Ο Kevin Magnussen ήταν ήδη ικανοποιημένος από την πορεία της ομάδας στη Σιγκαπούρη, αλλά ακόμα και έτσι σε καμία περίπτωση δεν περίμενε Q3 και 9η θέση στο grid.
Το Σάββατο στη Marina Bay Street Circuit χαρακτηρίστηκε φυσικά από τη βροχή που χτύπησε την τρίτη περίοδο δοκιμαστικών, μετατρέποντας τις κατατακτήριες που ακολούθησαν σε σπαζοκεφαλιά.
Με την πίστα να μην έχει στεγνώσει αρκετά για τα slick ελαστικά, οι οδηγοί ξεκίνησαν με ενδιάμεσα, με ελάχιστους να παίρνουν το ρίσκο στο Q2 για μαλακά, χωρίς όμως αντίκρισμα. Τα slick τελικά χρησιμοποιήθηκαν στα τελευταία στάδια του Q3, με τους οδηγούς σταδιακά να συνηθίζουν στην πρόσφυσή τους.
Αντίστοιχα κινήθηκε και ο Magnussen, με το Δανό να ξεκινά το Q3 με ενδιάμεσα ελαστικά πριν περάσει στα μαλακά καθώς το πλεονέκτημά τους έγινε εμφανές.
Τα τελικά αποτελέσματα τον βρήκαν στην 9η θέση, η πρώτη του εκκίνηση εντός δεκάδας από το Grand Prix Αυστρίας, κάτι σαφώς πέρα από ό,τι περίμενε ότι θα ήταν δυνατό.
«Ήταν πολύ θετικά τα πράγματα όλο το σαββατοκύριακο, αλλά όχι τόσο θετικά,» είπε στους δημοσιογράφους. «Προφανώς, η 9η θέση είναι λίγο παραπάνω από όσα μπορεί να περιμέναμε. Αλλά είναι εξαιρετική.
Θέλω να πω, οι κατατακτήριες στη Σιγκαπούρη είναι πολύ σημαντικές. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Πήραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα εδώ.»
Το αποτέλεσμα αυτό έρχεται στον απόηχο δηλώσεων του Magnussen αναφορικά με το πως οι αλλαγές προσωπικού μηχανικού κατά τη διάρκεια της χρονιάς έπαιξαν ρόλο στον αποπροσανατολισμό του τους προηγούμενους αγώνες.
Τα πράγματα αυτήν τη φορά εξελίχθηκαν ομαλά πάντως, με τον Mark Slade, νεοφερμένο στη Haas και παλιό γνωστό του Δανού από τη Renault, να δουλεύει αρμονικά μαζί του.
«Ο νέος μου μηχανικός αγώνα Mark Slade έκανε φανταστική δουλειά επιστρέφοντας στη θέση, μετά από πολλά χρόνια όπου δεν είχε τέτοιο ρόλο.
Ήταν άψογος και ξέρετε, εκεί στο τέλος στο Q3, είπα στην ομάδα «κοιτάξτε, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε, πάρτε μια απόφαση.» Και οπωσδήποτε έλαβαν τη σωστή απόφαση.
Ήταν ωραίο να μπορώ να αφήσω πάνω τους την ευθύνη και τα κατάφεραν.»
Αν μη τι άλλο, οι μεγαλύτερες δυσκολίες όσον αφορά τη συνεργασία ενός νέου μηχανικού με τον οδηγό του στον τόσο απαιτητικό σωματικά αγώνα της Σιγκαπούρης μάλλον είναι στην πλευρά του μηχανικού, σύμφωνα πάντα με τον Magnussen.
«Νομίζω ότι μάλλον η μεγαλύτερη πρόκληση είναι για αυτόν, να μπει στα πράγματα και με τόσο μεγάλη ευθύνη, με πολύ περιορισμένη προετοιμασία, οπότε είμαι πολύ περήφανος για αυτόν και όλη την ομάδα.»
Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Haas, ο Mick Schumacher βρέθηκε στη 13η θέση, με το Γερμανό να εξηγεί ότι οι μικτές συνθήκες της πίστας δεν ήταν κατάλληλες για το μονοθέσιο.
Πιστεύει πάντως ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες στον αγώνα, ιδίως αν βρέξει, πιθανότητα που δεν αποκλείεται.
«Νομίζω ότι συνολικά κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά σε σύγκριση με χτες και νιώσαμε καλά στην FP3,» δήλωσε. «Για τις κατατακτήριες δυστυχώς στέγνωσε περισσότερο από όσο περίμενα.
Στον τελευταίο γύρο υπερθέρμανα τα ελαστικά στο δεύτερο κομμάτι οπότε μερικά εργαλεία που χρησιμοποίησα δεν ήταν κατάλληλα για τις συνθήκες, οπότε τα πίσω ελαστικά ήταν ασταθή και δεν πέτυχα το χρόνο που ήθελα,» πρόσθεσε.
«Χαίρομαι για το πως αισθανόμουν το μονοθέσιο και για τη βελτίωση και για τη δουλειά που κάναμε η ομάδα και εγώ. Αν βρέχει αύριο υπάρχουν σίγουρα πιθανότητες γιατί το μονοθέσιό μας είναι δυνατό στο βρεγμένο, οπότε ας χορέψουμε το χορό της βροχής.»
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!