Οι Mirko Bortolotti, Kelvin van der Linde και Matthieu Vaxiviere πήραν μία επιβλητική νίκη για την TEAM WRT στο Ευρωπαϊκό GT World Challenge και το Endurance Cup στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Imola.
Ο Bortolotti πέρασε την καρό σημαία με την Audi R8 LMS GT3 Evo και το νούμερο #Στη31 με διαφορά 3.428 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Mathieu Jaminet για την GPX Racing με την Porsche 911 GT3 R που οδήγησαν επίσης οι Matt Campbell και Patrick Pilet.
Η WRT Audi ξεκίνησε τον αγώνα τριών ωρών της Κυριακής στην 5η θέση από τα 46 αυτοκίνητα του grid και κράτησε σταθερό ρυθμό στο πρώτο κομμάτι με τον πρώην οδηγό της R-Motorsport Vaxiviere στο τιμόνι.
Ο Γάλλος στην συνέχεια παρέδωσε το τιμόνι στον van der Linde, ο οποίος έκανε μία καταπληκτική κίνηση παίρνοντας το προβάδισμα και βγάζοντας εκτός τέσσερα αυτοκίνητα μπροστά του σε διάστημα 15 λεπτών.
Ο Van der Linde έκανε διαδοχικές προσπεράσεις πρώτα στην στροφή Rivazza από αριστερά στον Louis Deletraz με το No. 40 στην GPX Porsche και στον Timur Boguslavskiy με το No. 88 της AKKA-ASP με Mercedes-AMG GT3 Evo, πριν προσπεράσει τον οδηγό της SMP Racing Sergey Sirotkin με Ferrari σε δευτερόλεπτα.
Ο Νοτιοαφρικανός έπειτα έβαλε την Audi στην πρωτιά του αγώνα παίρνοντας το προβάδισμα από τον Nicklas Nielsen και την AF Corse Ferrari στην στροφή Tamburello κρατώντας το προβάδισμα μέχρι το τέλος του αγώνα.
Ο Bortolotti πήρε τα ηνία με την Audi No. 31 στο ξεκίνημα από τις τρεις ώρες και κράτησε το πλεονέκτημα της WRT στο διάστημα της περιόδου μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ασφαλείας που επανέφεραν τις διαφορές στην πίστα.
Η πρώτη από αυτές τις διακοπές ήταν η μάχη της GetSpeed Performance που πάλευε για την δεκάδα με Mercedes και βρέθηκε στα χαλίκια στην στροφή Rivazza από την μία Bentley της K-PAX Racing, ενώ η άλλη διακοπή αφορούσε την McLaren 720S GT3 της 59 Racing όταν σταμάτησε στην πίστα.
Ωστόσο υπήρξαν και τρεις “full course yellow” με την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πρώτη ώρα με ξεχωριστά συμβάντα για την SPS Automotive Performance με Mercedes, την CMR με Bentley στην κατηγορία Pro, την AKKA-ASP με Mercedes στην κατηγορία Pro-Am και την Lamborgini με το No.23 της Imperiale.
Στην τελευταία επανεκκίνηση με 13 λεπτά να απομένουν στο ρολόι, ο Bortolotti είχε την ευκαιρία να ξεφύγει καθώς τα αυτοκίνητα πίσω του μονομαχούσαν για τις υπόλοιπες θέσεις στον βάθρο.
Ο Jaminet κατάφερε να καθυστερήσει τον Felipe Fraga, που μοιράστηκε την Mercedes με τον No. 88 της AKKA-ASP με τους Boguslavskiy και Raffaele Marciello, και τον Dries Vanthoor της WRT με Audi στην κατηγορία Pro.
Ο Pilet πήρε την 3η θέση στο δεύτερο κομμάτι περνώντας τον Boguslavskiy με ένα γρήγορο πέρασμα στην στροφή Tamburello, ενώ ο άλλος οδηγός της ομάδας του Jaminet ανέβηκε στην 2η θέση ύστερα από το αργό και τελευταίο pit stop της SMP Racing με Ferrari 488 GT3 Evo που έτρεχε πίσω από την WRT.
Ο Christopher Hasse ήρθε στην 5η θέση για την ομάδα Sainteloc Racing με Audi, ενώ ο Klaus Bachler πέρασε την γραμμή του τερματισμού στην 6η θέση με την Porsche για την ομάδα ROWE Racing.
Η καλύτερη θέση για την Ferrari στο τέλος με την AF Corse 488 GT3 Evo να οδηγούν οι εργοστασιακοί οδηγοί Nielsen, Alessandro Pier Guidi και James Calado ήταν η 7η.
Ο Calado ήταν 3ος στο τέλος της πρώτης περιόδου, ενώ ο Nielsen κέρδισε το προβάδισμα κατά την διάρκεια του πρώτου γύρου των pit stop καθώς η σειρά ανακατεύτηκε σε ένα πολυάσχολο pit lane στην Imola.
Στην συνέχεια η Ferrari έπρεπε να καλύψει την διαφορά από την ποινή διέλευσης που δέχθηκε για υπερβολική ταχύτητα υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας τερματίζοντας στην πρώτη δεκάδα, μία θέση μπροστά από την Optimum Motorsport με Mclaren.
Η κάτοχος της pole position Attempto Racing με την Audi και το No. 66, ο Frederic Vervish έλεγχε το πρώτο κομμάτι από την pole, υπομένοντας ένα δύσκολο απόγευμα από τον πρώτο κύκλο των pit stop και έπειτα.
Η Audi της Attempto γλίστρησε και βγήκε εκτός 20άδας, φθάνοντας στα pit με μία τρύπα στο αυτοκίνητο που έπρεπε να διορθωθεί, ενώ ένα ζήτημα αργότερα την περιόρισε στο γκαράζ.
Οι ομάδες της Lamborgini στην κατηγορία Pro δυσκολεύτηκαν επίσης, συμπεριλαμβανομένου της Huracan GT3 Evo που υπερασπίστηκε το πρωτάθλημα από την ομάδα Orange 1 FFF Racing όπου εγκατέλειψε με πρόβλημα στην ανάρτηση.
Η επιστροφή της Emil Frey Racing στο Ευρωπαϊκό GTWC ήταν ο καλύτερος τερματισμός για τις Lamborghini με τα δύο αυτοκίνητα της να τερματίζουν στην 10η και 12η θέση.
Η Barwell κέρδισε την Aston Martin στην κατηγορία Silver Cup
Οι διακρίσεις στην κατηγορία Silver Cup πήγαν στην Barwell Motorsport’s με το No. 78 και το αυτοκίνητο Lamborghini Huracan GT3 Evo που οδήγησαν οι Patrick Kujala, Frederik Schandorff και Alex MacDowall.
Η Tech 1 Racing με Lexus RC F GT3 προηγήθηκε στο πρώτο κομμάτι αλλά δέχτηκε αρκετή πίεση από την Aston Martin Vantage GT3 της ομάδας Garage 59 στα μέσα του αγώνα.
Η Aston πήρε την πρωτιά στο τελευταίο γύρο των pit stop με την Lexus να χάνει αρκετές θέσεις, με τον οδηγό της Garage 59 Valentin Hasse-Clot να κάνει τετακέ από την επαφή του με την Barwell στην κατηγορία Pro-Am με την Lamborghini του Variante Alta μέσα στην τελευταία ώρα.
Αυτό έδωσε την δυνατότητα στον Kujala ν πάρει την πρωτιά και την νίκη για την Barwell, ενώ ο Hasse-Clot επέστρεψε στην 2η θέση μετά από την προσπέραση στον Andrea Rizzoli με Porsche της ομάδας Dinamic Motorsport.
Παρά το γεγονός ότι έχασε την νίκη στην κατηγορία Silver Cup, η Garage 59 τα κατάφερε στην κατηγορία Pro-Am καθώς οι Jonny Adam, Chris Goodwin και Alexander West πήραν την νίκη.
Ο οδηγός της Aston Martin Adam τερμάτισε οκτώ αυτοκίνητα μπροστά στην συνολική κατάταξη από την 2η θέση του της Sky Tempesta Racing με Ferrari, με το No. 26 της Sainteloc Racing με Audi να συμπληρώνουν το βάθρο.
Οι νικητές και των τριών κατηγοριών
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!