Ανατρεπτικά νέα και εξελίξεις έρχονται από τα γκαράζ της Toro Rosso και Renault καθώς ο οδηγός της πρώτης Carlos Sainz φέρετε να έχει υπογράφει με τον Γάλλο κατασκευαστή, μια κίνηση που θα οδηγήσει σε ένα ντόμινο γεγονότων ώστε η McLaren να πάρει το πολυπόθητο μοτέρ Renault για το 2018.
Παρόλο που τα νέα για την προσπάθεια της McLaren να αποτάξει τους κινητήρες της Honda έρχονται με το σταγονόμετρο, στα παρασκήνια φαίνεται πως τελικά το κατάφερε. Η μετακίνηση του Sainz στην Renault είναι μια κίνηση ώστε να πειστεί η Renault να διακόψει νωρίς το συμβόλαιο με του μικρούς ταύρους.
Με την μεταγραφή του Sainz να πραγματοποιείτε, ανοίγει ο δρόμος ώστε η Toro Rosso να ολοκληρώσει την μετάβαση σε κινητήρες Honda την επόμενη σεζόν, κάτι το οποίο αυτόματα σημαίνει πως η ομάδα από το Working θα φοράει πελατειακούς κινητήρες Renault για το 2018.
Μετά από ένα ακόμα καταστροφικό Grand Prix για την McLaren, και με την κατάσταση να έχει φτάσει στα άκρα, φάνηκε πως ο Sainz είναι το κλειδί ώστε να λειτουργήσει η εξίσωση. Οι Γάλλοι έδειξαν πως θέλουν κάποιο κίνητρο ώστε να δώσουν μοτέρ στην McLaren και ο Sainz ήταν η υπόσχεση που χρειαζόταν ώστε να πλαισιωθεί ο Hulkenberg από έναν ποιοτικότερο οδηγό.
Παρόλο δε που η συμφωνία μιλάει για το 2018, η πιθανότητα ο Sainz να πάρει την θέση του Palmer από το φετινό Grand Prix της Μαλαισίας – γιατί άραγε – είναι μεγάλη. Αν συμβεί αυτό, ο Pierre Gasly θα κληθεί να συμπληρώσει την γραμμή εκκίνησης της Toro Rosso.
Φυσικά η Honda δεν θα μείνει αμέτοχη από τον χορό των οδηγών και δεν είναι απίθανο να δούμε τον προστατευόμενό της Nobuharu Matsushita, σημερινό οδηγό εξέλιξης της McLaren, να πάρει την θέση του δίπλα στον Daniil Kvyat.
Η συμφωνία της Toro Rosso και Honda έρχεται με δωράκι το κιβώτιο ταχυτήτων της McLaren, και με την ολοκλήρωση του συμβολαίου θα έχουμε τις λεπτομέρειες για την κατάσταση μεταξύ McLaren και Renault.
Επίσημες ανακοινώσεις περιμένουμε πριν το Grand Prix της Σιγκαπούρης, με bonus της πολύ πιθανή ανανέωση του Alonso που ξεκαθάρισε πως ένας κινητήρας με την ομάδα που κέρδισε τα δύο του παγκόσμια πρωταθλήματα είναι αρκετός να τον κρατήσει στην ομάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!