Ο κινητήρας της Mercedes στην Formula 1 πέτυχε ένα νέο ορόσημο στο εργοστάσιο της στο Brixworth, αφού έσπασε το φράγμα θερμικής απόδοσης του 50% για πρώτη φορά.
Το επίτευγμα αυτό είναι απόδειξη των τεράστιων βημάτων που έκανε ο Γερμανός κατασκευαστής αυτοκινήτων για τη βελτίωση της μονάδας ισχύος, η οποία είναι η πιο αποδοτική αγωνιστική μηχανή στην ιστορία.
Η θερμική απόδοση έχει γίνει βασικός στόχος για τους σύγχρονους κατασκευαστές κινητήρων και υπολογίζεται με βάση την ποσότητα χρήσιμης ενέργειας που μπορεί να παραχθεί από μια δεδομένη ποσότητα εισροής θερμότητας.
Στη σύγχρονη F1 έχει γίνει ιδιαίτερα σημαντική επειδή υπάρχει αυστηρός ρυθμός ροής καυσίμου 100 κιλών ανά ώρα.
Το 50% της αποδοτικότητας του κινητήρα της Mercedes F1 την καθιστά ως μία από τις καλύτερες μηχανές εσωτερικής καύσης στον κόσμο.
Τώρα πλησιάζει τα επίπεδα θερμικής απόδοσης που επιτυγχάνονται από τους κινητήρες ντίζελ που χρησιμοποιούνται σε μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, παρόλο που οι τουρμπίνες αερίων μπορούν να παράγουν απόδοση πάνω από 60%.
Το φράγμα του 50%, το οποίο δεν έχει ακόμη επιτευχθεί στην πίστα, είναι πολύ υψηλότερο από το 30% της αποδοτικότητας που παρήγαγαν οι παλαιώτεροι κινητήρες.
Όταν η νέα υβριδική – τούρμπο F1 έφτασε το 2014, οι κινητήρες της Mercedes είχαν ρυθμό μετατροπής 44% και από τότε απέφεραν κέρδη επίσης.
Σε μια στήλη της επίσημης ιστοσελίδας της Mercedes F1, η ομάδα δήλωσε: “Οι παλιοί κινητήρες έφτασαν έως το 29% της θερμικής απόδοσης κατά τη διάρκεια της εποχής των V8, ενώ η τελευταία φορά που είδαμε αυτά τα επίπεδα ισχύος στη Formula 1 ήταν πίσω στο 2005, με τους V10 που η κατανάλωση καυσίμου τους έφτανε στα 194 κιλά / ώρα. Το να μειώσουμε στο μισό το ρυθμό ροής καυσίμου για την ίδια ποσότητα ενέργειας είναι κάτι σημαντικό.”
3,5 χρόνια μετά το ντεμπούτο της, η μονάδα ισχύος της Mercedes-AMG F1 έχει επιτύχει τώρα απόδοση μετατροπής άνω του 50% κατά τη διάρκεια της δοκιμής του δυναμομετρητή στο Brixworth.
Με άλλα λόγια, τώρα παράγει περισσότερη ισχύ από την ενέργεια που καταναλώνει, ένα αξιοσημείωτο ορόσημο για οποιοδήποτε υβριδικό και ειδικά για έναν αγωνιστικό κινητήρα. Σε σύγκριση με το 2014, η ισχύς είναι 109 ίππους μεγαλύτερη χρησιμοποιώντας την ίδια ποσότητα καυσίμου.
Η Mercedes χρησιμοποίησε μια έκδοση κινητήρα της F1 στο νέο της Project ONE, το οποίο έχει θερμική απόδοση 40%.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!