Στη Williams υποστηρίζουν ότι οι έξοδοι του Logan Sargeant στους τελευταίους αγώνες αποσπούν την προσοχή από τη σταθερή του βελτίωση, έχοντας ωστόσο δυνητικά επίδραση στην πρόσβασή του σε νέα μέρη και αναβαθμίσεις.
Ο Sargeant έχει φουσκώσει κάπως τους λογαριασμούς της Williams τις τελευταίες εβδομάδες, έχοντας δύο εξόδους σε κατατακτήριες και αγώνα στη Zandvoort και διαλύοντας την FW45 στις κατατακτήριες της Ιαπωνίας, σε τέτοιο σημείο που δέχτηκε ποινή δέκα δευτερολέπτων για την Κυριακή επειδή οι επισκευές, ή μάλλον ανακατασκευή, κρίθηκαν ως χρήση τρίτου μονοθεσίου.
Προκάλεσε στη συνέχεια περαιτέρω ζημιά στον αγώνα ύστερα από επαφή με τον Valtteri Bottas, που οδήγησε και τους δύο οδηγούς στην εγκατάλειψη.
Πριν τον αγώνα στη Suzuka, ο επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου της Williams, Dave Robson, μίλησε για αυτά τα συμβάντα, υποστηρίζοντας ότι έχουν υπερκαλύψει το γεγονός πως ο Sargeant έχει κατά τα άλλα βελτιωθεί, πλησιάζοντας τους χρόνους του Alex Albon.
«Υποθέτω ότι αναπόφευκτα τραβάνε την προσοχή, όχι; Νομίζω ότι έχουν κάπως κρύψει τη σταθερή του απόδοση και ότι αυτό το σαββατοκύριακο πήγαινε στην πραγματικότητα πολύ καλά,» σχολίασε ο Robson.
«Είναι μια τόσο δύσκολη πίστα για να συνηθίσει κανείς και το πήγε πολύ καλά την Παρασκευή, το συνέχισε το Σάββατο και μετά το έχασε στην τελευταία στροφή του πρώτου γύρου… και αλήθεια, ήταν ένα πολύ μικρό λάθος.
Είναι απλά ότι σε αυτήν τη στροφή, με το που ακουμπήσεις το γρασίδι, είσαι σε μεγάλους μπελάδες και ήταν πολύ κρίμα,» συνέχισε.
«Αλλά ναι, νομίζω ότι είναι σωστό να πει κανείς πως οι έξοδοι από τη Zandvoort και μετά έχουν υπερκαλύψει ό,τι είναι κατά τα άλλα σταθερή βελτίωση.»
Είναι σίγουρα μια αρκετά ανεκτική τοποθέτηση, αν αναλογιστεί κανείς ότι το να μην καταλήγει τακτικά το μονοθέσιο στις μπαριέρες είναι μάλλον από τα πρώτα πράγματα που οφείλει να βελτιώσει ένας οδηγός. Πάντως, όπως και αν βλέπει η Williams το ζήτημα, το σίγουρο είναι ότι μπορεί να έχει αντίκτυπο στην πρόσβαση του Sargeant σε αναβαθμίσεις.
Η ομάδα ήδη έχει αναγκαστεί να καθυστερήσει τη νέα μπροστινή πτέρυγα και ο Robson προειδοποίησε ότι το ρίσκο για περισσότερες ελλείψεις είναι υπαρκτό.
«Ως ένα βαθμό, αναγκάζεσαι να πας προς τα πίσω στις βελτιώσεις, για όλα τα μακροπρόθεσμης κατασκευής μέρη και το να τα στείλεις σε όλον τον κόσμο, είναι λίγο αργά για να έρθουν καινούργια. Ακόμα και αν είχες τα χρήματα και το χρόνο να τα κατασκευάσεις.»
Η Williams υποστηρίζει πάντως ότι η κατάσταση δεν επηρεάζει τους πόρους που αφιερώνει στην επόμενη χρονιά.
«Μάλλον δε θα επηρεάσει τον επόμενο χρόνο πολύ, επειδή ήδη έχουμε αρκετά εξαρτήματα. Απλά γίνεται λίγο λογιστική άσκηση το πράγμα. Πόσα θέλουμε όντως να στείλουμε στην πίστα; Τι στέλνουμε στην επόμενη; Τι στέλνουμε πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο;»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!