαν έξι γεννήτριες στροβίλων (κάτω μέρος της εικόνας) στην κορυφή των πλευρικών κουτιών (sidepod) στο Μονακό.
Έχοντας ήδη δοκιμάσει τα εξαρτήματα στις δοκιμές μετά τον αγώνα στη Βαρκελώνη, η Mercedes ήταν σίγουρη ότι θα μπορούσε να αυξήσει την απόδοση της.
Αυτές οι μικρές διατάξεις ρύθμισης ροής εγκαταστάθηκαν για να βελτιώσουν το αεροδυναμικό περίβλημα των πλευρικών κουτιών, καθυστερώντας το διαχωρισμό της ροής και κάνοντας τη ροή αέρα πάνω από αυτά πιο ισχυρή.
Η ομάδα πραγματοποίησε επιπρόσθετες σημαντικές αλλαγές στα sidepods για το 2018, αλλάζοντας εσωτερικά εξαρτήματα, όπως οι εξατμίσεις και τα ψυγεία, καθώς αναζητεί ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις.
Επιδιώκοντας αυξημένη απόδοση της εσωτερικής ροής μερικές φορές κοστίζει στο συνολικό αεροδυναμικό όφελος, που σημαίνει ότι οι αλλαγές αυτού του μεγέθους είχαν συχνά την αντίστροφη επίδραση για τις ομάδες. Έχοντας ολοκληρώσει έξι αγώνες, φαίνεται ότι η Mercedes μπορεί να έχει υποφέρει από αυτήν την άποψη, με τις γεννήτριες στροβίλων να είναι πιθανό να ξαναχρησιμοποιηθούν όταν ταιριάζουν με τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της πίστας.
Η ψύξη είναι επίσης ένας παράγοντας στο Μονακό, καθώς οι χαμηλές ταχύτητες καθιστούν δυσκολότερη την επίτευξη της κανονικής ποσότητας αέρα που ρέει μέσα από το μονοθέσιο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα εγκατέστησε ένα καινούργιο κάλυμμα κινητήρα, με ένα αρκετά διαφορετικό σχήμα το οποίο διαθέτει ένα άνοιγμα στην κορυφή του πτερυγίου, όπως είχε το 2017.
Η ομάδα έκανε επίσης μια άλλη ενδιαφέρουσα σοβαρή αλλαγή στην μπροστινή ανάρτηση το πρωί του Σαββάτου, αφού υπέφερε από ζητήματα κραδασμών με την έκδοση που έτρεχε μέχρι εκείνο το σημείο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!