Η Porsche σφράγισε τη 18η συνολικά νίκη της στις 24 ώρες του Le Mans καθώς η κορυφαία Toyota, η οποία πήγαινε καρφί για τη νίκη, σταμάτησε με λιγότερο από τέσσερα λεπτά να απομένουν.
Στο τέλος μιας εξαντλητικής μάχης σε όλο τον αγώνα που είδε το προβάδισμα να ανταλλάζεται εμπρός και πίσω μεταξύ των αυτοκινήτων πολλές φορές, ο Nakajima ορίστηκε να φέρει το νικητήριο αυτοκίνητο στη γραμμή του τερματισμού άνετα μπροστά από τη #2 Porsche 919 Hybrid που οδηγούταν από τους Neel Jani, Marc Lieb και Romain Dumas.
Ο Jani, ανέλαβε από τον Lieb για το τέλος, έκανε το καλύτερό του για να κυνηγήσει τον Nakajima στα τελικά στάδια, ο Ελβετός οδηγός έχει ήδη μειώσει τη διαφορά με τη κορυφαία Toyota από το 1λ10δ στα 30δ κατά την έναρξη του τελευταίου stint.
Ο Ελβετός οδηγός έπρεπε να κάνει ένα pitstop της τελευταίας στιγμής για δύο φρέσκα ελαστικά με 10 λεπτά να έχουν απομείνει στο ρολόι, επιτρέποντας στη #5 Toyota του Nakajima να κάνει μια σαφή πορεία προς τη σημαία για την παρθενική νίκη της Toyota.
Αλλά με τρία λεπτά και 30 δευτερόλεπτα να υπολοίπονται, ο ιάπωνας οδηγός σταμάτησε στην έξοδο από το τελικό σικέιν, επιτρέποντας στον Jani και τη Porsche να περάσουν για να λάβουν μια απίθανη νίκη – η δεύτερη στη σειρά για την μάρκα από το Weissach και την πρώτη για τους Jani και Lieb.
Η #5 Toyota κινήθηκε αργά για τη δεύτερη, αλλά τελικά δεν πήρε κατάταξη(!) για την αποτυχία να τα καταφέρει να φτάσει την καρό σημαία εγκαίρως, προωθώντας την #6 Toyota των Mike Conway, Stephane Sarrazin και Kamui Kobayashi στη δεύτερη.
Το τρίο είχε οδηγήσει για ένα μεγάλο μέρος στο πρώτο μισό του αγώνα πριν πέσει πίσω από την αδελφή #5 κατά τις πρωινές ώρες, αλλά είχε αποκλειστεί από το μάχη μπροστά, όταν ο Kobayashi περιστράφηκαι στα χαλίκια αμέσως μετά το σήμα 20 ωρών.
Αυτό ακολούθησε μια αψιμαχία με backmarker που άφησε το αυτοκίνητο με βλάβη στο αμάξωμα στην αριστερή πλευρά.
Ως εκ τούτου, η ομάδα επέλεξε να φέρει στο αυτοκίνητο για έλεγχο του συστήματος ψύξης που κόστισε 10 λεπτά, βγάζοντας το έξω από τη μάχη μπροστά, με τον Sarrazin να το φέρνει στο βάθρο.
Μετά την αυτοκαταστροφή της #5, η Audi πήρε την τρίτη και τέταρτη θέση με τα #8 και #7 R18, τα οποία τελείωσαν 14 και 17 γύρους κάτω αντίστοιχα, μετά από πολλές επισκέψεις στο γκαράζ σε όλο τον αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!