Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, χαρακτήρισε το να βλέπει την ομάδα του στο αυστριακό Grand Prix ως “οδυνηρό” μετά την υποτονική εμφάνιση των Ασημένιων Βελών.
Η Mercedes έφθασε στο Red Bull Ring, κυνηγώντας το ρεκόρ και την 11η συνεχόμενη νίκη της στην Formula 1, αν και περίμεναν ότι οι υψηλές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος θα αποδεικνύονταν πρόκληση.
Η θερμοκρασία του αέρα έφτασε τους 35 ° C κατά τη διάρκεια του αγώνα της Κυριακής και η Mercedes δεν μπόρεσε να συμβαδίσει με τον ρυθμό του Max Verstappen της Red Bull και του Charles Leclerc της Ferrari.
“Ξέραμε ότι ήταν η Αχίλλειος φτέρνα μας και τα προβλήματα αυτά τα κουβαλάμε από την αρχή της σεζόν”, δήλωσε ο Wolff.
“Προσπαθήσαμε να δουλέψουμε στον περιορισμό της απώλειας απόδοσης, αλλά στο τέλος ήταν πραγματικά οδυνηρό να παρακολουθούμε απλά να πηγαίνουμε, χωρίς να μπορούμε να αμυνθούμε ή να επιτεθούμε.
“Το επόμενο βήμα θα ήταν να αφαιρέσεις όλο το κάλυμμα του μονοθέσιου. Όμως δεν ήταν πραγματικά επιλογή, επειδή οι χορηγοί δεν θα το ήθελαν αυτό!
“Ήμασταν ακριβώς στο όριο. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα πια και αυτό που κάναμε ήταν ήδη πολύ επιζήμιο για την απόδοση. Δεν είχαμε άλλο βήμα.”
Η Mercedes όμως τελικά έχασε μόνο επτά βαθμούς από την Red Bull και πέντε από την Ferrari, κάτι που σημαίνει ότι εξακολουθεί να έχει πλεονέκτημα 135 βαθμών έναντι της ιταλικής ομάδας στην κατάταξη.
«Νομίζω ότι αν εξετάσουμε τα θετικά, είχαμε το ρυθμό στο μονοθέσιο», είπε ο Wolff.
“Τρέχαμε με τον κινητήρα πολύ περιορισμένο, σηκώναμε το πόδι από το γκάζι μέχρι και για 400 μέτρα, σχεδόν δεν είχαμε γκάζι κατηφορίζοντας προς τα κάτω και ακόμα κι έτσι (το μονοθέσιο) ήταν ικανό να κάνει μερικούς αξιοπρεπείς χρόνους.
“Έτσι νομίζω ότι θα μπορούσαμε, θα είχαμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε για τη νίκη. Αλλά ήμασταν περιορισμένοι από τα προβλήματα ψύξης.
“Και η μπροστινή πτέρυγα (στο pit stop του Lewis Hamilton), χάσαμε 12 ή 11 δευτερόλεπτα, οπότε αυτό που αλλοίωσε την προσπάθεια μας ήταν ότι δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει πραγματικά το μονοθέσιο αλλά απλώς να πηγαίνει, να γυρνάει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!