Το μεγάλο μυαλό πίσω από τους υβριδικούς κινητήρες της LMP1 της Toyota στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA έγινε το νέο αφεντικό της αγωνιστικής δραστηριότητάς της ομάδας στην Γερμανία.
Ο Hisatake Murata προωθήθηκε από τη θέση του ως γενικός διευθυντής της ανάπτυξης του μηχανοκίνητου αθλητισμού για να γίνει πρόεδρος της Toyota Motorsport GmbH στην Κολωνία.
Παίρνει επίσης το ρόλο του προέδρου της ομάδας της Toyota Gazoo Racing, την ομάδα με την οποία ανταγωνίζεται ο ιαπωνικός κατασκευαστής στο WEC.
Εκτός από επικεφαλής του προγράμματος του WEC, ο Murata θα είναι υπεύθυνος για τις υπόλοιπες δραστηριότητες της TMG, συμπεριλαμβανομένων των έργων έρευνας και ανάπτυξης και των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της.
Ο Murata, 53 ετών, αντικαθιστά τον Toshio Sato, ο οποίος είχε αναλάβει την TMG το 2015 και έχει πλέον μετακινηθεί σε ένα νέο ρόλο στο τμήμα παραγωγής της Toyota.
Ο Murata δήλωσε: “Είμαι περήφανος που παίρνω αυτό το νέο ρόλο στην TMG.”
“Από την αρχή του υβριδικού μας έργου στην LMP1 έχω δημιουργήσει μια ισχυρή σχέση με τα μέλη της TMG, γι ‘αυτό ανυπομονώ να συνεργαστούμε ακόμα πιο στενά καθώς πιέζουμε να πετύχουμε σε όλους τους τομείς.”
Ο Murata έχει μακρά ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό της Toyota από τα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Εργάστηκε στα προγράμματα του Group C, CART και IndyCar πριν ξεκινήσει το υβριδικό έργο που οδήγησε στην είσοδο του WEC.
Οι αλλαγές της διοίκησης στην TMG έρχονται σε μια εποχή που το μέλλον του έργου του WEC είναι αβέβαιο.
Η Toyota έχει μια σταθερή δέσμευση για να αγωνιστεί στην LMP1 και το 2018, αλλά παραδέχθηκε ότι αυτό έγινε με την πεποίθηση ότι θα αποτελέσματα στο εργοστάσιο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!