Η Toyota πήρε την πρώτη νίκη της σε αγώνα στο WEC μετά από το Μπαχρέιν το 2014, μπροστά στους οπαδούς της αποζημιώνοντας τους κατά κάποιο τρόπο μετά την αποτυχία στο Le Mans.
Το τρίο της No.6 Toyota Gazoo Racing των Kamui Kobayashi, Stephane Sarrazin και Mike Conway κέρδισε ένα πολύ αξέχαστό αγώνα για τις 6 Ώρες του Fuji μετά από μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Οι μάχες για τη νίκη κατέληξαν σε μια μάχη της τελευταίας ώρας μεταξύ των τριών κατασκευαστών LMP1. Ήταν μια τεταμένη κατάληξη του αγώνα, αλλά η Toyota TS 050 Hybrid του Kamui Kobayashi είχε αρκετό ρυθμό για να κρατηθεί μπροστά από την No.8 Audi Sport Team Joest του Loic Duval.
Ο αγώνας ελεγχόταν σχεδόν όλος από την polesitting #8 Audi από τους Lucas di Grassi, Oliver Jarvis και Loic Duval, αλλά το #6 πλήρωμα της Toyota ήταν σε θέση να μείνει αρκετά κοντά στα τελευταία στάδια για να αρπάξει το προβάδισμα στην τελική ώρα με το να μην βάλει φρέσκα ελαστικά στο τελικό pitstop.
Αυτό επέτρεψε στον Kobayashi να μετατρέψει ένα έλλειμα επτά δευτερολέπτων από τον Duval σε ένα πλεονέκτημα 13 δευτερολέπτων που έπρεπε να υπερασπιστεί με τα φθαρμένα ελαστικά μέσα στα τελευταία 45 λεπτά του αγώνα.
Αρχικά, η διαφορά κατέβηκε γρήγορα, αλλά σταθεροποιήθηκε σε τέσσερα έως έξι δευτερόλεπτα, μέχρι το τελικό 10λεπτο, όταν μία νέα επίθεση του Duval είδε την Audi να μειώνει το προβάδισμα του Kobayashi κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα.
Αλλά ο Γάλλος ξέμεινε από χρόνο για να έρθει αρκετά κοντά για να επιχειρήσει ένα πέρασμα, και ο Kobayashi διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού με 1.439δ στο χέρι για να πάρει την πρώτη της Toyota στο WEC από το Μπαχρέιν το 2014 – και τη δική του πρώτη του νίκη από τότε που ήρθε στην ομάδα φέτος.
Οι Πρωταθλητές, Mark Webber, Timo Bernhard και Brendon Hartley ολοκλήρωσαν το βάθρο στην τρίτη θέση.
Στην κατηγορία LMP2 η G-Drive Racing πήρε τελικά το μέγιστο αριθμό βαθμών μετά την κακή τύχη της όταν ήταν στην πρώτη θέση νωρίτερα αυτό το χρόνο. Οι Alex Brundle, Will Stevens και Roman Rusinov οδήγησαν άψογα κομμάτια για να την RGR Sport Ligier-Nissan.
Η Ford πήρε ένα άξιο 1-2 στην Pro τάξη της LMGTE, αγωνιζόμενη από τα φώτα ως τη σημαία στην κορυφή της κατηγορίας. Ο Harry Tincknell και ο Andy Priaulx πήραν τη νίκη μπροστά από το αδελφικό αυτοκίνητο όταν έχασε χρόνο με ένα γύρισμα που υπέστη όταν οδηγούσε ο Olivier Pla στην πέμπτη ώρα.
Η Aston Martin Racing πήρε μια απλή νίκη στην κατηγορία LMGTE Am όπως οι Pail Dalla Lana, Mathias Lauda και Pedro Lamy κυριάρχησαν στον αγώνα.
Race results:
Cla | # | Drivers | Car | Class | Laps | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | Stéphane Sarrazin Kamui Kobayashi Mike Conway |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 244 | 6:00’37.284 |
2 | 8 | Lucas di Grassi Loic Duval Oliver Jarvis |
Audi R18 | LMP1 | 244 | 1.439 |
3 | 1 | Mark Webber Timo Bernhard Brendon Hartley |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 244 | 17.339 |
4 | 5 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 244 | 53.779 |
5 | 2 | Romain Dumas Neel Jani Marc Lieb |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 243 | 1 lap |
6 | 13 | Alexandre Imperatori Dominik Kraihamer Matheo Tuscher |
Rebellion R-One | LMP1 | 229 | 15 laps |
7 | 26 | Will Stevens Roman Rusinov Alex Brundle |
Oreca 05 | LMP2 | 223 | 21 laps |
8 | 43 | Bruno Senna Ricardo Gonzalez Filipe Albuquerque |
Ligier JS P2 | LMP2 | 223 | 21 laps |
9 | 36 | Nicolas Lapierre Gustavo Menezes Stéphane Richelmi |
Alpine A460 | LMP2 | 223 | 21 laps |
10 | 30 | Giedo van der Garde Sean Gelael Antonio Giovinazzi |
Ligier JS P2 | LMP2 | 223 | 21 laps |
11 | 31 | Pipo Derani Ryan Dalziel Chris Cumming |
Ligier JS P2 | LMP2 | 222 | 22 laps |
12 | 42 | Jonny Kane Lewis Williamson |
Gibson 015S | LMP2 | 222 | 22 laps |
13 | 44 | Roberto Merhi Richard Bradley Matthew Rao |
Oreca 05 | LMP2 | 222 | 22 laps |
14 | 27 | Maurizio Mediani Nicolas Minassian Mikhail Aleshin |
BR01 | LMP2 | 222 | 22 laps |
15 | 35 | Paul-Loup Chatin Ho-Pin Tung David Cheng |
Alpine A460 | LMP2 | 221 | 23 laps |
16 | 37 | Vitaly Petrov Viktor Shaytar Kirill Ladygin |
BR01 | LMP2 | 220 | 24 laps |
17 | 67 | Harry Tincknell Andy Priaulx |
Ford GT | LMGTE PRO | 212 | 32 laps |
18 | 66 | Stefan Mücke Olivier Pla |
Ford GT | LMGTE PRO | 212 | 32 laps |
19 | 51 | Gianmaria Bruni James Calado |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 212 | 32 laps |
20 | 71 | Sam Bird Davide Rigon |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 212 | 32 laps |
21 | 95 | Marco Sorensen Nicki Thiim |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 211 | 33 laps |
22 | 97 | Darren Turner Richie Stanaway |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 211 | 33 laps |
23 | 77 | Richard Lietz Michael Christensen |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 210 | 34 laps |
24 | 98 | Pedro Lamy Paul Dalla Lana Mathias Lauda |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 208 | 36 laps |
25 | 83 | François Perrodo Emmanuel Collard Rui Aguas |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 207 | 37 laps |
26 | 78 | Christian Ried Wolf Henzler Joel Camathias |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 206 | 38 laps |
27 | 86 | Michael Wainwright Adam Carroll Ben Barker |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 205 | 39 laps |
28 | 88 | David Heinemeier Hansson Patrick Long Khaled Al Qubaisi |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 200 | 44 laps |
29 | 45 | Shinji Nakano Tor Graves Alex Lynn |
Oreca 05 | LMP2 | 190 | 54 laps |
30 | 50 | Pierre Ragues Ricky Taylor Yutaka Yamagishi |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 172 | 72 laps |
Ret | 4 | Simon Trummer Oliver Webb Pierre Kaffer |
CLM P1/01 | LMP1 | 79 | 165 laps |
Ret | 7 | Andre Lotterer Marcel Fassler Benoit Tréluyer |
Audi R18 | LMP1 | 36 | 208 laps |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!