Στη Repsol Honda ο Pol Espargaro, στην LCR ο Alex Marquez και εκτός ο Crutchlow…
Η Honda ανακοίνωσε κι επίσημα ότι υπέγραψε με την εργοστασιακή της ομάδα ο Pol Espargaro για τη σεζόν του 2021, ενώ παράλληλα αποχωρεί ο Cal Crutchlow από την LCR ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τον Alex Marquez.
Τον περασμένο μήνα, πηγές αποκάλυψαν πως ο Espargaro θα έφευγε από την KTM στα τέλη του έτους για να υπογράψει με τη Repsol Honda για τη σεζόν του 2021.
Με την KTM να επιβεβαιώνει την έξοδο του Espargaro στα τέλη του περασμένου μήνα το σενάριο αυτό πρακτικά επιβεβαιώθηκε, με τον κόσμο του MotoGP να περιμένει ουσιαστικά μονάχα την επίσημη ανακοίνωση.
Λίγες μέρες πριν την αργοπορημένη έναρξη της σεζόν του 2020, η οποία ξεκινά στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο, η HRC ανακοίνωσε κι επίσημα τελικά ότι ο Espargaro υπέγραψε συμφωνία δύο ετών για να αγωνιστεί στο πλάι του παλιού του αντιπάλου στα Moto2 και πλέον οκτώ φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Marc Marquez, από το 2021.
Η Honda επιβεβαίωσε επίσης τη μετακίνηση του Alex Marquez από την εργοστασιακή ομάδα της στη δορυφορική LCR με εργοστασιακή, όμως, υποστήριξη έως το 2022.
Εντύπωση προκαλεί ωστόσο πως ο πρωταθλητής του Moto2, ο οποίος είχε υπογράψει με τη Repsol Honda στα τέλη του περασμένου έτους για να αντικαταστήσει τον αποχωρούντα Jorge Lorenzo, δεν έχει πάρει μέρος ούτε σε ένα Grand Prix ακόμη στη μεγάλη κατηγορία, βρίσκει παρόλα αυτά τον εαυτό του εκτός ομάδας για την επόμενη σεζόν.
Δεν ήταν λίγες οι φωνές βέβαια πέρυσι οι οποίες υποστήριξαν πως ο μικρός αδερφός του Marc Marquez ότι ήταν ένα βασικό «διαπραγματευτικό χαρτί» της HRC το οποίο της εξασφάλισε την υπογραφή του πολυπρωταθλητή του MotoGP για τέσσερα ακόμη χρόνια.
«Είμαι πολύ περήφανος που ανακοινώνω την ανανέωσή μου με την Honda Racing Corporation», δήλωσε ο Alex Marquez.
«Η HRC μου έδωσε την ευκαιρία να φτάσω στο MotoGP, χαίρομαι που θα γίνω μέλος της ομάδας LCR Honda στο τέλος του 2020 και θα αγωνίζομαι σε μία μεγάλη ομάδα με μεγάλη εμπειρία στο MotoGP».
«Θέλω να ευχαριστήσω την HRC και την LCR Honda Team για την εμπιστοσύνη τους σε εμένα ώστε μπορέσω να συνεχίσω να αγωνίζομαι με την οικογένεια της Honda και θα εργαστώ σκληρά για να αποδείξω την εμπιστοσύνη τους με τα αποτελέσματα μου».
«Τώρα, είμαι πρόθυμος να ξεκινήσω τη σεζόν στη Jerez και είμαι απόλυτα επικεντρωμένος στο να δώσω το καλύτερό μου εαυτό φέτος».
Ο Alex Marquez θα αντικαταστήσει τον τρεις φορές νικητή στο MotoGP, Cal Crutchlow, ο οποίος τώρα αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο μέλλον.
Ο Crutchlow έγινε μέλος της LCR και της Honda το 2015 μετά από μια δύσκολη σεζόν με την Ducati το προηγούμενο έτος και υπέγραψε απευθείας με την HRC, παρά μέσω της LCR, για τη σεζόν του 2018.
Από το 2018 έως σήμερα, ο Crutchlow παραμένει ο μόνος άλλος αναβάτης της Honda, πέραν του «εξωγήινου» Marc Marquez, που έχει κερδίσει τόσο βάθρα όσο και αγώνες με την φαινομενικά δύσκολη στην οδήγηση RC213V.
Οι επιλογές του Crutchlow το 2021 είναι τώρα πολύ περιορισμένες, με μόλις τη Ducati και την Aprilia να μην έχουν ανακοινώσει το αγωνιστικό τους ρόστερ για την επόμενη σεζόν.
Οι συνομιλίες μεταξύ Andrea Dovizioso και Ducati έχουν σταματήσει ξανά, ενώ αβεβαιότητα περιβάλλει και τη δεύτερη θέση της Aprilia μαζί με τον Aleix Espargaro, ενώ ο Andrea Iannone περιμένει να ενημερωθεί εάν η ένστασή του για ανατροπή της 18μηνης απαγόρευσης συμμετοχής του σε αγώνες της FIM λόγω ντόπινγκ είναι επιτυχής.
Η Dorna θα βοηθήσει τον Crutchlow να βρει θέση το 2021
Ο Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος του διοργανωτή του MotoGP, Dorna Sports, ανέφερε πως η οργάνωσή του θα «βοηθήσει να βρεθεί» μια θέση στο grid του 2021 για τον κορυφαίο αναβάτη της Μεγάλης Βρετανίας, Cal Crutchlow.
Το «ντόμινο» εξελίξεων στους αναβάτες της Honda φαίνεται να αφήνει δίχως θέση για το 2021 τον Βρετανό νικητή Grand Prix, λίγους μήνες αφότου ο ίδιος είχε δηλώσει πως το 2020 πιθανότατα δεν θα είναι η τελευταία του σεζόν στο MotoGP, όπως και είχε ακουστεί.
Μια πιθανή αποχώρηση για τον Crutchlow στα τέλη του τρέχοντος έτους πιθανότατα θα αφήσει τη Βρετανία χωρίς αναβάτη στο MotoGP το 2021, κάτι το οποίο η Dorna θα ήθελε να αποφύγει καθώς συνεχίζει να βασίζεται στην πρωτοβουλία της, το British Talent Cup που ξεκίνησε το 2017, για την ανάδειξη ταλέντων από τη Μεγάλη Βρετανία.
Μιλώντας στο Motorsport.com, ο Ezpeleta δήλωσε: «Θα ήθελα ο Cal να μείνει μαζί μας για πολύ καιρό».
«Όπως έχουμε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, θα βοηθήσουμε να βρεθεί μια θέση για αυτόν [το 2021]».
Σχολιάζοντας την αιφνίδια αποχώρηση του Espargaro από τη KTM για τη Honda, ο Ezpeleta παραδέχθηκε ότι τα νέα δεν του ήρθαν ως έκπληξη καθώς γνώριζε τα σχέδια της HRC.
«Η υπογραφή του Pol από τη Honda δεν με εκπλήσσει», πρόσθεσε.
«Καταλαβαίνω ότι μπορεί να εκπλήξει κάποιον τρίτο, αλλά ξέρω πώς ήταν και από πού προήλθε».
«Σε γενικές γραμμές, κανένα από τα πράγματα που οι ομάδες ανακοινώνουν δεν με εκπλήσσει πολύ γιατί είμαι πιο ενημερωμένος απ’ ό,τι είναι [οι περισσότεροι] άνθρωποι».
Η KTM επιβεβαίωσε την υπογραφή για το 2021 του αναβάτη της εργοστασιακής Ducati και νικητή Grand Prix, Danilo Petrucci, τοποθετώντας τον στην δορυφορική μεν, με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη δε, ΚΤΜ Tech 3 μαζί με τον Iker Lecuona, ενώ ο Miguel Oliveira θα ενταχθεί με τον Brad Binder στην εργοστασιακή RedBull KTM.
Την περασμένη εβδομάδα, ο manager του Dovizioso, Simone Battistella, αποκάλυψε ότι η Ducati και ο Dovizioso θα συνεχίσουν τις συνομιλίες τους τον Αύγουστο, και παραδέχτηκε πως ο αναβάτης του ίσως πάρει ένα χρόνο εκτός MotoGP αν δεν λάβει μια συμφωνία η οποία να του ταιριάζει.
Παραμένει στη Petronas ο Morbidelli, εν αναμονή της μεγάλης ανακοίνωσης…
Ο Franco Morbidelli θα παραμείνει με την Petronas Yamaha στο MotoGP μέχρι τη σεζόν του 2022, έπειτα από την υπογραφή μιας νέας διετούς συμφωνίας με την ομάδα.
Ο Morbidelli προσχώρησε στην ομάδα για τη δεύτερή του σεζόν στη μεγάλη κατηγορία πέρυσι, οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα της Yamaha, και κατέκτησε την 10η θέση στο πρωτάθλημα έχοντας τερματίσει 5ος σε τέσσερις περιπτώσεις, το καλύτερό του αποτέλεσμα.
Ο Ιταλός αναμενόταν να παραμείνει με την Petronas για το 2021 μετά και την υπογραφή του teammate του, Fabio Quartararo, στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha για το επόμενο έτος έπειτα από τις εντυπωσιακές εμφανίσεις του νεαρού Γάλλου με τα χρώματα της Μαλαισιανής ομάδας.
Σχολιάζοντας τη νέο διετές του συμβόλαιο, ο Morbidelli δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα με την Petronas Yamaha Sepang Racing Team καθώς είχαμε μια τόσο καλή σεζόν πέρυσι, κάνοντας μια μεγάλη προσπάθεια για να πετύχουμε».
«Νομίζω ότι είναι σημαντικό για μένα να συνεχίσω με την ίδια ομάδα, την ίδια μοτοσυκλέτα και το ίδιο περιβάλλον καθώς αισθάνομαι υπέροχα δουλεύοντας μαζί τους. Όλοι δουλεύουμε καλά μεταξύ μας και είναι πολύ διασκεδαστικό να συνεργαζόμαστε με όλο το πλήρωμα της Petronas SRT».
«Θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτή την ευκαιρία που μου δίνουν καθώς είναι μεγάλη τιμή να οδηγώ για την ομάδα αυτή».
«Θα δουλέψω σκληρά για να τους δώσω ακόμη περισσότερα και καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που επιτύχαμε τον πρώτο μας χρόνο μαζί».
«Ανυπομονώ τώρα να αγωνιστώ ξανά για να δείξω τις δυνατότητές μας και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει να κάνω με μια ομάδα που αγαπώ».
Ο teammate του Morbidelli για το 2021 αναμένεται να είναι ο μέντοράς του, εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και θρύλος του MotoGP, Valentino Rossi, με ένα συμβόλαιο που πιστεύεται ότι θα ανακοινωθεί στο άμεσο μέλλον.
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής φημολογείται ότι υπέγραψε συμφωνία για το 2021 και έχει την επιλογή να παρατείνει την παραμονή του μέχρι το 2022 αν το επιθυμεί.
Ο Morbidelli έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2018 με την ομάδα του Marc VDS Honda, έχοντας κερδίσει τον τίτλο του Moto2 τη προηγούμενη χρονιά.
Είναι ένας από τα δύο μέλη της Ακαδημίας VR46 που έχει γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής σε αγώνες Grand Prix και έκανε το βήμα στο MotoGP, με τον πρωταθλητή του Moto2 το 2018 και τον τρέχοντα αναβάτη της Pramac Ducati, Francesco Bagnaia, να είναι ο δεύτερος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!