Ο Charles Leclerc θεωρεί πως η Ferrari εξακολουθεί να πλήττεται από αδυναμίες στις υψηλές στροφές, κάτι που ενδεχομένως να φανεί πιο έντονα στο Silverstone σε λίγες ημέρες.
Στην Αυστρία και το Spielberg, η Ferrari έφερε ακόμα μια αναβάθμιση φέτος, αλλάζοντας το πάτωμα και την εμπρός πτέρυγα της SF-23. Η λογική πίσω από την αναβάθμιση αυτή δεν ήταν μόνο η εύρεση κάθετης δύναμης, αλλά και η βελτίωση της μεταχείρισης των ελαστικών, βελτιώνοντας το παράθυρο λειτουργίας τους, κάτι που ταλαιπωρεί την ιταλική ομάδα φέτος ιδιαίτερα σε πίστες υψηλής κάθετης δύναμης, όπως η Βαρκελώνη.
Οι αλλαγές που ήρθαν έδειχναν να έχουν αποτέλεσμα, με τον Charles Leclerc την Παρασκευή να χάνει την pole για μόλις 48 χιλιοστά, και τον Carlos Sainz την Κυριακή να εμφανίζεται φανερά βελτιωμένος σε ρυθμό αγώνα.
Αν και Verstappen και Red Bull παρέμεναν πιο μπροστά από τη Scuderia σε ακόμα έναν αγώνα, η Ferrari έδειξε ανώτερη των Mercedes και Aston Martin, με αμφότερες τις ομάδες αυτές να δυσκολεύονται να βρουν ρυθμό και να μένουν πίσω ακόμα και από τον Lando Norris της McLaren.
Παρά το γεγονός, όμως, πως τερμάτισε 2ος, το δεύτερο βάθρο του φέτος στο πρωτάθλημα, ο Leclerc παραμένει επιφυλακτικός ενόψει του Βρετανικού GP, με το Silverstone να χαρακτηρίζεται από μεγάλα επίπεδα κάθετης δύναμης και ταχείες καμπές. Η συγκεκριμένη πίστα θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματικό τεστ για τις αναβαθμίσεις που ήρθαν και το κατά πόσο λειτουργούν σωστά.
“Αυτός είναι ο στόχος μας, εάν όχι να πάμε ακόμα καλύτερα”, σχολίασε ο Μονεγάσκος όταν ρωτήθηκε για το εάν η Ferrari πρέπει πλέον να επιβεβαιώσει τη βελτίωσή της μέσα στο επόμενο Σαββατοκύριακο, αυτό του Βρετανικού Grand Prix.
“Ναι λοιπόν, πρόκειται για μια πολύ διαφορετική πίστα το Silverstone. Και θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πού βρισκόμαστε εκεί, επειδή νιώθω πως μάλλον η αδυναμία του μονοθεσίου, πλέον, είναι οι γρήγορες καμπές”.
“Και στο Silverstone, υπάρχουν πολλές τέτοιες στροφές. Έτσι, θα είναι καλό να δούμε εκεί το εάν το νέο πακέτο βοήθησε”.
We leave Austria taking positives from the weekend. What an effort from everyone in the team, both trackside and back at the factory 💪🏆
We’ll keep pushing for Silverstone, #Tifosi 🔜#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/prLdgWVAIp
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 3, 2023
Ο teammate του Leclerc, Sainz, ήταν λιγότερο ικανοποιημένος μετά τον χθεσινό αγώνα, με τη Ferrari να φέρνει μαζί τους δύο οδηγούς της για αλλαγή ελαστικών υπό το VSC, επιλέγοντας να μην ακολουθήσει εναλλακτικές στρατηγικές. Ο Ισπανός έδειξε να νιώθει πως οι στρατηγικές της ομάδας του επιδέχονται βελτίωσης.
Παρά τον εκνευρισμό του, όμως, καθώς έχασε το βάθρο και τερμάτισε 4ος, πέφτοντας μάλιστα 6ος λίγες ώρες μετά τον αγώνα όταν και αποδόθηκαν επιπλέον ποινές μετά από ένσταση της Aston Martin, ο οδηγός της Ferrari νιώθει πως ο ρυθμός αγώνα έγινε καλύτερος.
“Ναι, ήμουν πολύ γρήγορος σήμερα, ειδικά με τη μέση γόμα”, σχολίασε ο Ισπανός όταν ρωτήθηκε για την εμφάνιση της Κυριακής. “Ένιωσα πως είχαμε πολύ ρυθμό. Είναι κρίμα απλά που δεν μπορέσαμε να το αξιοποιήσουμε πλήρως, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Θεωρώ πως ήταν εφικτό σήμερα ένα διπλό βάθρο, ειδικά με τον ρυθμό που είχα”.
“Απλά είμαι εκνευρισμένος. Εδώ και κάποιους αγώνες έχω καλό ρυθμό. Μακάρι να μπορούσα να πάρω το κάτι παραπάνω απ’ αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!