Η Audi αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες οδηγού εξέλιξης, που θα βοηθήσει στην πορεία προς τη Formula 1, κατά το δεύτερο μισό του 2023.
Ο διευθύνων σύμβουλος του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας, Adam Baker, δήλωσε ότι θα προσθέσουν οδηγό στις τάξεις τους προς ενίσχυση της ομάδας, και συγκεκριμένα της εξέλιξης της μονάδας ισχύος.
Η Audi πρόκειται να γίνει ο κύριος μέτοχος της Sauber μέχρι το 2026, οπότε και θα γίνει η επίσημη είσοδος της εταιρείας στη Formula 1 ως η νεότερη εργοστασιακή ομάδα, με δικούς της κινητήρες.
Ο Baker ήδη κάνει σχέδια για το άλμα στη Formula 1 και, παρόλο που το θέμα των οδηγών βρίσκεται χαμηλά στις προτεραιότητές του, θα υπάρχει κάποιος που θα τους βοηθήσει στις δοκιμές του κινητήρα καθώς τον σχεδιάζουν και εξελίσσουν.
Όπως σε άλλες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Audi δεν αναζητά διακαώς Γερμανούς οδηγούς, αν και ο Baker παραδέχτηκε ότι τέτοια προοπτική δε θα ήταν άσχημη.
«Θα ήταν ελκυστικό φυσικά, αλλά για μας η απόδοση των οδηγών έχει προτεραιότητα,» ανέφερε επί του θέματος ο διευθύνων σύμβουλος στο Deutsche Presse-Agentur, όταν ερωτήθηκε σχετικά.
Πρόσθεσε ωστόσο ότι, όπως προαναφέρθηκε, το θέμα του οδηγικού διδύμου είναι πολύ μακριά στο χρονοδιάγραμμα.
«Δε συζητούμε καν για τους οδηγούς του 2024 ακόμα, οπότε είναι πολύ δύσκολο να μιλήσουμε για το πως θα εξελιχθεί η αγορά οδηγών του 2026.
Θα φέρουμε έναν οδηγό εξέλιξης το τρίτο τρίμηνο (σ.σ. του 2023), που θα είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την εξέλιξη της μονάδας ισχύος μας στον προσομοιωτή του Neuburg.»
Παράλληλα, εξελίξεις διαδραματίζονται και στη Sauber, με τον Andreas Seidl της McLaren να γίνεται ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας ύστερα από την αποχώρηση του Frederic Vasseur. Ο Seidl αναμένεται να ηγηθεί της σύνδεσης με την Audi διατηρώντας δεσμούς με την επιχείρηση της Sauber στο Hinwil.
Όσο για το όνομα Alfa Romeo, αυτό θα κάνει τις τελευταίες του εμφανίσεις το 2023.
Πίσω στην Audi, η εταιρεία προφανώς βρίσκεται εν μέσω περαιτέρω προσλήψεων, πέραν του αναμενόμενου οδηγού, με το Sky Γερμανίας να αναφέρει ότι το σχέδιο είναι η ομάδα να έχει φτάσει τα 300 άτομα μέχρι το τέλος του 2023.
«Έχουμε ήδη κάνει διεθνείς τοποθετήσεις και η διαδικασία προσλήψεων έχει επίσης τέτοια κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, προσεγγίζουμε ειδικούς που ήδη έχουν εμπειρία στη Formula 1,» δήλωσε ο Baker.
«Αυτή είναι η πρώτη φορά από το 2009 που μια μονάδα ισχύος εξελίσσεται στη Γερμανία. Οπότε, αν θέλουμε έμπειρο προσωπικό, είναι πιο πιθανό να το βρούμε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία ή την Ιταλία.»
Ο ξεκάθαρος σχεδιασμός που φαίνεται να έχει γίνει γύρω από τη συνεργασία Sauber και Audi είναι σίγουρα καλός οιωνός για το μέλλον της μάρκας στο χώρο της Formula 1, όπου ήδη κάνουν μεγάλα βήματα.
Προς υποστήριξή τους έρχεται και ο βασικός λόγος που επιλέχθηκε το 2026 για την είσοδο στη Formula 1, καθώς οι νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες που αναμένονται αφήνουν τις ομάδες να ξεκινήσουν ουσιαστικά από λευκό χαρτί, ενώ είναι πιθανό αυτές οι αλλαγές να οδηγήσουν και σε τροποποιήσεις των σασί, μειώνοντας περαιτέρω το πλεονέκτημα του υπάρχοντος ανταγωνισμού απέναντι στους νεοφερμένους.
Ακόμα και με τρία χρόνια προετοιμασίας πάντως, το σίγουρο είναι πως για την Audi το 2026 πλησιάζει ταχύτατα.
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!