Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, αισθάνεται «πραγματικά ντροπιασμένος» με το ότι οι αντίπαλοι τους στη Formula 1 επέλεξαν να μην υποστηρίξουν την επιστροφή στα ελαστικά της Pirelli του 2018 ώστε να έχουν περισσότερους αγώνες όπως το Αυστριακό Grand Prix.
Ο οδηγός του Binotto, Charles Leclerc, δεν πήρε την πρώτη του νίκη στη Formula 1 και τη πρώτη νίκη της ομάδας του για φέτος αφού έχασε την πρωτοπορία αργά στον αγώνα από τον Max Verstappen.
Με το τρόπο αυτό έληξε και το τέλειο ξεκίνημα της σεζόν για την Mercedes, η οποία είχε κερδίσει και τους οκτώ αγώνες μέχρι το σημείο αυτό, αλλά ταλαιπωρήθηκε στην Αυστρία από προβλήματα υπερθέρμανσης.
Στην αρχή του Σαββατοκύριακου, ο Binotto αποτέλεσε μέρος μίας εκστρατείας ώστε η Pirelli να εγκαταλείψει τα ελαστικά της με λεπτότερο πέλμα του 2019 και να επιστρέψει στις προδιαγραφές του περασμένου έτους. Αυτό καθώς πολλές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της Ferrari, δεν μπόρεσαν να τα χρησιμοποιήσουν στο μέγιστο ενώ η Mercedes κυριάρχησε .
Μετά τον αγώνα, ο Binotto είπε: «Σήμερα είχαμε μία καλή μάχη. Κανονικά έχουμε καλές μάχες όταν δεν έχουμε ένα μονοθέσιο να κυριαρχεί, έτσι αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν υπέροχο από αυτή την άποψη».
«Νομίζω ότι χάσαμε μία μεγάλη ευκαιρία στην απόφαση για τα ελαστικά. Νομίζω ότι θα έπρεπε να είχαμε κάνει κάτι».
«Μερικές φορές συζητάμε πολύ και δεν ενεργούμε, οπότε εξακολουθώ να αισθάνομαι πραγματικά ντροπιασμένος που δεν αλλάξαμε τις προδιαγραφές των ελαστικών για την υπόλοιπη σεζόν».
«Αυτό θα μπορούσε να είναι μία μεγάλη ευκαιρία να κλείσει η διαφορά ανάμεσα στις ομάδες».
Ο Leclerc κατέκτησε την pole position στην Αυστρία με τον Lewis Hamilton να είναι δεύτερος ταχύτερος και τον Verstappen τρίτο στο grid.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Verstappen έπιασε και πέρασε τη Ferrari του Sebastian Vettel, τη Mercedes τoυ Valtteri Bottas και τέλος τη Ferrari του Leclerc.
Η ανακατάταξη της ταχύτητας των ομάδων ήταν πιθανότατα ένας συνδυασμός της μικρής διάταξης του Red Bull Ring και των υψηλών θερμοκρασιών του αγώνα που έκαναν τις ομάδες να ανησυχούν για προβλήματα ψύξης.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, του οποίου η ομάδα υποστήριξε την αλλαγή στα Pirelli του 2018 αργότερα αυτή τη σεζόν, δεν θεωρεί ότι το Αυστριακό Grand Prix απέδειξε πως η προσπάθεια αλλαγής των ελαστικών ήταν λάθος.
«Νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα ζητήματα», είπε. «Νομίζω ότι αυτό που έχουμε εδώ είναι κάτι ξεχωριστό, πρέπει να το κοιτάξουμε σε μία σειρά αγώνων, αλλά υπήρξε μία ψηφοφορία γι’ αυτό και είναι σαφές το πού βρισκόμαστε».
Ωστόσο, ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε ότι η κατάσταση πρέπει απλά να γίνει αποδεκτή.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν η Formula 1 έχει πάρα πολλές ποινές, καθώς ο αγώνας τελείωσε με την αμφισβήτηση της νίκης του Verstappen λόγω έρευνας για την προσπέραση του στον Leclerc, ο Seidl δήλωσε: «Είναι λίγο σαν τις συζητήσεις για τα ελαστικά».
«Οι κανόνες που εφαρμόζουμε είναι αποτέλεσμα των αρχηγών των ομάδων και των οδηγών που ζητούν αυτούς τους κανόνες, γι’ αυτό νομίζω ότι πρέπει απλά να δεχτούμε ότι έχουμε αυτούς τους κανόνες τώρα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!