Με τον George Russell να γίνεται από το 2022 κάτοικος Brackley, στη Mercedes ψάχνουν τρόπους να κάνουν τον Βρετανό αμέσως να νιώσει άνετα εντός της W13, με τη διαμόρφωση του τιμονιού να είναι ένας απ’ αυτούς!
Το 2020, ενόψει Grand Prix Sakhir, ο George Russell αντικατέστησε στον Lewis Hamilton που τέθηκε εκτός λόγω COVID-19. Οδηγώντας το μονοθέσιο του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, ο Russell είδε μερικά από τα έξυπνα στοιχεία που υπήρχαν στη W11 του, μεταφέροντας το feedback στη συνέχεια στη Williams ενόψει 2021.
Ένα απ’ αυτά αφορούσε και στο τιμόνι και τη διαρρύθμιση που είχε ο Hamilton στη Mercedes. Εκεί, τα πεντάλ πίσω από το τιμόνι ήταν μονής διαμόρφωσης, σε αντίθεση με αυτό που η Williams είχε μέχρι τότε, που υπήρχε διπλό πεντάλ με δύο μοχλούς, με υποδοχές για δάχτυλα.
Έτσι, ζητώντας να αλλάξουν το τιμόνι ενόψει 2021, ώστε να θυμίζει αυτό του Hamilton στη Mercedes, ο Russell είδε βελτίωση στις εκκινήσεις του φέτος, με το στυλ που υιοθετήθηκε να θυμίζει αρκετά αυτό της W11.
Φέτος, μετά και τις δοκιμές νέων οδηγών και για τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli στο Abu Dhabi, η Mercedes ετοίμασε νέο τιμόνι στον Russell, παίρνοντας στοιχεία απ’ αυτό του Hamilton, με κάποιες ωστόσο διαφορές ύστερα και απ’ τα σχόλια που τους έκανε ο Russell.
Το πάτημα του πεντάλ είναι αρκετά ίδιο για τους δύο οδηγούς, με αυτό που αλλάζει όμως να είναι το μέρος του πεντάλ που υπάρχει η υποδοχή για τα δάχτυλα. Στην περίπτωση του Russell, αυτή η υποδοχή βρίσκεται πιο κοντά στην κολώνα του τιμονιού, ενώ και το μήκος του πεντάλ είναι πολύ μικρότερο.
Αυτές οι διαφορές φαίνεται να οφείλονται και στο στυλ που έχουν οι δύο οδηγοί στις εκκινήσεις, με τον Hamilton να είναι γνωστός για τον ιδιότυπο τρόπο με τον οποίο εκκινεί στα Grand Prix, όπου κρατά με το αριστερό του χέρι το πάνω αριστερά μέρος του τιμονιού.
Ενδιαφέρον θα είναι καθώς η νέα σεζόν εξελίσσεται, το να δούμε εάν μεταξύ των δύο Βρετανών θα υπάρξουν επιπλέον διαφορές στα μονοθέσια, με τη διαμόρφωση των τιμονιών να αποτελεί χαρακτηριστικό κομμάτι του μονοθεσίου που κάποιος μπορεί να βρει το κάτι παραπάνω.
Παρακάτω, παρατίθενται για σύγκριση τα σχέδια των δύο τιμονιών των οδηγών, όπως τα μεταφέρει το Motorsport.com και ο Georgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!